[ALL] Heble z A8
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
GTR34,
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
nie ma w ośce ale dźwigienki od ręcznego chodzą przód-tył a nie tak jak w C4 quattro i A8, na AKP jest opisane rezanko tylnych 269mm, tarcza z S6/C4 zaciski z A8 FL, jarzmo albo A8 albo S6/C4 do ośki to samo tylko zaciski muszę być inne czyli S6/C5, S4/B5, Passat B5 FL 2.5 TDi quattroGTR34 pisze:hubos21, S6 C5 raczej nie ma w ośce, co zrobić żeby do FWD wsadzić większe hamulce na tył? Bo quattro to nie problem, zaciski z S6 C4, S6 C5 albo A8 d2 podchodzą więc no problem, ale problem to jest jaki zacisk wsadzić do FWD żeby mieć tarczę 269 wentylowaną i sprawny rękaw?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Rozkminiam ten temat ale zacisk od Phaetona jest dużo szerszy i jarzmo jest przykręcane na M12 albo nawet M14 już nie pamiętam pod 280mmpasują jarzma od S8/D2 FL, tylko trzeba jakaś tarcze dobrać z dużym ET bo dawać dystans 2cm między zwrotnicę a jarzmo to chyba nie bardzoGrzesiek_Cichy pisze:Na forum znalazłem informacje o tylnym zacisku z phaeton i tarczy 280mm. Mocowanie prawdopodobnie te samo oraz to że dźwignie zacisku chodzą identycznie jak w c4 a ceny zacisków tylnych phaeton nie są aż tak duże. Próbował ktoś bo chciałbym wrzucić coś większego na tył. Pozdro
Do ośki chyba nie ma sensu dawać na tył takich mocnych hebli, 269mm już powinno starczyć w zupełności, balans hamulców może być nie zaciekawy i szybko blokować tylne koła, więc kupujesz tarcze z S6/C4, jarzma też albo z A8 i do tego zaciski alu pod tarcze wentylowane
Ostatnio zmieniony 2015-01-27, 07:59 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Dzięki za szybką odpowiedź. Oczywiście chciałbym włożyć 269mm na tył i to w zupełności by wystarczyło. Nie mam quattro więc problem zostaje z mocowaniem linek. Mają być od quattro bo są dłuższe. A z tym mocowaniem do belki o co chodzi? Phaeton bodajże do pojemności 3.0 ma te same zaciski co Audi A8 więc zostaje problem z montażem jarzma.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Ma takie same zaciski ale jak A8/D3 nie D2, z tymi linkami to jest różnie, A8/D2 FL ma inne zaciski alu niż S6/C5 S4/B5, w A8 linki chodzą prawo lewo a w S6/C5 przód tył, ja ma u siebie pod zwykłe tarcze alu zaciski z b6 i mam zamienione miejscami i lekko przesunięte dźwigienki ale jakbym wiedział, że zakres regulacji ręcznego jest taki duży to bym ich nie ruszał i by starczyły, ale najpierw sobie dopasowałem a później jechałem na kanał naciągnąć
Ostatnio zmieniony 2015-01-27, 20:25 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Czy taki zestaw byłby dobry do zmiany? Części pochodzą od kolegi z klubu.
http://olx.pl/oferta/zacisk-zaciski-tyl ... 6RMBZ.html
http://olx.pl/oferta/zacisk-zaciski-tyl ... 6RMBZ.html
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Dzięki wielkie kolego. Od Ciebie kupowałem przednie jarzma pod 312mm i chyba na tym pozostanę gdyż znalazłem zaciski i jarzma z S6 ale jest problem bo kolo nie sprzeda osobno a jest to w komplecie z całym tylnym zawieszeniem do quattro 4.2. U siebie mam ori zaciski chodzą prawidłowo więc zostanie tak jak jest. U siebie zmieniałeś na alu ale masz zwykłe tarcze jeśli dobrze zrozumiałem. Nie taki trudny montaż co szukanie odpowiednich elementów. A dostęp jest w moich okolicach nie zbyt dobry. Jeszcze raz dzięki poczekam poszukam. Pozdrowił.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
afro89 I jak Ci wyszło? Bo dziś kupiłem zestaw od Buttera i mam zamiar wsadzić to do siebie.afro89 pisze:Panowie ja właśnie pracuję nad tylnymi tarczami, i powiem wam że jestem na dobrej drodze. Oczywiści planuję założyć wentyle na tył 269mm, na ori linkach. Jak już będę miał 100% pewności że wszystko pasi to was poinformuję.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
jeszcze nic nie wyszło
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
u afrosia zapewne z czasem.
dystans 18mm.dluzsze sruby.
tarcze uzywki.przetoczone.
klocki prawie nowe.
tloczek wkrecony do konca.
sklada sie bez problemu na ori zacisku...
bez kombinacji z linkami itp.
zaraz ktos bedzie skamlal ze łe ze na uzywanej tarczy czy uzywanym klocku itp..
tarcze starczaja z tylu na 80 tysiecy.klocki na 40 tysiecy..
na 100 procent bedzie to lepiej hamowalo mimo tego ze tarcza jest stoczona czyli w sumie zabielona i wyrównana.
reczny dziala wlasciwie.calosc jest stabilna i solidna..wiec czemu nie..
jarzmo przedlift.tarcza przedlift.klocki zacisk seria c4.
nie ma zadnego propblemu ze oceira czy cos...
jezdze dziala nic nie bije.hamuje wlsciwie...po co przeplacac...
no i tarcza wyglada jakos sensowne w feldze
dystans 18mm.dluzsze sruby.
tarcze uzywki.przetoczone.
klocki prawie nowe.
tloczek wkrecony do konca.
sklada sie bez problemu na ori zacisku...
bez kombinacji z linkami itp.
zaraz ktos bedzie skamlal ze łe ze na uzywanej tarczy czy uzywanym klocku itp..
tarcze starczaja z tylu na 80 tysiecy.klocki na 40 tysiecy..
na 100 procent bedzie to lepiej hamowalo mimo tego ze tarcza jest stoczona czyli w sumie zabielona i wyrównana.
reczny dziala wlasciwie.calosc jest stabilna i solidna..wiec czemu nie..
jarzmo przedlift.tarcza przedlift.klocki zacisk seria c4.
nie ma zadnego propblemu ze oceira czy cos...
jezdze dziala nic nie bije.hamuje wlsciwie...po co przeplacac...
no i tarcza wyglada jakos sensowne w feldze
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica