[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?
- Piana_sta
- Mechanik
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Limanowa
[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?
Witam! Panowie mam problem z tylnymi hamulcami mianowicie nie trzyma mi prawe kolo na recznym i Pan na diagnostyce powiedzial mi ze to wina linki od recznego natomiast po wizycie u mechanika dowiedzialem sie ze linka jest ok a wine za te objawy ponosi jakies czarodziej (podejrzewam poprzedni wlasciciel badz jego mechanik) ktory zle poskladal zaciski. Propozycja padla nastepujaca regeneracja zaciskow badz zmiana na nowe. Bylbym osobiscie za zmiana na nowe aczkolwiek cena za sztuke ktora wynosi 380 PLN mnie troche przeraza.
Mozecie zacni Panowie udzielic mi informacji na temat regeneracji zaciskow czy mial ktos z tym doczynienia odnosnie jakosci i gwarancji oraz przykladow koszty takiego zabiegu?
Mozecie zacni Panowie udzielic mi informacji na temat regeneracji zaciskow czy mial ktos z tym doczynienia odnosnie jakosci i gwarancji oraz przykladow koszty takiego zabiegu?
Ostatnio zmieniony 2012-05-11, 18:58 przez Piana_sta, łącznie zmieniany 2 razy.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Został wciśnięty cylinderek, a nie wkręcony. Miałem to samo, i ja wymieniłem na drugi, który miałem z mojej audi na częścipawellike pisze:A co ten mechanik mógł popier****ć w zaciskach?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
najlepiej kupić używany, bo jest taniej. Ale jak coś to pisać wtedy, aby dali jakiejś gwarancji, bo może być takie coś jak u Ciebie.
Jestem za wymianą , bo wiadomo jak regenerowane...
Jestem za wymianą , bo wiadomo jak regenerowane...
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Domel
- Czeladnik
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-06-08, 17:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nałęczów
Z ciekawości kupiłem do swojego zestaw naprawczy. w końcu 25zł to nie wielki pieniądz, potem trochę zabawy ale poszło. Szkoda tylko że nie dało nic. O ile masz pęknięte gumki, dostało się trochę brudu to może jest to do ogarnięcia ale jeśli tłoczek ciężko chodzi to nic nie da. U mnie właśnie winny okazał się tłoczek.
Trzeba szukać jakiejś używki w sensownym stanie.
U siebie wrzuciłem od skody octavi, akurat taką mam w domu i przypadkiem wyszło że zacisk jest taki sam, bo u siebie w okolicy nie mogłem dostać do a6 c4.
Trzeba szukać jakiejś używki w sensownym stanie.
U siebie wrzuciłem od skody octavi, akurat taką mam w domu i przypadkiem wyszło że zacisk jest taki sam, bo u siebie w okolicy nie mogłem dostać do a6 c4.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Domel, dodaj tą pozycję zacisków w http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=113&p ... c&start=15
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Czestochowa
Zależy co waszym dociskom dolega. Zazwyczaj to ten sam problem, czyli korodujące cięgno hamulca ręcznego- po prostu nie odbija do końca i hamulec w rezultacie bardziej lub mniej trzyma.
Z używkami to loteria, widząc ile osób ma ten problem to tylko kwestia kilku miesięcy aby pojawiła się powtórka z "rozrywki".
Można założyć nowy zestaw (ja tak zrobiłem bo w tym momencie nie miałem za dużo kasy) doczyścić skorodowane części ale sam widzę, że to raczej odwleczenie w czasie wymiany. Na alledrogo są dwa rodzaje docisków- różnią się w rezultacie tylko miejscem na odpowietrzenie, te ze śrubą na dole cholernie ciężko odpowietrzyć!
Ps.Zwróćcie uwagę na jarzma! Tam też często prowadnice korodują.
Z używkami to loteria, widząc ile osób ma ten problem to tylko kwestia kilku miesięcy aby pojawiła się powtórka z "rozrywki".
Można założyć nowy zestaw (ja tak zrobiłem bo w tym momencie nie miałem za dużo kasy) doczyścić skorodowane części ale sam widzę, że to raczej odwleczenie w czasie wymiany. Na alledrogo są dwa rodzaje docisków- różnią się w rezultacie tylko miejscem na odpowietrzenie, te ze śrubą na dole cholernie ciężko odpowietrzyć!
Ps.Zwróćcie uwagę na jarzma! Tam też często prowadnice korodują.
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
mietek69, prosty sposob odpowietrzenia z dolna sruba....
przykrec je do gory nogani aby odpowietrznik byl na gorze,odpowietrzasz i przykrecasz w poprawnej pozycji i gotowe gwarantuje sukces
pozdrawiam
jezeli chodzi o reperaturki to osobiscie nie polecam lepiej uzywka lub regeneracja
przykrec je do gory nogani aby odpowietrznik byl na gorze,odpowietrzasz i przykrecasz w poprawnej pozycji i gotowe gwarantuje sukces
pozdrawiam
jezeli chodzi o reperaturki to osobiscie nie polecam lepiej uzywka lub regeneracja
Ostatnio zmieniony 2011-10-13, 11:58 przez misiek3456, łącznie zmieniany 1 raz.
misiek3456
- Domel
- Czeladnik
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-06-08, 17:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nałęczów
U mnie jest ośka.
Jak kupujesz na szrocie to zobacz jak pracuje cięgno od ręcznego bo to ono dość często nawala jak już pisał ktoś wyżej, nie odbija do końca.
W miarę lekko też powinien chować się tłoczek, jeśli stawia duży opór i ciężko wkręcać go jakimkolwiek kluczem to w środku też może być problem, lepiej poszukać płynnie chodzących.
A z hamulcami jest tak, jarzma sprawdzić, u mnie poszła w ruch szczotka druciana, cała zewnętrzna rdza oczyszczona, wyciągnąłem prowadnice, wyczyściłem, dałem smar i nowe gumki, prowadnice muszą chodzić płynnie.
Zacisk zregenerowałem zestawem naprawczym z ciekawości, 25zł nie pieniądz a doświadczenie będzie. Nie wiele pomogło, tyle że mi płynu nie ubywało bo wcześniej ciekło generalnie i tak musiałem założyć nowy zacisk (od octavi) bo ciężko pracował tłoczek.
Jak kupujesz na szrocie to zobacz jak pracuje cięgno od ręcznego bo to ono dość często nawala jak już pisał ktoś wyżej, nie odbija do końca.
W miarę lekko też powinien chować się tłoczek, jeśli stawia duży opór i ciężko wkręcać go jakimkolwiek kluczem to w środku też może być problem, lepiej poszukać płynnie chodzących.
A z hamulcami jest tak, jarzma sprawdzić, u mnie poszła w ruch szczotka druciana, cała zewnętrzna rdza oczyszczona, wyciągnąłem prowadnice, wyczyściłem, dałem smar i nowe gumki, prowadnice muszą chodzić płynnie.
Zacisk zregenerowałem zestawem naprawczym z ciekawości, 25zł nie pieniądz a doświadczenie będzie. Nie wiele pomogło, tyle że mi płynu nie ubywało bo wcześniej ciekło generalnie i tak musiałem założyć nowy zacisk (od octavi) bo ciężko pracował tłoczek.