[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-01-31, 13:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: l-wo/w-wa
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Na forum jest temat gdzie opisywałem regenerację zacisków tylnych starego typu w c4. Chyba firma Lauber ma w ofercie te dźwigienki, ale się nie chwalą za bardzo bo to spółka Inter Cars i wolą sprzedać zacisk za kilka stów. Kiedyś pytałem gościa z allegro o te regenerowane zaciski za 150 zł i dzwigienek nie wymieniają. Także dopytajcie jakby co bo bez nowych dzwigienek to regeneracja to pic na wodę fotomontaż.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Panowie kto ma problem z tylnymi łozyskami w kolach to jest na to moja mala rada.
Jak regenerowalem zaciski wymienilem chyba ze 3kpl tylnych lozysk i wszystko siadalo albo lapalo luzy i to szybko... i co sie nagle okazuje
Trzeba wymienic cale czopy tylnych piast
po jakis 300tys km nastepuje ich naturalne zuzycie i nieda sie tego naprawic -bez wymiany -ale nie jest to drogie 1 czop kosztuje 45zl i jest dosc dobrej jakosci - jak to wymienilem problem ustapil raz na zawsze
Jak regenerowalem zaciski wymienilem chyba ze 3kpl tylnych lozysk i wszystko siadalo albo lapalo luzy i to szybko... i co sie nagle okazuje
Trzeba wymienic cale czopy tylnych piast
po jakis 300tys km nastepuje ich naturalne zuzycie i nieda sie tego naprawic -bez wymiany -ale nie jest to drogie 1 czop kosztuje 45zl i jest dosc dobrej jakosci - jak to wymienilem problem ustapil raz na zawsze
AEL INSIDE
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów
- MaRuNiA
- Czeladnik
- Posty: 67
- Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
- Imię: Marek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: DOA/OŁAWA
- Płeć:
bartek666666, a gdzie sobie dorabiałeś, jabteż walczyłem z październiku i wszystko prawie nowe ale dzwigienki stare niestety inta fasolka w środku. Przemoprzem ma fajny temat i były tak nr. tej dzwigienki ale nigdzie tego nie da rady dostać masakra a to taka mała pierdoła te dzwigienki a tak ciężko to dostać
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów
- MaRuNiA
- Czeladnik
- Posty: 67
- Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
- Imię: Marek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: DOA/OŁAWA
- Płeć:
Popieram Casiana zrób po kilka sztuk na pewno znajdą się chętni z pewnością nie stracisz na tym interesie Jak coś ja się piszę na to Dzwigienka z uchem do góry,niewybita i nie zmęczona rudzą szm..ą w miejscu simeringu aż miło pomyśleć
A te wewnetrzną fasolkę też bierzesz pod uwagę bo w moim przypadku była ostro nadrzarta rdzą aż się sam zdziwiłem bo z drugiej strony było wsio cacy[/b]
A te wewnetrzną fasolkę też bierzesz pod uwagę bo w moim przypadku była ostro nadrzarta rdzą aż się sam zdziwiłem bo z drugiej strony było wsio cacy[/b]
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów
na razie idą próbne 3 komplety do testów, ale raczej w tym roku nie będą gotowe. jak wyjdą to się pomyśli nad dystrybucją co do fasolek to może być problem bo strasznie małe są ale zobaczymy co mi operator powie. a quattro i ośka nie miały czasem innych dźwigienek?
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów
- matster95
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2015-08-24, 12:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
Wygląda solidnie
Jeszcze sprężynek szukam.
Powiecie mi kiedy zakładanie nowych prowadnic mija się z celem i trzeba szukać nowego zacisku? Mam duży luz na tej części i tłucze jak się jedzie.
Wymieniałem amorki w dość okazyjnej cenie i myślałem że ten stukot idzie od nich ale to jednak zacisk.
Doradzicie?
Postaram się wrzucić fotkę dzisiaj.
Jeszcze sprężynek szukam.
Powiecie mi kiedy zakładanie nowych prowadnic mija się z celem i trzeba szukać nowego zacisku? Mam duży luz na tej części i tłucze jak się jedzie.
Wymieniałem amorki w dość okazyjnej cenie i myślałem że ten stukot idzie od nich ale to jednak zacisk.
Doradzicie?
Postaram się wrzucić fotkę dzisiaj.
Ostatnio zmieniony 2018-02-23, 12:28 przez matster95, łącznie zmieniany 2 razy.