[ALL] Potrzebne wymiary wkładu amortyzatora

arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

[ALL] Potrzebne wymiary wkładu amortyzatora

Post autor: arwam »

witam. jak w temacie potrzebuję wymiarów cylindra amortyzatora, z audi 100 C4 lub A6 C4, ponieważ planuję zaadoptować zawieszenie, z setki do Audi Coupe,
wymiarów potrzebuję dlatego że chciałbym zostać przy nowo zakupionych amortyzatorach sachsa jakiś miesiąc temu, bo auto się w miarę dobrze prowadzi, i jednocześnie jest też umiarkowanie komfortowe.


jeśli to możliwe prosiłbym jeszcze o dane odnośnie ustawień geometri przednich kół w C4, a dokładnie zbieżność, kąt pochylenia sworznia zwrotnicy, i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, oraz kąt pochylenia koła.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Rozpiska geometrii jest na forum, niedawno ktoś o to pytał, chyba Casian, poszukaj.
Szczerze co jest lepsze w zawieszeniu C4 od tego z Coupe?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

rozstaw 5x112 śrub mocujących koła, możliwość zastosowania, wiekszych tarcz hamulcowych bez rzeźby, mocniejsza konstrukcja ponieważ musi ono unosić nad ziemią znacznie cięższe nadwozie, a co najlepsze porównywalna masa nieresorowana.

wymagane zmiana przegubów napędowych, i jesli zastosujemy ori amortyzatory z C4 zmiana górnych mocowań amortyzatorów, lub ich przeróbka,

tylna belka pozostałaby ta sama jedynie zmienione piasty i tarcze.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

A czy 5x112 nie były w B3/B4? To tylko piasta. Co do masy, ważyłeś? Szczerze to w C4 wygląda jakby ważyło ze 2 razy tyle. Ogólnie wydaję mi się, że i tak nie ustawisz geometrii takiej rzeźby jak trzeba ale to mi się może tylko wydaję, czekam na rezultat.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

J.A.G. dlatego potrzebuję wymiarów.tłoczyska, i rozpiski geometrii przedniego zawieszenia. to dugiei znalazłem ale potrzebuję jeszcze potwierdzenia w postaci drugiego źródła które by podawało takie same lub zbliżone wartości.


jeśli kąty pochylenia i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy będą takie same to pozostanie mi tylko do ustawienia tylko zbierzność.
dlatego potrzebuję mieć 100% pewności że wkłady będą pasować. nie chciałbym się przekonać coś nie pasuje, jak się już właduję w koszta...
dodatkowo na korzyść zawieszki z C4 przemawia fakt że bez rzeźby chodzą nawet tarcze 320mm a po małych przeróbkach i dostosowaniu zacisków stosowanych w A4 B5 a tłoczkiem 52mm, oraz dorobieniu adapterów do montażu przednich jarzm z audi coupe z tarczami 280x22mm można aplikować nawet i tarcza o średnicy 340-360mm byle nie trzeba było powiększać szczeliny w jarzmie, na tarczę o grubości powyżej 25mm.
i to jest główny powód dla którego myślę założyć zawieszenie z C4.
serwo podójne 2x10" leży i już czeka na montaż, w razie jak pompka 23,8mm. będzie za mała włoży się 25,4mm
jedynie czego bym chciał uniknąć to spowolnienia reakcji zacisków na gwałtowne wciśnięcie hamulca, przy dużej pompie a małych przewodach prowadzących od pompy do zacisków w szczególnośći, jeśli po drodze znajduje się pompa ABS, to przepływ jest dławiony tak że odczuwamy to jako powoli wchodzący w dół pedał hamulca mimo wywierania na niego maksymalnej siły.
dość dobrze jest to odczuwalne w C4.
z tym że u mnie dokłada się jeszcze do tego niezbyt dobrze działająca vacupompa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”