Nie. Drobna korekta jarzm na frezarce będzie konieczna. Niestety mocne i sportowe heble do C4 zwłaszcza na kolumny po UFO gdzie piasta ma większy kołnierz są niedostępne w wersjach P&P, niestety. Można dobierać zestawy gdzie wymagana będzie jedynie kosmetyka. Na grubą rzeźbę jestem przygotowany ale to wymaga czasu.bartasos pisze:Rozumiem, że odkręcam ufoki, przykręcam
te tarcze z zaciskami z alleg. i wszystko pasuje i lata? Bez przeróbek?
A co chcesz wiedzieć ?. Jeżeli masz znajomego rzemieślnika to dajesz mu goleń, jarzmo, zacisk i tarcze z poleceniem połączenia puzzli.bartasos pisze:Proszę doprecyzuj temat przodu,
najlepiej łopatologicznie, bo nie chcę chodzić i drapać się po głowie
Po analizie budowy kolumn C4 UFO jest niemal pewne, że tarcza z RS3 ze swoim bardzo małym odsadzeniem i do tego zacisk i jarzmo bez grubszej rzeźby nie podejdzie. Tak więc zmieniamy kategorię wagową. Do tego rozwiązania adaptery mam od ręki .
http://allegro.pl/zacisk-przod-prawy-vw ... 86040.html
http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-vw- ... 82765.html
i do tej pary :
http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 75110.html
Oraz 4 szt. tulejek które "zrysuje" do wieczora na poczet tematu.
Link podany pierwszy z brzegu, chodzi o wymiary tarcz : 360x34x59,6.
Tył. Na tarczę 310x22 nie mam rozrysowanego adaptera ponieważ tak małą tarczę miałem sparowaną z zaciskiem 4tłokowym. Obecnie dysponuję rysunkami adapterów pod 330x22x49,5 z A6/S6 C6 i zacisku z A8 D2. Ten również do wieczora "zrysuję".
Póki co tyle. Do wieczora.