[FWD] Zaciski tylne - czy podejdą inne
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
ja rozkminiałem temat i jest ciężko ogólnie, zaciski i jarzma to jeszcze nie problem ale ale z tarczą jest problem, ET tarczy w C4 jest bardzo duże 64,2, dla tarczy 245, tarcza z Passata W8 269mm ma ET 54,1 z A8 46,4mm S6/C4 59,5mm, 256mm z Passata VR5 ma 48,1, coś by sie pewnie dobrało ale trzeba mieć coś na przymiarkę, zaciski i jarzma na pewno pasują od Octavi RS i Leona Cupry ale towar drogi i deficytowy
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
a coś mocniejszego ? brembo 2 - 4 tłoczki i do tego jarzma i tarcze? widziałem raz coś takiego niby plug and play do c4 ale teraz znaleźć nie mogę. Chodzi mi konkretnie o tył bo o ile dobrze się orientuje to przód można założyć cały zestaw od s6 v8 (tarcze jarzma i zaciski) mam racje?
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
musisz mieć inne klocki bo te z C4 do tych zacisków nie podejdąelmi_k pisze:To w końcu oprócz hubos21 wymieniał ktoś tylne zaciski z golfa 4?
Bo ja dzisiaj przymierzyłem i po założeniu klocków i założeniu nowego zacisku z golfa (wciśniety na maksa tłoczek) wszystko było OK. Ale po wysunięciu tłoczka do pozycji roboczej zewnętrzny klocek przesunął się i ułożył skośnie. Czyli kant klocka przy zacisku dotykał do tarczy a przy piaście odchodził od tarczy jakieś 0,5cm.
Zacisk z C4 wygląda tak:
[url=http://images43.fotosik.pl/1827/d67cd20a9070e92cm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images39.fotosik.pl/2031/397de71c8e5bd226m.jpg]Obrazek[/URL]
Zacisk z golfa 4 tak:
[url=http://images50.fotosik.pl/1945/16ec6a857b70af1cm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images37.fotosik.pl/2055/7c94f9df795df5d5m.jpg]Obrazek[/URL]
Klocek C4:
[url=http://images42.fotosik.pl/860/41edffbe7ce4e3d7m.jpg]Obrazek[/URL]
Widać, że zacisk z C4 ma podłużne wycięcie na całym zacisku a z golfa nie do końca. I ze wstępnych przymiarek wychodzi na to, że trzeba dociąć zacisk z golfa(jak zaznaczone na rysunku)
[url=http://images42.fotosik.pl/860/384e0b0474dcfd26m.jpg]Obrazek[/URL]
gdyż jak się przyjrzymy to zaznaczone miejsce na klocku nie mieści się w zacisku (oczywiście sprężynki mają się opierać od wewnątrz o zacisk ale "główka" delikatnie wchodzi w podłużne wycięcie). Prawdopodobnie jarzmo od golfa czymś się różni bądź ja mam inne zaciski.
co do przewodów ja mam ośke ale i tak dałem przewody z A4/B6 są dłuższe ile nie mierzyłem, ręcznego aktualnie nie mam podpiętego bo będę wkładał dłuższe linki też od A4/B6 albo C5
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 19:04 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
co do przewodów to poradziłem sobie inaczej a mianowicie wydłużyłem przewód elastyczny a w zacisku łącznik 10m1, na 12m1. Klocki poszedłem po najmniejszej linii oporu i obciołem je szlifierką na wzór tych z golfa ale bez sprężyn zobaczymy jak się to spisze. Co do linek od ręcznego to i tak miałem przerobić bo nie mam fabrycznych uchwytów więc mam linki z quattro na długość pasują ale mocowanie trzeba dorabiać i prowadzić je pod belką.
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
dzisiaj przymierzyłem zacisk od A3 i faktycznie braknie może z 2 cm linki, torchę lepiej niż przy tym z A4/B6 ale i tak ręcznego się nie da podpiąć, trzeba linki zmienić ale za to hamulce działają jak należy, dwa lata jeździłem z rudymi tarczami a teraz po kilu miesiącach świecą się jak żyletki
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT