[FWD] Wymiana tylnych sprężyn
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Może komuś się przyda, co prawda wymiana amortyzatorów, ale robota ta sama:
<iframe width="640" height="480" src="//www.youtube.com/embed/6XFk8turYEQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="480" src="//www.youtube.com/embed/6XFk8turYEQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-08-27, 16:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
a ja mam takie pytanko, bo kupiłem już obniżone auto i teraz wsadziłem normalne zawieszenie, ale tylna oś dalej jest przesunięta w lewą stronę, można to jakoś cofnąć?J.A.G pisze: Dawid nie wspomniał ci że po obniżeniu ośki cała tylna oś przesuwa się nieznacznie w lewo (patrząc od tyłu auta). Nie jest to duże przesunięcie i zależy od wielkości obniżenia ale jednak jest.
Rozwiązania są 3:
1. Ciąć i skracać drążek reakcyjny belki (jak to zrobił Dawid)
2. Ciąć i wspawać śrubę rzymską (np z ukł. kierowniczego)
3. Nic nie robić, liczyć że auto normalnie będzie się zachowywało i opon nie zliże
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mati_03, wobec tego to nadal nie jest normalne zawieszenie..drazek jest tak obliczony ze ustala os tylna w polozeniu na srodku.jesli jest w lewo to za nisko siedzi.jesli w prawo to za wysoko.ot i tyle..
sposob na to wszystko to regulowany drązek made in BG
sposob na to wszystko to regulowany drązek made in BG
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
cena jest stala i wynosi 100zl.
dostajesz gotowy produkt czyli regulowany drazek pancharda.
dostajesz gotowy produkt czyli regulowany drazek pancharda.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mati_03, ja swojego nie luzowalem i wywalilo mi kolo na rowno z blotnikiem jak opuszczalem na sprezynach...wiec czemu przy powrocie na serie trzeba by bylo odpuszczac?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Luzowanie nie zaszkodzi, na pewno jest naprężenie niezbyt lubiane przez gumy tulei... Mimo wszystko nie jest to aż taka siła, która jest powodem przesunięcia osi. Może masz te gumy w drążku wybite stąd ucieka oś w bok, innej opcji nie widzę w ośce.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
panowie podepnę się tutaj bo pytanie dotyczy zawieszenia tył.
Wsadziłem do siebie Eibacha -30 i samochód siadł duzo za dużo niż powinien (sprężyny dokładnie do tego modelu).
Moje pytanie jest takie jak duże znaczenie ma przesuniecie sprężyn w ich osi w stosunku do amortyzatora (mocowania górnego i dolnego sprężyny) ?
Tzn. czy zamontowanie talerzyka pod sprężyną w różnej pozycji (w jej osi, nie piszę tutaj o zamontowaniu jej do góry nogami może mieć wpływ na wysokość tyłu o np. 1-2 cm ?
dzieki.
Wsadziłem do siebie Eibacha -30 i samochód siadł duzo za dużo niż powinien (sprężyny dokładnie do tego modelu).
Moje pytanie jest takie jak duże znaczenie ma przesuniecie sprężyn w ich osi w stosunku do amortyzatora (mocowania górnego i dolnego sprężyny) ?
Tzn. czy zamontowanie talerzyka pod sprężyną w różnej pozycji (w jej osi, nie piszę tutaj o zamontowaniu jej do góry nogami może mieć wpływ na wysokość tyłu o np. 1-2 cm ?
dzieki.