Ja dostałem do auta komplet K.A.W czerwonych podobno niewiele w dół ma polecieć(nie pamiętam ile, serio). Koło we wnękę nie wejdzie rzekomo. No i mam ból, zakładać czy sprzedawać. Dwa miechy na nich jeździli, na zimę wrócił "setup zimowy" i tak kupiłem. Nawet ich dobrze nie obejrzałem
Trochę mnie mierzi wkładanie lekko usportowionej zawiechy do żółwia ABC+ASB w Avancie chociaż na prezencji by zyskał. Koło niemal standard 16ka ale dowalili 215 szerokość
Te K.A.W to coś przyzwoitego? Miał ktoś z nimi do czynienia w C4?
[A6 C4] Sprężyny? Amortyzatory? Gwint?
-
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: północna pólkula
Mylisz się -nie odpisuję na stare posty tylko kontynuuję dyskusję w odpowiednim wątku(ten mi się wydał zbliżony do mojej mini zagrychy), żeby nie robić bajzlu zakładając kolejny "czy takie sprężyny są dobre do mojej niuni"
Przynajmniej tak ja to widzę
Przynajmniej tak ja to widzę
Ostatnio zmieniony 2016-03-05, 14:47 przez miron72, łącznie zmieniany 2 razy.
- hexman
- C4 Autorytet
- Posty: 263
- Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SBI
Lepiej kontynuować, niż później tysiąc postów pokroju:miron72 pisze:Przynajmniej tak ja to widzę
Tutaj już kwestia indywidualna - jeżeli Cię mierzi to odpuśćmiron72 pisze:czy takie sprężyny są dobre
Jeżeli masz jakieś oznaczenia to wtedy można bez problemu odczytać jaki to jest kit - wtedy będziesz wiedział ile siądzie.
Auto chociaż delikatnie obniżone zawsze zyskuje na wyglądzie.
-
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: północna pólkula
Aż się wysiliłem i spojrzałem -VA i HA, czyli przód i tył(zresztą po wyglądzie nie da się pomylić) w/g podstawowych oznaczeń -55 i -35.hexman pisze: Jeżeli masz jakieś oznaczenia to wtedy można bez problemu odczytać jaki to jest kit - wtedy będziesz wiedział ile siądzie
Wyraźnie napisane K.A.W. Audi C4/A6 (VA lub HA). Jest jeszcze jakiś inny numer, kompletnie nie znajdowany na stronie producenta.
Przykładowo chyba na przednich 10-40/1/M/27-11, a na tylnych 10-40/2/M/23-11(ze zdjęcia co zrobiłem dla wygody ciężko zwoje przód - tył rozróżnić więc może zamienione być oznaczenie)
Muszę to przemyśleć. Wiem, że wygląd na plus ale...
Ostatnio zmieniony 2016-03-05, 17:21 przez miron72, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: północna pólkula
Kurcze, 5.5cm przód Dużo i niedużo zarazem. Widzę kalectwa czasem na mieście nie do jazdy jak z dużymi motorami zawadzają innym mijając leżące na ziemi ulotki, żeby się nie zawiesić jednak tak nie siądzie przecież...
Z drugiej strony do rodziców jak jadę na obiad to dwa razy leżący policjant tak durnie zrobiony, że z łebkami i żoną muszę bardzo powoli 90ką go przejeżdżać, bo jak ugnie to trąci. To samo z garaży podziemnych od ojca jak jadę w częstym kierunku. W samych garażach jak zrobili progi zwalniające to po drakach jak cholera musieli je zeszlifować środkiem O POŁOWĘ! Idioci...
A zawiechę ma 90ka standard i trąca. Zimą jak narosną to już kaplica czasem.
Więc pewnie się smakiem obejdę i sprężyn nie założę
Bo się dygam hehe, chwila zapomnienia czy zbytniego luzu i będę klepał spodem.
Z drugiej strony do rodziców jak jadę na obiad to dwa razy leżący policjant tak durnie zrobiony, że z łebkami i żoną muszę bardzo powoli 90ką go przejeżdżać, bo jak ugnie to trąci. To samo z garaży podziemnych od ojca jak jadę w częstym kierunku. W samych garażach jak zrobili progi zwalniające to po drakach jak cholera musieli je zeszlifować środkiem O POŁOWĘ! Idioci...
A zawiechę ma 90ka standard i trąca. Zimą jak narosną to już kaplica czasem.
Więc pewnie się smakiem obejdę i sprężyn nie założę
Bo się dygam hehe, chwila zapomnienia czy zbytniego luzu i będę klepał spodem.