.. a dokładniej:
Gdy naciskam pedał najpierw wysuwa się tłoczek, i gdy oprze się o tarczę zaczyna się przesuwać cały zacisk - to jest jasne. Gdy zdejmę nogę z pedału ciśnienie w układzie maleje i ustaje nacisk na klocki - jednak co powoduje że klocki się cofają? Gdzieś czytałem że to efekt działania uszczelki tłoczka, jednak jakoś to do mnie nie trafia - w końcu cofa się nie tylko tłoczek ale i sam zacisk?.. Z przodu zacisk chodzi na dwóch ślizgaczach, zaś z tyłu - na dwóch trzpieniach osłoniętych kawałkami karbowanej gumy, czyli nie ma nic co by miało go "stabilizować" w pozycji dającej minimalny luz między klockami a tarczami..
Temat męczy mnie od dłuższego czasu - nie to że nie mogę spać, ale po prostu nie rozumiem istoty działania
[Q] Jak działa "odbijanie" klocków w hamulcu tarcz
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
z przodu-w gumach prowadnic sa takie dodatkowe pierscienie z gumy.na nich pracuje zacisk.z tylu podobnie.gumki zewnetrzne odpychaja na tyle zzacisk.
dlatego z przodu nie dajemy smaru w te gumki.
dlatego z przodu nie dajemy smaru w te gumki.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...