[ALL] Polerowany rant felg aluminowych

Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

[ALL] Polerowany rant felg aluminowych

Post autor: Casian »

Plany planami ale.. życie zweryfikowało... Jest 7j ET 45

Obrazek

Takie małe zdjęcie szpiegowskie..

I teraz pytanie.. rant ma iść w polerkę a środki do malowania. Musze to zrobić sam więc prosiłbym o wskazówki czym jak i które pierwsze? Malowanie rotorów? Czy najpierw rant a potem malowanie ?
Ostatnio zmieniony 2014-05-01, 18:34 przez Casian, łącznie zmieniany 2 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

najpierw rant potem malowanie.rant polerka potem okleisz go i tyle.
w zasadzie dobrz jest przygotowac sobie i rotor pod malowanie.czyli zeszlifowac farbe itp.kwestia czym bedziesz malowal...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
martinez
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 700
Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowogard

Post autor: martinez »

Dokładnie. Najpierw przygotuj sobie wsio, zedrzyj staroć, wyczyść i przygotuj pod malowanie. Potem polerka oklejanie, odtluszczenie i doczyszczenie. Na koniec malowanko. Widzę bolero ;)
Moderator Facebookowy Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Zawsze miało być Bolero :D

Obrazek

A tak z technicznej strony..

Więc zaczynamy drzeć powłokę.. Nie mam żadnych maszyn więc idzie ręczna robota papierem.. Więc może instrukcje.. Jaki papier na poczatek ? Rozumiem że maja byc to wodne papiery.. 600 ? 400 ? Czy jakiś inny ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

jezeli sciagasz gumy, a przydało by sie to wytnij tez wentyle, mocno ułatwi prace i poprawi efekt. sa srodki do usuwania powłok lakierniczych, zastosuj kikla razy gotujac farbe pod streczem i pamietajac zeby osłonic beben od srodka coby nie zaciekło. kazda warstwe traktujesz dosyc miekka szczota druciana na wiertarce o optymalnym kształcie -a jast ich sporo to wleziesz w wiekszosc zakamarków. gdy juz ujzysz gołe alu, uzupełniasz ew ubytki na rotorze szpachla aluminiawa i szlifujesz do skutku, pozniej tj chopaki pisza polerka rantów i na koniec podkład, baza i klar :lol:
ps
papiery sobie zostaw do ew szpachli i wyrównania podkładu :P
Ostatnio zmieniony 2014-04-27, 11:20 przez Mongolski, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

gumy ida out bo i tak na śmietnik.. chyba że ktos chce za pare zł kupić 3 szt 225/45/17 to chętnie sprzedam :mrgreen:
sa srodki do usuwania powłok lakierniczych
Mozna podac jakie konkretnie ? Czy pierwsze lepsze u lakiernika dostanę ?
kazda warstwe traktujesz dosyc miekka szczota druciana na wiertarce o optymalnym kształcie -a jast ich sporo to wleziesz w wiekszosc zakamarków
I tu pytanie bo myślałem że jest jedna szczota druciana.. Jeżeli da sie to zrobić wiertarą to byłoby super :D
Ostatnio zmieniony 2014-04-27, 11:25 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

musisz zedrzeć lakier z rantu do gołego amelinium, radzę Ci od razu zmatować powierzchnię do malowania czyli w Twoim wypadku rotor felgi tzn środek, później naginasz rant felgi papierami wodnymi, zaczynając od 400 aż po 2500 każdą gradacją po kolei, nie wiem dokładnie ale chyba jest 400,500,600,800,1000,1200,1500,2000 i 2500, potem kupujesz pastę do polerowania amelinium, najlepiej załatwić sobie filc na kątówkę i polerować właśnie tą pastą i filcem na kątówce, można również ręcznie filcem ale może łapa odpaść, nie powiem Ci dokładnie czy trzeba jechać wszystkimi papierami wodnymi ale ja dla świętego spokoju przejechałem :ok:
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

teraz wrzuciłes fotke, troche wiecej widac -jezeli koła sa w ori lakierze i nie sa mocno podziabane mozesz poprostu dobrze zmatowic ori warstwe -do tego nie polecam twardych -zapychajacych sie papierów, tylko materiał scierny, wyrównac podkładem małe ubytki i malowac ;]
ps
do polerki trzeba mocno sie przyłozyc niestety i oczywiscie jesli na rancie jest jeszcze klar tez pozbadz sie go owym specyfikiem, ktory raczej dostaniesz wszedzie, ale nie kus sie na produkty z castoramy -tani usuwacz za 10 pln w lakierniczym jest rownie dobry co ten za 40 z casto.
Ostatnio zmieniony 2014-04-27, 11:31 przez Mongolski, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

te szczotki druciane to takie coś ?

http://archi.inosak.org/db/item4134910860_1.html

http://archi.inosak.org/db/item4152820946_1.html

Lakier wydaje sie być ori, ale jest kilka takich małych "wgniotek".. Więc na pewno będzie szła szpachla.
Ostatnio zmieniony 2014-04-27, 11:38 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

ten pierwszy zestaw a zwłaszcza pierwsza szczota z zestawu jest mocno poreczna :-P ostatnia tez spoko zbiera :rotfl:
Obrazek
Awatar użytkownika
martinez
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 700
Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowogard

Post autor: martinez »

Kolega Mongolski i Dawid dobrze gadają. Nie rób lipy i przede wszystkim wsio usuń żelem specjalnym do "gotowania" starego lakieru. Ja miałem tez cos takiego ale nie pamietam nazwy. Trooky na bank będzie pamietać bo mi to polecał. Papiery kolega podał optymalne i filc sprawdza sie idealnie razem z taka zielona pasta w sztabie można ja za kilka zł kupić. Najlepiej jakby audina byla w automacie i quattro;) i dostępny podnośnik. Po oczyszczeniu i uzupełnieniu ubytków, Autko do góry pozycja D trzech kolegów plus Ty. Każdy pasta z filcem. Blok delikatnie pedału gazu i jazda z tematem heheheh
Moderator Facebookowy Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

martinez, pewnie scansol się to nazywało, z tego co pamiętam u lakierników sprzedają zielony a ponoć lipny jest do ORI lakierów,
Awatar użytkownika
martinez
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 700
Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowogard

Post autor: martinez »

Dokładnie scansol
Moderator Facebookowy Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

odpusc. kup usuwacz do powłok lakierniczych za 10pln w białej buteleczce i zrobi to samo ;-)
ps
dobrze wysmarujesz i zagutujesz pod folia, powinno byc to w miare szczelnie zawiniete a bedzie tj trzeba.
Ostatnio zmieniony 2014-04-27, 13:00 przez Mongolski, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”