[FWD] [100 C4] świecą się klocki po wymianie :/
- Piana_sta
- Mechanik
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Limanowa
Witam! Chciałbym się przyłączyć do dyskusji i jednocześnie odnowić wątek. Mianowicie zaświeciła mi się czerwona kontrolka (!) i znajdując ten wątek wymieniłem klocki (Bosch) wraz z tarczami (Brembo) tył i przód bo wołały już o pomste do nieba. Poprzednie klocki były z czujnikami zdarcia wieć takie same zakupiłem i podłączyłem. Przez parę dni był spokój nic nie mrugało. Ku mojemu zdziwieniu kontrolka nadal mruga kiedy samochód ustawilem pochylony np. na podjezdzie do góry więc śledząc nadal wątek wymieniłem płyn do wspomagania kierownicy bo był lekki brak a nie wiedziałem jaki był poprzednio więc wlałem minerał Febi zielony jak radził kolega J.A.G. wyjechałem samochodem kontrolka nadal mruga. Nie ukrywam że irytująca jest ta kontrolka. Jak myślicie Panowie czy może to być awaria jakiegoś czujnika
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Sprawdź tutaj prawdopodobnie to przełamane przewody między klockami a nadwoziem.
Masz Auto Check?
Kontrolka (!)
1. Poziom płynu hamulcowego
2. Poziom płynu chłodniczego
3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy
4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C)
4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców (tylko S4/S6)
Jeśli masz AC to zużyte okładziny sygnalizuje żółta kontrolka ze znakiem okładzin jak tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... niku-w-3BG!!
Masz Auto Check?
Kontrolka (!)
1. Poziom płynu hamulcowego
2. Poziom płynu chłodniczego
3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy
4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C)
4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców (tylko S4/S6)
Jeśli masz AC to zużyte okładziny sygnalizuje żółta kontrolka ze znakiem okładzin jak tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... niku-w-3BG!!
Ostatnio zmieniony 2011-12-30, 16:54 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Piana_sta
- Mechanik
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Limanowa
Nie mam AC/BC aczkolwiek chciałbym mieć muszę to zorganizować po nowym roku. Nie odbiegając od tematu dzisiaj po sprawdzałem płyny wszelkiej maści i okazało się ze miałem ciut ciut za mało płynu chłodniczego dolałem i nic na szczęście już nie mruga. Po napisaniu przez J.A.G.-a co ta kontrolka oznacza wniosek jest jeden winowajcą był płyn chłodniczy.
J.A.G. dzięki za opis tej kontrolki nie sądziłem że jedna kontrolka odpowiada za tyle ważnych spraw. Dużo jeszcze się muszę nauczyć od Ciebie i oczywiście od reszty doświadczonych Użytkowników! Dzięki za naukę!
J.A.G. dzięki za opis tej kontrolki nie sądziłem że jedna kontrolka odpowiada za tyle ważnych spraw. Dużo jeszcze się muszę nauczyć od Ciebie i oczywiście od reszty doświadczonych Użytkowników! Dzięki za naukę!
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli ma to działać odpowiedź masz w tym temacie przecież. Kostka, przewody lub ostatecznie AC walnięte.
Jeśli chcesz się tego prosto i szybko pozbyć zrób tak jak kolega TU
Jeśli chcesz się tego prosto i szybko pozbyć zrób tak jak kolega TU
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- tomasz84
- C4 Autorytet
- Posty: 267
- Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3miasto
nie chce sie tego prosto i szybko pozbyć. Ma działać jak należy!
Pytanie tylko czy bład ABS ma coś wspólnego z wyświetleniem (O)?
Czy nie ma ze sobą nic wspólnego. jeżeli odepnę z gniazda wtyczkę klocka i zewrę to kontrolka powinna zgasnąć (jeżeli kable i AC ok) jeżeli nie zgaśnie to szukać winy w przewodach?
Pytanie tylko czy bład ABS ma coś wspólnego z wyświetleniem (O)?
Czy nie ma ze sobą nic wspólnego. jeżeli odepnę z gniazda wtyczkę klocka i zewrę to kontrolka powinna zgasnąć (jeżeli kable i AC ok) jeżeli nie zgaśnie to szukać winy w przewodach?
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
podepne sie pod temat, kontrolka mi migała dawniej i czasem przerywała, sądziłęm ze to płyn chłodniczy bo miałęm za mało a jak sie samochód bujał to raz świeciła kontrolka raz nie,
jestem po wymianie płynu chłodniczego, jest powyżej minimum, plyn kierowniczy jest tez powyżej, płynu hamulcowego tez jest powyżej, (płyn od spryskiwaczy raczej nie gra tu roli)
i kabelek od hamulców (pin 6) dopiąłem do masy tak jak w temacie podanym przez J.A.G,
kontrolka dalej świeci,
wyjścia są dwa
1 jeden z czujników poziomu płynu jest walnięty/jakiś kabelek nie łączy
2 napisano ze kontrolka się świeci przy niesprawnym czujniku 4-pinowym, mój czujnik był 3-pinowy i nie działał, wymieniłem na 4-pinowy i działał jakiś czas aż w końcu przestał i to może być jego wina? napisane jest ze swieci się przy przegrzaniu ale...
dodam tez ze po zmianie oleju i wymianie płynu chłodniczego mimo ze silnik był zimny zapaliła mi sie kontrolka [F] tak jakby od przegrzania, bylo to dla mnie dziwne bo silnik był zimny
jakieś rady jak sprawdzić która rzecz zawiodła ?
jestem po wymianie płynu chłodniczego, jest powyżej minimum, plyn kierowniczy jest tez powyżej, płynu hamulcowego tez jest powyżej, (płyn od spryskiwaczy raczej nie gra tu roli)
i kabelek od hamulców (pin 6) dopiąłem do masy tak jak w temacie podanym przez J.A.G,
kontrolka dalej świeci,
wyjścia są dwa
1 jeden z czujników poziomu płynu jest walnięty/jakiś kabelek nie łączy
2 napisano ze kontrolka się świeci przy niesprawnym czujniku 4-pinowym, mój czujnik był 3-pinowy i nie działał, wymieniłem na 4-pinowy i działał jakiś czas aż w końcu przestał i to może być jego wina? napisane jest ze swieci się przy przegrzaniu ale...
dodam tez ze po zmianie oleju i wymianie płynu chłodniczego mimo ze silnik był zimny zapaliła mi sie kontrolka [F] tak jakby od przegrzania, bylo to dla mnie dziwne bo silnik był zimny
jakieś rady jak sprawdzić która rzecz zawiodła ?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie ma.tomasz84 pisze:pytanie tylko czy bład ABS ma coś wspólnego z wyświetleniem (O)?
kopec, ty pewnie piszesz o kontrolce (!) a kolega wcześniej o ikonie (O) na AC, czyli zużytych klockach. Ikona zużytych klocków nie ma nic wspólnego z (!) choć niektórzy twierdzą, że to w aucie bez AC również odpowiada za klocki.
ale również jeśli jest uszkodzony. To czy 4 czy 3 pin nie ma znaczenia są zamienne. Dobrze myślisz i sprawdź te dwie rzeczy.kopec pisze:wyjścia są dwa
1 jeden z czujników ...
2 napisano ze kontrolka się świeci przy niesprawnym czujniku 4-pinowym, mój czujnik był 3-pinowy ... napisane jest ze swieci się przy przegrzaniu ale...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-05-28, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
Witam, ikonka na wyswietlaczu (o), czyli jak mniemam z powyzszych postow sa to klocki. Samochod stal okolo roku i nikt nim nie jezdzil. po tym czasie tylne klocki byly tak zapieczone ze musialem je zbijac(przeczyscilem zalozylem nowe i dzialaja) ale co sie tyczy przednich hamulcow , sprawdzilem czy kabelki sa w porzadku od czujnikow abs do klockow , i klockow jest dosc sporo.Przy chamowaniu slychac jakby jakas sprezynke ktora gdzies obciera , abs ? nie wiem do konca , i co powinienem z tym fantem zrobic, pozdrawiam piotr
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
rozebrac przod az do piast tzn zdjac i jarzma i tarcze.oczyscic wsio drucianka.
sprawdzic czy kable nie sa gdzies widocznie uszkodzone.
moze byc i tak ze poprostu gdzies ci sie zlamal kabel po roku stania..z przodu kolo pracuje na boki jak wiadomo bo skrecasz i mozliwe ze ktorys przewod sie zerwal od starosci.wystarczy rozpiac kostki i zmostkowac oba kable od instalacji.jesli kontrolka zgasnie wiadomo ze wina klockow,jeśli bedzie sie palic dalej to znak ze błąd jest w instalce.
sprawdzic czy kable nie sa gdzies widocznie uszkodzone.
moze byc i tak ze poprostu gdzies ci sie zlamal kabel po roku stania..z przodu kolo pracuje na boki jak wiadomo bo skrecasz i mozliwe ze ktorys przewod sie zerwal od starosci.wystarczy rozpiac kostki i zmostkowac oba kable od instalacji.jesli kontrolka zgasnie wiadomo ze wina klockow,jeśli bedzie sie palic dalej to znak ze błąd jest w instalce.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...