[ALL] maksymalne felgi do 100 c4 avaant
-
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2014-01-22, 14:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice Śląskie
[ALL] maksymalne felgi do 100 c4 avaant
Witam. Rozważam kupno jakiś fajnych bucików do mojej niuni, zastanawiam się raczej nad jakimiś 19" lub 18". W zwiazku z tym mam kilka pytań. Jakiej szerokości mogę maksymalnie szukać felgi jak i opony. Zastanawiam sie na 19" audi sline z a8 d3. Tam jest 19" 8j et35, ewentualnie czy macie jakieś propozycje felg, ktore nie zrujnują grubości mojegoo portfelaa całkowicie. Pozdrawiam
-
- Mechanik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
ruch1997, w ośce A6 miałem na przymiarkę włożone 10.5j 18' ET60 i z tyłu siedziało to idealnie, z przodu przymierzałem 8.5j 18 ET55 i z 10mm jak by ET było mniejsze też by to pasowało. Co do felg o których piszesz to polecam użyć kalkulatora ET, zobaczyć co ile w którą stronę będzie wystawać i pomierzyć nadkola czy wejdzie czy nie. Gdzieś mam foto na tych felach, jak znajdę to się podzielę.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- hexman
- C4 Autorytet
- Posty: 263
- Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SBI
Jak chcesz obniżyć to najpierw to zrób, a później szukaj "ekstremalnych" felg "na styk". U mnie 18" 8,5J ET45 wchodzi na styk.
Obniżając auto zawsze zrobisz z przodu negatyw - u mnie wyszło jakieś -2'.
Wiem, że wchodzi nawet 19' 8J na przód, ale z ET rzędu +/-35, do szerszych felg musisz mieć mocowanie końcówki drążka wewnątrz felgi, żeby nie haczyć o felgę - a więc już w grę wchodzi gwint - tutaj koszt jest znaczny.
Kolejna rzecz - błotniki z eski z przodu - to zawsze jakieś 2cm więcej do manewrowania.
Jest bardzo dużo zmiennych, które w ostatecznym rozrachunku mają wpływ na efekt finalny. Przy obniżeniu takim jak ja mam (a nie pytaj ile siadło, bo po 8-9cm przestałem liczyć) wiem, że do zwykłego błotnika nie wejdzie nic więcej w 18" niż 8,5J ET45 z oponą 215/45.
Obniżając auto zawsze zrobisz z przodu negatyw - u mnie wyszło jakieś -2'.
Wiem, że wchodzi nawet 19' 8J na przód, ale z ET rzędu +/-35, do szerszych felg musisz mieć mocowanie końcówki drążka wewnątrz felgi, żeby nie haczyć o felgę - a więc już w grę wchodzi gwint - tutaj koszt jest znaczny.
Kolejna rzecz - błotniki z eski z przodu - to zawsze jakieś 2cm więcej do manewrowania.
Jest bardzo dużo zmiennych, które w ostatecznym rozrachunku mają wpływ na efekt finalny. Przy obniżeniu takim jak ja mam (a nie pytaj ile siadło, bo po 8-9cm przestałem liczyć) wiem, że do zwykłego błotnika nie wejdzie nic więcej w 18" niż 8,5J ET45 z oponą 215/45.
-
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2014-01-22, 14:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice Śląskie
Przybliżam się już do zakupu na lato i konkretnie chodzi mi o te felgi
8J et 35 i do tego oponki 225/40/18? Podejdą czy musza szukać 215/45/18?
zawieszenie i błotniki oryginalne
[ Dodano: |27 Lut 2017|, o 18:47 ]
Ewentualnie, czy ma ktoś taki setup u siebie na śląsku i kiedyś troche czasu, żeby przełożyć i sprawdzić oczywiście odpłatnie
8J et 35 i do tego oponki 225/40/18? Podejdą czy musza szukać 215/45/18?
zawieszenie i błotniki oryginalne
[ Dodano: |27 Lut 2017|, o 18:47 ]
Ewentualnie, czy ma ktoś taki setup u siebie na śląsku i kiedyś troche czasu, żeby przełożyć i sprawdzić oczywiście odpłatnie