[ALL] Łożysko spręzyny przód.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Luz między podkładką a poduszką na górze taki ma być, nie może być na styk. To co widać na filmie to właśnie trafione łożysko kolumny, bez zdejmowania sprężyn nie wymienisz go, bo siedzi pomiędzy talerzem górnym a sprężyną.
Coś mi się kojarzy, że ktoś tu kombinował bez ściągaczy, podnosząc auto z kolumną i odkręconym tłokiem amorka, a potem po wymianie opuszczał, sprężyna się ściskała masą auta i skręcał tłok z poduszką ale czy to na pewno wykonalne nie wiem
Coś mi się kojarzy, że ktoś tu kombinował bez ściągaczy, podnosząc auto z kolumną i odkręconym tłokiem amorka, a potem po wymianie opuszczał, sprężyna się ściskała masą auta i skręcał tłok z poduszką ale czy to na pewno wykonalne nie wiem
Ostatnio zmieniony 2014-07-29, 21:31 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
z podnosnika wymiana bez wywalania calosci wykonalna..sprawdzone...sie da.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Nie mam podnośnika. Pożyczę żabę a ściągacz do sprężyn nie jest drogi to kupie. Oby nic się nie rozleciało jeszcze przez miesiąc
Rozumiem że kod tego łożyska to 4A0412249 chyba najlepiej oryginał, w etce jest napisane że to niecałe 80 zł
Coś jeszcze warto wymieniać? na jakie niespodzianki się przygotować?
[ Dodano: 2014-07-30, 20:40 ]
A może i da się to łatwo zrobić
To przy sprężynie, łączące amortyzator z dołem to nakrętka?
Rozumiem że kod tego łożyska to 4A0412249 chyba najlepiej oryginał, w etce jest napisane że to niecałe 80 zł
Coś jeszcze warto wymieniać? na jakie niespodzianki się przygotować?
[ Dodano: 2014-07-30, 20:40 ]
A może i da się to łatwo zrobić
To przy sprężynie, łączące amortyzator z dołem to nakrętka?
Ostatnio zmieniony 2014-07-30, 21:13 przez mas0n, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Czyli aby dobrać się do tych łożysk nad sprężyną to wystarczy na maksa podnieść auto i rozpiąć amortyzator? Bo chciałem zajrzeć do tych łożysk ale cykam się ruszać piastę. Ewentualnie nie wystarczy ścisnąć sprężyny żeby bez demontażu całej kolumny wyjąć sprężynę?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli krucho z kasą na 2 łożyska za 90zł/szt to warto używane ori wyczyścić i przesmarować jak radził GTR, ja to też przechodziłem, Febi wywaliłem po roku i swoje stare włożyłem po takiej "regeneracji" wszystko ok już 3lata.kornikbp pisze:Czytałem, że można ori używkę wyczyścic i nasmarować ale nie wiem czy warto ryzykować
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
No i dalej walczymy bezskutecznie....
Jeszcze raz wszystko rozebrane, podmieniliśmy z innego MCPhersona płaski element przy łożysku (dolny) o który opiera się sprężyna.
Nadal przeskakuje... Masakra. Już mnie głowa boli od tego, chyba pozostaje kupić kompletne McPhersony i podmienić całość...
Jeszcze raz wszystko rozebrane, podmieniliśmy z innego MCPhersona płaski element przy łożysku (dolny) o który opiera się sprężyna.
Nadal przeskakuje... Masakra. Już mnie głowa boli od tego, chyba pozostaje kupić kompletne McPhersony i podmienić całość...
Ostatnio zmieniony 2015-08-27, 16:28 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic