możesz nieco popuścić, spowolni to tylko cykl zablokowania, i odpuszczenia hamulca, po za tym, te korektory nie zmieniają ciśnienia w zacisku, spowalniają tylko szybkość z jaką ono narasta w zacisku,
prawidłowo wyregulowany przy pustym aucie po mocnym wciśnięciu hamulca powinna się dźwignia korektora trochę ruszyć,
u mnie ktoś założył korektor dławikowy, zamiast redukcyjnego i poki mam włączony ABS, to tył ma tendencję do nieco mocniejszego myszkowania, być może jeszcze z powodu starych amortyzatorów w kiepskim stanie, za to przy wyłączonym ABS nawet przy odpuszczonym korektorze tył jest nie do opanowania, zresztą i tak do zabawy wyłączam abs, przed zkakrętem lekko wystarczy kierownicą ruszyć i kopnąć w hamulec i auto juz leci bokiem. jednak wolałbym redukcyjny korektor. inaczej nie wyobrażam sobie jazdy z wyłączonym ABS'em jak skończę składać wszystkie graty do hamulców i na tyle zagoszczą 280mm tarcze.
[FWD] korektor siły hamowania
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,