[FWD] Zaciski tylne - czy podejdą inne
- Matti
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-02-22, 19:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: OK
[FWD] Zaciski tylne - czy podejdą inne
Witam, czy ktoś z was patrzył czy podejdą inne zaciski do naszych c4? Np. z c5? Mam juz dośc tego rdzawego badziewia...
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
a4 , octawia , o zgrozo podono tez golf 3 gti. , z C5 raczej nie C5 to juz złomowska nowoczesna konstrukcja - Akysz C5!!!!
Ostatnio zmieniony 2012-11-03, 16:53 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- f_michal
- Czeladnik
- Posty: 95
- Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PIŁA
zaciski sa takie same jak w gofie 2 na tyle i pasuja ameliniowe z golfa 4 bory octy toledzika itp a z nimi nie ma juz problemów inna konstrukcja i dzwigienka recznego sie juz nie zapiieka tylko pradopodobnie w c4 wyjscie z zacisku jest 10mm a z mk4 12mm i trzeba wymienic przdów elastyczny o ile dobrze mialetam na taki z passata b5 sam robiłem taki upgrade w mk2 i polecam
Moja Czerwona Strzała
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Witam wiec muszę wymienić tylne zaciski gdyż obecne nadają się na złom, i teraz pytanie do was z czego najlepiej założyć tylne zaciski? (dużo wyczytałem się na forum i już głowa mała)
Temat taki jak widać jest na forum, nie trzeba dublować. J.A.G
Temat taki jak widać jest na forum, nie trzeba dublować. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2013-01-11, 19:24 przez ujek69, łącznie zmieniany 1 raz.
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
jak się okazuje z tyłu są montowane zaciski różnych producentów, czy pasują zamiennie, czy trzeba zmieniać razem z jarzmami? wszędzie podawane jest, że są TRW albo ATE są 100/C4 a dzisiaj zwaliłem koło u siebie a tutaj Girling jakis siedzi. TRW można kupić nowe po 250zł/szt z Octavii
Ostatnio zmieniony 2013-03-06, 10:33 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- gumiss64
- Mechanik
- Posty: 236
- Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PGO
hubos21, ja z tyłu mam także girlingi a w c3 z tego co pamiętam to Lucas
Ostatnio zmieniony 2013-03-06, 11:54 przez gumiss64, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
AUDI D2 [AEW]
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
dzisiaj naszło mnie natchnienie na zmianę zacisków z tyłu, nie szukając długo i daleko podjechałem do szwagra po zaciski z A4/B6 2003r, są aluminiowe i okazało się, że zaciski pasują bez zmiany jarzma ale w zacisku mamy gwint M12x1 więc potrzeba redukcji ale akurat takie miałem, 6zł na allegro, dodatkowy problem to jest trochę za krótki przewód hamulcowy i trzeba go wymienić ( i tak ten już był stary), napiszę w poniedziałek jaki dałem, czy z A4 B5/B6, czy z A8/D2
P.S.
Możliwe, że znalazłem sposób na większe tarcze na tył p&P ale to potwierdzę jak będe pewien.
pzdr
P.S.
Możliwe, że znalazłem sposób na większe tarcze na tył p&P ale to potwierdzę jak będe pewien.
pzdr
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 13:55 przez hubos21, łącznie zmieniany 3 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Więc dzisiaj zrobiłem jeden zacisk, jutro robię drugi, mam narazie fotki ale z Nokie E52 więc bez szaleństw, jutro wezmę aparat. Jedna kwestia zostaje nierozwiązana czyli ręczny, za krótkie linki są do tych zacisków, w A4/B6 linki idą po wahaczu i wchodzą od tyłu więc może będa dłuższe niż w C4 muszę sprawdzić i porównać, poza tym dźwigienki chodzą jak marzenie.
Do przekładki to potrzebujemy zestaw p&p:
- zacisk z A4/B6 amelinium, ja miałem zaciski Lucasa, nie wiem czy są inne
- przewód hamulcowy z A4/B6,
- klocki hamulcowe z A4/B6 (są inne niż w A4/B5 i C4), trafiły mi się w komplecie Ferodo
- jarzma zmieniamy tylko gdy nasze są zastane, jak nie to nie ma potrzeby bo pasują nasze z C4
Co do wymiany to jest banalna, odkręcamy zacisk, dwie śruby na klucz 13, wymieniamy przewód, zmieniamy klocki i przykręcamy nowy zacisk. Temat z ręcznym trzeba rozwiązać samemu, ja narazie nie mam cierpliwości w tych warunkach, zacisk zmieniałem bo tył już nie hamował, różnica jest odczuwalna od razu ale pompa nie daje rady i wpada pedał czasem więc wymieniem po niedzieli. Przewód hamulcowy w C4 ma z obu stron gwinty M10x1, zacisk z B6 ma gwint M12x1 a przwód jest z oczkiem na końcu, przykręcany śrubą przelotową, najprościej wsadzić przewód od B6 ale jak ktoś ma inny dłuższu niż w C4 to potrzebuje redukcji z M10x1 na M12x1, 6zł.szt,
P.S.
Temat z większymi tarczami jest na później ale jest już trop
W najbliższym czasie wywalam korektor siły hamowania i mam już na przód komplet wentylowany, zastanawiam się, czy jest jakaś możliwość żeby zamontować na jakiejś flanszy pompe z S4/RS4 B5, mają większą średnicę tłoczka
[ Dodano: 2013-03-10, 19:36 ]
Więc długość linki w do C4 to 1495mm a do B6 dłuższa mają 2012mm i 1845mm więc trzeba wrzucić też linki z B6 żeby mięc postojowy, ja to zorbię ale w cieplejsze dni
Do przekładki to potrzebujemy zestaw p&p:
- zacisk z A4/B6 amelinium, ja miałem zaciski Lucasa, nie wiem czy są inne
- przewód hamulcowy z A4/B6,
- klocki hamulcowe z A4/B6 (są inne niż w A4/B5 i C4), trafiły mi się w komplecie Ferodo
- jarzma zmieniamy tylko gdy nasze są zastane, jak nie to nie ma potrzeby bo pasują nasze z C4
Co do wymiany to jest banalna, odkręcamy zacisk, dwie śruby na klucz 13, wymieniamy przewód, zmieniamy klocki i przykręcamy nowy zacisk. Temat z ręcznym trzeba rozwiązać samemu, ja narazie nie mam cierpliwości w tych warunkach, zacisk zmieniałem bo tył już nie hamował, różnica jest odczuwalna od razu ale pompa nie daje rady i wpada pedał czasem więc wymieniem po niedzieli. Przewód hamulcowy w C4 ma z obu stron gwinty M10x1, zacisk z B6 ma gwint M12x1 a przwód jest z oczkiem na końcu, przykręcany śrubą przelotową, najprościej wsadzić przewód od B6 ale jak ktoś ma inny dłuższu niż w C4 to potrzebuje redukcji z M10x1 na M12x1, 6zł.szt,
P.S.
Temat z większymi tarczami jest na później ale jest już trop
W najbliższym czasie wywalam korektor siły hamowania i mam już na przód komplet wentylowany, zastanawiam się, czy jest jakaś możliwość żeby zamontować na jakiejś flanszy pompe z S4/RS4 B5, mają większą średnicę tłoczka
[ Dodano: 2013-03-10, 19:36 ]
Więc długość linki w do C4 to 1495mm a do B6 dłuższa mają 2012mm i 1845mm więc trzeba wrzucić też linki z B6 żeby mięc postojowy, ja to zorbię ale w cieplejsze dni
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 18:10 przez hubos21, łącznie zmieniany 3 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT