Strona 4 z 5

: 2014-07-03, 16:13
autor: mateusz30
czy podejdą do naszych c4 jarzma z numerem 561?
bo wiem że 451 to napewno ale trzymałem w ręku oba i wyglądają identycznie. na dodatek gość pokazuje mi 2 zwrotnice z tego samego passata i mówi że na jednej jest 451 a na drugiej 561.
wie ktoś?

: 2014-07-03, 20:36
autor: karol89
A ta zwrotnica z jarzmem 561 nie była oby z aluminium? Ta zwrotnica z jarzmem 451 na bak jest żeliwna

: 2014-07-11, 07:27
autor: Mrozu76
mam pytanie o jarzmo na przod pod tarcze 312 :) musi byc z C4, czy z C5 tez podpasuje, czy koniecznie musi byc z C5? :) bo z tego co wyczytalem tarcza jest z C5 312x25

: 2014-07-11, 10:03
autor: hubos21
Jarzmo obojętnie z czego, może być nawet z Leona albo Passata, wszystkie jarzma pod 312 z rozstawem 94mm są identyczne. Tarcza jest taka sama w C4, C5, B5, Superbie, A4/B6/B7

: 2014-07-11, 10:57
autor: Mrozu76
a co z tymi co w aukcji maja napisane, ze aluminiowe (u mnie aktualnie sa zeliwne)? tzn ze maja inny rozstaw?

: 2014-07-11, 11:05
autor: hubos21
Jarzma z rozstawem 94mm są pod żeliwne, pod aluminiowe mają rozstaw 146mm i występuję od A6/C5 po lifcie, A4/B6 i wszystko co nowsze

Potrzebujesz takie

Obrazek

: 2014-07-11, 13:19
autor: Mrozu76
dzieki wielkie :)

: 2015-04-22, 22:22
autor: hubos21
Założyłem dzisiaj 312 do siebie i jestem rozczarowany, miałem całe kolumny z Paska B5 FL i przełożyłem cały komplet, tarcze idealne bez rantów, klocki TRW grube jeszcze i niestety spodziewałem się różnicy a jest niewielka, mówię, że może muszą się dotrzeć ale przecież one już jeździły w tym passacie jakiś czas, ehh, nie wiem czy przy ostrym naciśnięciu pedału lepiej się koła nii blokowały na ori tarczy 288 i klockach ATE, może hamując ze 140km/h jest trochę lepiej

: 2015-04-23, 16:53
autor: Casian
Ale ja tez tak słyszałem że zmiana na 312 z 288 nie jest w ogóle odczuwalna. Tu chodzi tylko chyba o wygląd. Może Wasze dywagacje na temat pompy dałby większe możliwości.

: 2015-04-23, 17:05
autor: msk
dodam: wentylowane 288 na 312. Bo zamiana 288 lite na 288 wentylowane daje sporą różnicę ;-)

: 2015-04-23, 20:35
autor: trooky
Jak jak MSK dodał, z wentyli może nie ma takiego odczucia... Z litych skok jest szczególnie przy wiekszych prędkościach

: 2015-04-23, 23:03
autor: hubos21
Też się tutaj zgodzę, już ze 3 lata mam wentylowane i różnica wtedy byłą spora, jak doszło serwo z pompą 25,4 różnica była jeszcze większa, wydaję mi się, że do pełni szczęścia brakuje większego podciśnienia więc trzeba elektryczną vaccum pompe zapodać, jedno co zauważyłem to, że klocki ATE nie mają sobie równych,

: 2015-04-24, 14:26
autor: afro89
Panowie tarcze 312mm zakłada się przedewszystkim po to aby była większa pojemność cieplna samej tarczy, także podczas jazdy spokojnej po mieście nie odczujecie różnicy, ale jak już kilka razy mocniej zahamujecie to poczujecie różnicę, i to samo tyczy się z większych prędkości.

: 2015-04-24, 18:55
autor: Look_s6
dokładnie .

prawie jak ceramiczne ;-)

: 2015-04-25, 07:49
autor: drmort
Panowie

a jakie założyć osłony do tarcz 312?

te od C5 nie pasują