[ALL] Nowe tarcze ZIMMERMANN - wada fabryczna? Wibracje
-
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sępólno Krajeńskie
Witam
Tez kupilem sobie ZIMMERMANY, z tym ze nie "SPORT" tylko te tansze. Komplet na przod kosztowal mnie 500zl (tarcze, klocki, gumki, prowadnice). Po dwuch tysiacach zaczelo sie lekkie bicie przy hamowaniu z 160km/h, a teraz to juz kolo 100-120km/h czuje jak bije przy hamowaniu delikatnym.
Tarcz nie polecam, w to miejsce lepiej kupic sobie TRW lub GIRLING (w pudelku to samo) cena nizsza a jakosc pewnie podobna. A jesli chcecie jakies lepsze tarcze to ATE POWER DISC.
Tez kupilem sobie ZIMMERMANY, z tym ze nie "SPORT" tylko te tansze. Komplet na przod kosztowal mnie 500zl (tarcze, klocki, gumki, prowadnice). Po dwuch tysiacach zaczelo sie lekkie bicie przy hamowaniu z 160km/h, a teraz to juz kolo 100-120km/h czuje jak bije przy hamowaniu delikatnym.
Tarcz nie polecam, w to miejsce lepiej kupic sobie TRW lub GIRLING (w pudelku to samo) cena nizsza a jakosc pewnie podobna. A jesli chcecie jakies lepsze tarcze to ATE POWER DISC.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Fuluch, a sprawdziłeś czy Ci zaciski nie trzymają?
bo ja po przejściach ze swoimi heblami stwierdziłem że jak tarczy nie rozgrzejesz porządnie i nie schłodzisz jej nagle ( kałuża) lub rozgrzanej nie zostawisz z zaciśniętymi okładzinami ( nieodbijający zacisk) to na pokrzywienie tarczy jest nikłe prawdopodobieństwo, chyba że nadużywasz hamulców. zdejmij kolo i papierem ściernym 400-600 przejedź robocze powierzchnie tarczy, jak pomoże to poprostu masz wtarty miejscowo materiał z klocków w tarcze co skutkuje pulsacją momentu hamowania przy wywieraniu stałej siły na pedał.
bo ja po przejściach ze swoimi heblami stwierdziłem że jak tarczy nie rozgrzejesz porządnie i nie schłodzisz jej nagle ( kałuża) lub rozgrzanej nie zostawisz z zaciśniętymi okładzinami ( nieodbijający zacisk) to na pokrzywienie tarczy jest nikłe prawdopodobieństwo, chyba że nadużywasz hamulców. zdejmij kolo i papierem ściernym 400-600 przejedź robocze powierzchnie tarczy, jak pomoże to poprostu masz wtarty miejscowo materiał z klocków w tarcze co skutkuje pulsacją momentu hamowania przy wywieraniu stałej siły na pedał.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-07-13, 16:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sępólno Krajeńskie
arwam A jak to sprawdzic? Kolo sie nie grzeje, tloczek chodzil dobrze. Wszystko zlozone ze smarem, gumki i prowadnice tez nowe.
Za jakis czas bede zmienial przewody to rozbiore wszystko i sprawdze.
Za jakis czas bede zmienial przewody to rozbiore wszystko i sprawdze.
Ostatnio zmieniony 2014-01-01, 20:15 przez Fuluch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
a jaki dałeś zmar, nie mów że zwykły lub miedziany, bo kontakt i jednego i drugiego to wyrok dla uszczelniaczy, jak się nie ma smaru do tłoczków to najlepiej na płyn świerzy hamulcowy złożyć.
a jak sprawdzić, podnieść koło i sprawdzić czy się lekko kręci, jak auto stoi na równym płaskim asfalcie na luzie to masz móc bez problemu jedną ręką pchnąć auto...
a jak sprawdzić, podnieść koło i sprawdzić czy się lekko kręci, jak auto stoi na równym płaskim asfalcie na luzie to masz móc bez problemu jedną ręką pchnąć auto...
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
ja też nie za bardzo jestem zadowlony z Zimmermana. Mam nawiercane i nie dość że huczą przy dużych prędkościach to jeszcze zaczęły mi bić po przejechaniu ok 5000 km. następnym razem nie kupię.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
zrywka, zamień na Textar, będedziesz zadowolony, ja mam u siebie i jestem zadowolony
do tego polecam klocki remsa, nie skrzypią, nie piszczą, itp. są miękkie się więc tarcze nie będą takszybko schodzić, minus taki że sa miękkie więc mocniej pylą, ale tragedii teżnie ma
do tego polecam klocki remsa, nie skrzypią, nie piszczą, itp. są miękkie się więc tarcze nie będą takszybko schodzić, minus taki że sa miękkie więc mocniej pylą, ale tragedii teżnie ma
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,