Strona 7 z 10

: 2015-08-29, 19:48
autor: marek[a6]
Witam .podzielę się moim doświadczeniem przy wymianie serwa które dzisiaj zmieniłem..serwo z passata b5fl 2.5tdi niestety przykręcane na tą zle dostępną śrubę jest z nią spory problem ale da sie oczywiście dochodzi przerobienie widełek do pedału hamulca reszta to juz formalność porządne odpowietrzenie nowy płyn i hamulce nieporównywalnie lepsze ,musze jeszcze dodać ze włożyłem tarcze 312 i jest super .pozdro

: 2015-12-18, 06:39
autor: grzecht7913
Ja dałem servo ze Skody Superb tarcze 312 i hamulce są nieporównywalnie lepsze. Mam jeszcze w planach modyfikacje tylnych hamulców bo wydają się za słabe.

: 2015-12-29, 23:10
autor: Dodek
przełozyłes samo serwo czy wraz z pompą - ps dużo to kosztowało roboty ? ew trzeba było coś przerabiać czy wszystko pasuje p&p ?

: 2016-02-11, 11:41
autor: Grzesiek
Nowe serwo do C4 jest do kupienia? W InterCarsie mi wyskakuje jakieś za 1600 zł. Czy tylko używki?

: 2016-02-11, 13:31
autor: hubos21
Grzesiek sam sobie odpowiedziałeś, jest do kupienia za 1600zł, u mnie kiedyś padło serwo, zmieniłem na używkę i po 200km zaczęło gwizdać w środku i już więcej za serwa C4kowe się nie brałem ładuj coś nowszego zaoszczędzisz kupę kasy i będzie się przyjemniej deptało w pedał

: 2016-02-11, 15:02
autor: Grzesiek
Ja powoli jeżdżę, wystarczają mi standardowe hamulce :) Może 600 zł to bym dał za nowe, ale 1600 to przesada. Wydaje mi się, że moje coś niedomaga, bo pedał czasami jest wysoko. Ja nie przerobie jakiegoś nowszego tak jak Ty bo nie mam do tego umiejętności i narzędzi, a mechanikowi też na pewno się nie będzie chciało. Wiadomo jak to mechanicy, najlepiej wsadzić używkę i gwarancja do wyjazdu za bramę :) Ale pewnie tak się skończy.

: 2016-02-11, 17:42
autor: kk84
Grzesiek, Nie marudź, jest to ładnie opisane krok po kroku jak to zrobić na parkingu pod blokiem przy użyciu podstawowych narzędzi.
Osobiście mogę Ci taką konwersję ogarnąć jak się dokulasz do Warszawy.

Przypadek Huberta nie jest odosobniony, też tak miałem, że po zamontowaniu używki z C4 po kilkuset km zaczęło gwizdać, piszczeć aż w końcu zdechło. W sumie miałem w S6 zamontowane 3 serwa z C4, czwarte już było dwuprzeponowe :ok: .

: 2016-02-12, 12:06
autor: Grzesiek
Przyznam, że trochę mnie przekonaliście. Dzisiaj albo jutro odbiorę samochód od mechanika z nowymi hamulcami z tyłu, jak się nie poprawi to będę myślał co począć. A Warszawa to rzut beretem :->

: 2016-04-03, 00:06
autor: Look_s6
marek[a6] pisze:Witam .podzielę się moim doświadczeniem przy wymianie serwa które dzisiaj zmieniłem..serwo z passata b5fl 2.5tdi niestety przykręcane na tą zle dostępną śrubę jest z nią spory problem ale da sie oczywiście dochodzi przerobienie widełek do pedału hamulca reszta to juz formalność porządne odpowietrzenie nowy płyn i hamulce nieporównywalnie lepsze ,musze jeszcze dodać ze włożyłem tarcze 312 i jest super .pozdro
cieżko było ?

Od czego jeszcze servo podejdzie i pompa?

: 2016-04-03, 01:26
autor: marcin łuków
Look_s6, przekładka jest prosta pod warunkiem że się uporasz z jedną śrubką co jest do niej kiepski dostęp. ja u siebie miałem serwo z c5 2.7. pasuje jeszcze od audi b5,b6,a8d2.c5

: 2016-04-03, 09:37
autor: Look_s6
podchodzi P&P z c5 a6 2.7 ?


nie takie śrubki były nie do ogarniecia :-) da sie rade

: 2016-04-03, 10:27
autor: STANLEY
Ja u siebie założyłem z Audi A4 B6
mam zdjęcie ori numerów
Obrazek
No ale bez rzeżby się nie obeszło musiałem wydłużyć cięgno
Obrazek
i zeszlifowałem odstające nie wiem jak to nazwać blokady w C4 przeszkadzają
Obrazek
poza tym reszta pasuje, dodam że naprawdę warto po zmianie serwa w końcu mam hamulce.
i tak jak pisali przedmówcy z jedną śrubką jest trochę zabawy z założeniem jest już lepiej bo idą tylko dwie.

: 2016-04-03, 22:04
autor: gaco155
a tu macie filmik jak wsadzić serwo z A8

: 2016-04-03, 22:30
autor: Look_s6
jak wrazenia po takim zabiegu ?


Duzo lepiej chodzi pedał ?wyżej łapie?

: 2016-04-04, 21:59
autor: STANLEY
Look_s6 Pytasz jak wrażenia? uwierz mi nie będziesz żałował,ja za serwo zapłaciłem 50zł plus moja robota,a efekt przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca czuć że auto hamuje,przed zabiegiem naprawdę musiałem mocno deptać żeby auto zatrzymać a na autostradzie przy 160 i gwałtownym hamowaniu nie raz miałem pełne spodnie,teraz naprawdę jest dużo bezpieczniej,a czy pedał wyżej bierze ciężko mi powiedzieć nie zwracałem na to uwagi ale teraz nie jest twardy jak beton,a co do filmiku to u siebie nie dorabiałem przewodów,ori pasowały tylko lekko musiałem je wyprofilować do nowej pompki.