[AAT] Zmiana tarcz na wentylowane 312 mm
-
- C4 Autorytet
- Posty: 478
- Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
W 100 są inne zaciski. Jeśli wezmę z C5 jarzma z zaciskami to będą te zaciski pasować?
[ Dodano: |5 Cze 2015|, o 19:49 ]
Sam sobie odpowiem, będą pasować, wszystko wygląda tak samo, różni się wtyczką od czujnika zużycia klocków (mam z paska b5, może z c5 są takie same), da się przełożyć swoje. Poszukałem w internetach i jarzma 451 występują zawsze w:
A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH przed liftem, do 2002.
Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH
S3 209KM AMK APY BAM
Beetle 1.8T 180KM AWP BNU 2.3 170KM AQN
Golf IV 1.8T 180KM AUQ 2.3 170KM AQN 2.8 204KM AQP AUE BDE
Leon 1.8T 180KM APP AUQ 209KM AMK 225KM BAM 2.8 AUE
Toledo 1.8 T APP AUQ 2.3 170KM AQN
TT 8N 1.8T 150KM AUM 163KM BVP 180KM AJQ APP ARY AUQ 190KM BVR 224KM APX BAM 240KM BFV
Czasem występują też w innych wersjach, widziałem w C5 2.5 TDI 150KM. Ogólnie to warto obdzwaniać wszystkie 2.5 TDI i 1.8T w okolicy i kazać mierzyć tarczę, można dostać w cenie złomu jak ktoś nie wie co ma.
[ Dodano: |5 Cze 2015|, o 19:49 ]
Sam sobie odpowiem, będą pasować, wszystko wygląda tak samo, różni się wtyczką od czujnika zużycia klocków (mam z paska b5, może z c5 są takie same), da się przełożyć swoje. Poszukałem w internetach i jarzma 451 występują zawsze w:
A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH przed liftem, do 2002.
Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH
S3 209KM AMK APY BAM
Beetle 1.8T 180KM AWP BNU 2.3 170KM AQN
Golf IV 1.8T 180KM AUQ 2.3 170KM AQN 2.8 204KM AQP AUE BDE
Leon 1.8T 180KM APP AUQ 209KM AMK 225KM BAM 2.8 AUE
Toledo 1.8 T APP AUQ 2.3 170KM AQN
TT 8N 1.8T 150KM AUM 163KM BVP 180KM AJQ APP ARY AUQ 190KM BVR 224KM APX BAM 240KM BFV
Czasem występują też w innych wersjach, widziałem w C5 2.5 TDI 150KM. Ogólnie to warto obdzwaniać wszystkie 2.5 TDI i 1.8T w okolicy i kazać mierzyć tarczę, można dostać w cenie złomu jak ktoś nie wie co ma.
Ostatnio zmieniony 2015-06-05, 19:54 przez dechpo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
dechpo-brawo za wyszukanie tego spisu.bedzie przydatny.
ja akurat odczulem roznice miedzy 312 a 288.jest subtelna ale zauwazalna.
przyjmijmy tez pewne zalozenia-abs zadziala w tym samym momencie przyblokowania kół.wiec róznica w sile nacisku na pedal hamulca jedynie wystepuje..dłuższe ramie z jakim dziala zacisk ma znaczenie.odsuniecie punktu przylozenia sily od osi kola skutkuje tym ze mniejsza sile musimy wlozyc.
zapewne wielu oczekiwalo ze to bedzie sie zatrzymywalo w miejscu..fizyki nie oszukamy..masa masa masa.
[ Dodano: |6 Cze 2015|, o 08:36 ]
nie rozumiem waszych roznic miedzy wentylem a litym?przeciez to chodzi tylko o odprowadzenie ciepla i mniejsza podatnosc na wichrowanie.
ja akurat odczulem roznice miedzy 312 a 288.jest subtelna ale zauwazalna.
przyjmijmy tez pewne zalozenia-abs zadziala w tym samym momencie przyblokowania kół.wiec róznica w sile nacisku na pedal hamulca jedynie wystepuje..dłuższe ramie z jakim dziala zacisk ma znaczenie.odsuniecie punktu przylozenia sily od osi kola skutkuje tym ze mniejsza sile musimy wlozyc.
zapewne wielu oczekiwalo ze to bedzie sie zatrzymywalo w miejscu..fizyki nie oszukamy..masa masa masa.
[ Dodano: |6 Cze 2015|, o 08:36 ]
nie rozumiem waszych roznic miedzy wentylem a litym?przeciez to chodzi tylko o odprowadzenie ciepla i mniejsza podatnosc na wichrowanie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Różnica jest na pewno... Może nie przy pierwszych hamowaniach ale np. przy dłuższej dynamicznej jeździe albo ostrym hamowaniu na autostradzie. Póki nie zmieniłem tarcz na 312 nie raz zdarzyło mi się stracić hamulce (i raz tak, że przeleciałem przez skrzyżowanie... dobrze, że nikt akurat nie jechał). I tak, hamulce były wymieniane na nowe (tarcze, klocki na obu osiach, markowe) i mimo to tak się działo. Teraz od kiedy mam 312 problem nie występuje, ale faktycznie jakieś tam porażającej różnicy, że np. auto staje w miejscu to nie ma - jakby serwo wymienić to dopiero by dało jakiś efekt lepszy. Trzeba też pamiętać, że podstawa to dobre opony
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
312mm nie wejda 15cali
S-kowe 314 sa na innym zacisku i głebokości tarczy co pozwala na styk zmiescic 15cali o odpowiednim ET itd.
S-kowe 314 sa na innym zacisku i głebokości tarczy co pozwala na styk zmiescic 15cali o odpowiednim ET itd.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS