[ALL] Heble z A8
- marcino8
- Mechanik
- Posty: 117
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie..LKS
[ALL] Heble z A8
Witam Wszystkich...
Zostało mi parę rzeczy po sprzedanym d11....
a wśród gratów kolumny hamulcowe przerobione pod zwykłe tarcze...
Wiadomo że w V8 a także w S4 c4 z lat 91-92 auta występowały z tarczami typu ufo..
Tarcze bardzo dobrej jakości ale bardzo drogie...dostepne tylko w aso 1,5 t pln
Także skompletowałem to i owo...
tarcze z A8 323mm i zaciski polift
Dodatkowo kolumny mc phersona(nie chciałem uziemiać auta i zrobiłem dystans pod tarczę ,który automatycznie centruje felgę. Stosując ten patent sprawdzony przez innych uzytkowników CCC0 montaż kompletnych hamulców od A8 przebiega praktycznie p&p i można zastosować go w S4 c4
Zaciski hamulcowe w V8 przykręcone są trzema k 17 do kolumny a od A8 mocowane są dwiema śrubami a żeby zamocować to w V8 trzeba odciąć górne ucho w kolumnie od V8 i rozwiercić dwa pozostałe na klucz19...
Konieczne jest przetoczenie piast V8 oraz usunięcie kołnierza, na którym siedziała tarcza UFO. Jak ktoś nie chce wybijać piasty z kolumny i zakładać nowego łożyska, może potraktować piastę szlifierką:ja wprasowałem nowe łożyska a piastę pojechałem szlifierą...
Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
Gotowy zestaw wymagający świeżego lakieru...
I tutaj moje pytanie czy dużo będzie trzeba rzeźbić żeby zapodać je w moim A6?
pozdro
Zostało mi parę rzeczy po sprzedanym d11....
a wśród gratów kolumny hamulcowe przerobione pod zwykłe tarcze...
Wiadomo że w V8 a także w S4 c4 z lat 91-92 auta występowały z tarczami typu ufo..
Tarcze bardzo dobrej jakości ale bardzo drogie...dostepne tylko w aso 1,5 t pln
Także skompletowałem to i owo...
tarcze z A8 323mm i zaciski polift
Dodatkowo kolumny mc phersona(nie chciałem uziemiać auta i zrobiłem dystans pod tarczę ,który automatycznie centruje felgę. Stosując ten patent sprawdzony przez innych uzytkowników CCC0 montaż kompletnych hamulców od A8 przebiega praktycznie p&p i można zastosować go w S4 c4
Zaciski hamulcowe w V8 przykręcone są trzema k 17 do kolumny a od A8 mocowane są dwiema śrubami a żeby zamocować to w V8 trzeba odciąć górne ucho w kolumnie od V8 i rozwiercić dwa pozostałe na klucz19...
Konieczne jest przetoczenie piast V8 oraz usunięcie kołnierza, na którym siedziała tarcza UFO. Jak ktoś nie chce wybijać piasty z kolumny i zakładać nowego łożyska, może potraktować piastę szlifierką:ja wprasowałem nowe łożyska a piastę pojechałem szlifierą...
Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
Gotowy zestaw wymagający świeżego lakieru...
I tutaj moje pytanie czy dużo będzie trzeba rzeźbić żeby zapodać je w moim A6?
pozdro
Ostatnio zmieniony 2016-01-14, 17:08 przez marcino8, łącznie zmieniany 2 razy.
aah A6 manual ragussa green avant...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
czyms ie rozni golen od v8 od golenia c4?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Marcin - pomyśl na spokojnie czy i za ile chciałbyś sprzedać ten stuff. Ja rozważam w przyszłości konwersje jeśli nie zrobię zapasu z ufolami. Choć chyba mniej problemowo byłoby założyć kolumny od S6.
- marcino8
- Mechanik
- Posty: 117
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie..LKS
Kubuś no co ty..czytasz nie uważnie...Mlody pisze:z v8 jest piasta bardziej wysunięta. i zacisk od ufo mocowany jest na 3 sruby. Żeby te hamulce założyć potrzebne kolumny od ufo. Na zwykłe nie wlezą.
To są zaciski na kolumnach od V8 d11 ..gotowe
Więc wszystko jest p&p...lakierujesz i masz taki widok...
To są Hp2-z s4
A to A8 polift
A według tych co przerabiali HP2 są gorsze od tych A8-kowych
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 17:15 przez marcino8, łącznie zmieniany 2 razy.
aah A6 manual ragussa green avant...
- marcino8
- Mechanik
- Posty: 117
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie..LKS
A ty dalej swoje....
A może by taki Porsche design zrobił..
Wszystko jest panie tak jak fabryka przykazała ino ładniej...Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
A może by taki Porsche design zrobił..
aah A6 manual ragussa green avant...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ten temat zaczyna mi przypominac ogloszenie o sprzedazy...marcin doskonale wiesz ile zachodu potrzeba zaeby to zalozyc.tyle co w normalnej goleni.wg mnie zakladaj i tyle.
bedziesz mial z przodu inny rozstaw kol niz z tylu bylo o tym wlasnie gdzies pisane.ze przez to ze piasta jest odsadzona dalej to masz inny szerszy rozstaw kół.
bedziesz mial z przodu inny rozstaw kol niz z tylu bylo o tym wlasnie gdzies pisane.ze przez to ze piasta jest odsadzona dalej to masz inny szerszy rozstaw kół.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- marcino8
- Mechanik
- Posty: 117
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie..LKS
Masz rację Butter..nie ma co bić pianyButterbean pisze:ten temat zaczyna mi przypominac ogloszenie o sprzedazy...marcin doskonale wiesz ile zachodu potrzeba zaeby to zalozyc.tyle co w normalnej goleni.wg mnie zakladaj i tyle.
bedziesz mial z przodu inny rozstaw kol niz z tylu bylo o tym wlasnie gdzies pisane.ze przez to ze piasta jest odsadzona dalej to masz inny szerszy rozstaw kół.
Zobaczymy jak to wyjdzie bo i fela do takich hebli musi być większa
pozdro
aah A6 manual ragussa green avant...
- marcino8
- Mechanik
- Posty: 117
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie..LKS
Widać że da radę...choc na pewno tanie to nie jest....GTR34 pisze:Szkoda tylko, że kompletne kolumny z S6 to koszt +- 1000zł, bo też bym założył Nie da rady dorobić jakichś adapterów aby do zwykłych kolumn założyć zaciski z S6 dwu-tłokowe ?
http://moto.allegro.pl/adaptery-hamulco ... 51100.html
aah A6 manual ragussa green avant...
-
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łowicz
panowie czy napewno dobrą opcją jest przegwintowanie?
myślałem nad wstawieniem tulejki w jarzmo i użycu starej śruby.
do wyboru mam takie tulejki:
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-z-braz ... 84904.html
http://allegro.pl/tulejka-slizgowa-pap- ... 77959.html
która lepsza? czy moze polecie przegwintować?
o co kaman z tym dystansem?
myślałem nad wstawieniem tulejki w jarzmo i użycu starej śruby.
do wyboru mam takie tulejki:
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-z-braz ... 84904.html
http://allegro.pl/tulejka-slizgowa-pap- ... 77959.html
która lepsza? czy moze polecie przegwintować?
o co kaman z tym dystansem?