Niestety jesteś w błędzie kolego. Ani setka, ani A6 ani nawet A4 po lifcie lub przed liftem nie ma tarczy przykręcanej razem z łożyskiem. Tak w ogóle to pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu szczerze mówiąc. Czy to Seta, A4, A6 czy A8 ściągamy zacisk, jarzmo i tarczę mamy w rękach.hubos21 pisze:wiodcznie w A6 jest inaczej ale 100tka chyba tak jak A4 przed liftem ma tarcze przykręcaną z łożyskiem
[A6 C4] Wymiana tarcz i klocków tylnych
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-10-11, 20:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Paździęczewo
takie rozwiazanie z tarczą, piastą, łożyskami i pierścieniem ABS jest stosowane w audi A4 B5 oskaGTR34 pisze:Niestety jesteś w błędzie kolego. Ani setka, ani A6 ani nawet A4 po lifcie lub przed liftem nie ma tarczy przykręcanej razem z łożyskiem. Tak w ogóle to pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu szczerze mówiąc. Czy to Seta, A4, A6 czy A8 ściągamy zacisk, jarzmo i tarczę mamy w rękach.hubos21 pisze:wiodcznie w A6 jest inaczej ale 100tka chyba tak jak A4 przed liftem ma tarcze przykręcaną z łożyskiem