[A6 C4] Wymiana tarcz i klocków tylnych

Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

hubos21 pisze:wiodcznie w A6 jest inaczej ale 100tka chyba tak jak A4 przed liftem ma tarcze przykręcaną z łożyskiem
Niestety jesteś w błędzie kolego. Ani setka, ani A6 ani nawet A4 po lifcie lub przed liftem nie ma tarczy przykręcanej razem z łożyskiem. Tak w ogóle to pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu szczerze mówiąc. Czy to Seta, A4, A6 czy A8 ściągamy zacisk, jarzmo i tarczę mamy w rękach.
Dev
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-10-11, 20:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Paździęczewo

Post autor: Dev »

GTR34 pisze:
hubos21 pisze:wiodcznie w A6 jest inaczej ale 100tka chyba tak jak A4 przed liftem ma tarcze przykręcaną z łożyskiem
Niestety jesteś w błędzie kolego. Ani setka, ani A6 ani nawet A4 po lifcie lub przed liftem nie ma tarczy przykręcanej razem z łożyskiem. Tak w ogóle to pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu szczerze mówiąc. Czy to Seta, A4, A6 czy A8 ściągamy zacisk, jarzmo i tarczę mamy w rękach.
takie rozwiazanie z tarczą, piastą, łożyskami i pierścieniem ABS jest stosowane w audi A4 B5 oska
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”