[Q] Czerwony bład hamulca
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
[Q] Czerwony bład hamulca
Witam, wymieniłem pompę hamulca, odpowietrzyłem układ ale nie abs. Brak wiedzy no i podczas hamowania piszczy i świeci na czerwono. Proszę podpowiedzcie jak tego dokonać ponieważ myślę ze to jest przyczyną świecenia błędu hamulca. dziękuje za podpowiedz kolegom oraz pozdrawiam MN
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
1. Mało płynu hamulcowego w zbiorniczku
2. Czujnik wspomagacza siły hamowania nie podłączony itp.
3. Modułowi i pompie ABS'u coś może nie podobać się.
Pedał hamulca działa normalnie ? nie musisz używać DUŻEJ siły ?.
Czujnik (pływaczek) poziomu w korku płynu wspomagania kierownicy też generuje alarm związany z układem hamulcowym.
2. Czujnik wspomagacza siły hamowania nie podłączony itp.
3. Modułowi i pompie ABS'u coś może nie podobać się.
Pedał hamulca działa normalnie ? nie musisz używać DUŻEJ siły ?.
Czujnik (pływaczek) poziomu w korku płynu wspomagania kierownicy też generuje alarm związany z układem hamulcowym.
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Witam.Może ktoś mógłby mi pomóc wtym temacie.Otóż chodzi o ABS.
Problem jest taki że po przekroczeniu prędkości rzędu 160-180 km/h zapala się wykrzyknik i kontrolka abs.Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie problem znika,jeżdżąc z normalną prędkościa sie nie pojawia wogóle.Ale dzisiaj jadąc autostradą postanowiłem go troche przepalić i znowu te kontrolki zaczeły migać Więc postanowiłem po przyjezdzie do domu nie gasić silnika tylko odrazu podpiąć pod kompa.
Wchodząc w ABS-pojawił się błąd 597-róznice w impulsach prędkości kół,a w silnik-625-sygnał prędkości nieprawidłowy.Niewiem co robić,czyściłem czujniki i dalej to samo,może uszk.sterownik?
Problem jest taki że po przekroczeniu prędkości rzędu 160-180 km/h zapala się wykrzyknik i kontrolka abs.Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie problem znika,jeżdżąc z normalną prędkościa sie nie pojawia wogóle.Ale dzisiaj jadąc autostradą postanowiłem go troche przepalić i znowu te kontrolki zaczeły migać Więc postanowiłem po przyjezdzie do domu nie gasić silnika tylko odrazu podpiąć pod kompa.
Wchodząc w ABS-pojawił się błąd 597-róznice w impulsach prędkości kół,a w silnik-625-sygnał prędkości nieprawidłowy.Niewiem co robić,czyściłem czujniki i dalej to samo,może uszk.sterownik?
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Możesz mieć uszkodzone lub zabrudzone pierścienie abs z przodu na przegubach, z tyłu na tarczach.
Sprawdź też ustawienie czujników
Kiedyś męczyłem się z jakąś kianką. Wywalało błąd któregoś czujnika i zapalał sie abs na desce. Powodem tego były uszczerbione dwa sąsiednie zęby na pierścieniu abs
(4 dni walki z podmianą czujników, a tu taka prosta rzecz:)
Sprawdź też ustawienie czujników
Kiedyś męczyłem się z jakąś kianką. Wywalało błąd któregoś czujnika i zapalał sie abs na desce. Powodem tego były uszczerbione dwa sąsiednie zęby na pierścieniu abs
(4 dni walki z podmianą czujników, a tu taka prosta rzecz:)
Ostatnio zmieniony 2014-01-08, 20:50 przez kiwi, łącznie zmieniany 1 raz.
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Przednie, jeśli sie nie myle, powinny być ustawione pod kątem 45 stopni do góry w stronę silnika, no i w odpowiedniej odległości od pierścienia abs. Jeśli chodzi o tylne, to musi sie wypowiedzieć ktoś inny.
ps. odpala ci pompa abs przy słabym hamowaniu i małych prędkościach??(dojazd do skrzyżowania)
ps. odpala ci pompa abs przy słabym hamowaniu i małych prędkościach??(dojazd do skrzyżowania)
Ostatnio zmieniony 2014-01-08, 21:07 przez kiwi, łącznie zmieniany 1 raz.
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Zapnij vaga, wejdź w moduł abs i bloki wartości. Najlepiej zrobić to w dwójke.
Kierownik prowadzi, pasażer obserwuje wskazania wszystkich czterech czujników.
Tylko nie szalej( przy większych prędkościach vag się rozłączy z modułem abs, powolutku ruszaj i wyhamowuj samochód)
ps. a najlepiej przyjrzyj się temu czujnikowi, który wymieniałeś
Kierownik prowadzi, pasażer obserwuje wskazania wszystkich czterech czujników.
Tylko nie szalej( przy większych prędkościach vag się rozłączy z modułem abs, powolutku ruszaj i wyhamowuj samochód)
ps. a najlepiej przyjrzyj się temu czujnikowi, który wymieniałeś
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pawlo12, mozliwe ze masz roznice w kolach..chodzi o wielkosc...
wywala kontorlke i blad jesli kola jednej osi są wieksze niz drugie..blad wyskoczy w okreslonej sytuacji czyli predkosci...zaleznie od roznic...
wywala kontorlke i blad jesli kola jednej osi są wieksze niz drugie..blad wyskoczy w okreslonej sytuacji czyli predkosci...zaleznie od roznic...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice
180km/h ????? Gdzie ty kolego tak szybko jeździsz?? Ja już nie mam punktów do stracenia
P.S. Wg mnie tak jak było pisane, możesz mieć którąś z opon bardziej zdartą i stąd ta różnica w prędkości. Najlepiej podmienić koła na np zimowe i spróbować.
OT. Miałem raz sytuacje bardzo podobną ( i występowało przy mniejszych prędkościach bo było to w bravo) Powodem zapalania abs był wylany i całkowicie NIE trzymający tylny amortyzator. Biorąc na logikę to koło podskakiwało i po pewnym czasie waliło błędami. Po wymianie amorków problem więcej nie powrócił. Ale wtedy to już był hartkor
P.S. Wg mnie tak jak było pisane, możesz mieć którąś z opon bardziej zdartą i stąd ta różnica w prędkości. Najlepiej podmienić koła na np zimowe i spróbować.
OT. Miałem raz sytuacje bardzo podobną ( i występowało przy mniejszych prędkościach bo było to w bravo) Powodem zapalania abs był wylany i całkowicie NIE trzymający tylny amortyzator. Biorąc na logikę to koło podskakiwało i po pewnym czasie waliło błędami. Po wymianie amorków problem więcej nie powrócił. Ale wtedy to już był hartkor
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Nie wiem jak musiałyby być zdarte opony żeby wywalało takie błędy-to nie są tak hiperdokładne czujniki panowie. W wywalony amortyzator już uwierzę choć i on kiedy tak często powodował błędy to musiał być nieźle zużyty. Ja obstawiam pierścień albo bardziej czujnik tym bardziej jak go wymieniałeś-zależy czy czujnik kupowałeś najtańszy czy lepszy, jego kąt ustawienia też jest ważny. Ustaw go tak jak na kole obok.
A6 C4 1.9 ON:):)