[FWD] [100 c4] wymiana zacisków tylnich
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
[FWD] [100 c4] wymiana zacisków tylnich
witam !
panowie zakupilem dzisiaj regenerowane zaciski na tył do ośki oczywiscie. trzebaby to wymienić
dlatego pisze do was, zebyście poinformowali mnie czy taka wymiana jest jakoś bardziej skomplikowana czy po prostu wyciagam jeden przekladam klocki i zakladam? jesli są jakieś 'myki' to prosba zebyscie i o tym napisali
czy bedzie niepotrzebnym kosztem wymiana linek razem z zaciskami ? czy jednak doinwestowac jeszcze stowke na nowe linki ?
jesli bede mial jak robic zdjecia w trakcie roboty to sklece jakis maly tutorial
panowie zakupilem dzisiaj regenerowane zaciski na tył do ośki oczywiscie. trzebaby to wymienić
dlatego pisze do was, zebyście poinformowali mnie czy taka wymiana jest jakoś bardziej skomplikowana czy po prostu wyciagam jeden przekladam klocki i zakladam? jesli są jakieś 'myki' to prosba zebyscie i o tym napisali
czy bedzie niepotrzebnym kosztem wymiana linek razem z zaciskami ? czy jednak doinwestowac jeszcze stowke na nowe linki ?
jesli bede mial jak robic zdjecia w trakcie roboty to sklece jakis maly tutorial
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Pamiętaj o wkręcaniu cylinderków, a nie wpychaniu, bo znowu będzie potrzebna regeneracja
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Ja bym narzie linek nie ruszał pozatym jak masz ori linki jest ok, bo te z linexu czy te włoskie zamienniki nic nie sa warte.
wymiana zacisku na inny to mało roboty i jest to łatwe. ps z rzeczy dodatowych miej szczotke druciana do wyczysczenia jarzm oraz smar nibieski do hamulców - aby nasmarować powierzchnie po której przesuwa sie klocek .Kup jeszcze klej do gwintów aby smarnąć nim sruby mocujące zacisk.
Co do tutka chyba na forum a4 jest juz takowy, ale działaj,
wymiana zacisku na inny to mało roboty i jest to łatwe. ps z rzeczy dodatowych miej szczotke druciana do wyczysczenia jarzm oraz smar nibieski do hamulców - aby nasmarować powierzchnie po której przesuwa sie klocek .Kup jeszcze klej do gwintów aby smarnąć nim sruby mocujące zacisk.
Co do tutka chyba na forum a4 jest juz takowy, ale działaj,
AEL INSIDE
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Ręką nie wkręcisz.
Polecam idealnie pasujący klucz do odkręcania tarcz w szlifierkach kątowych.
Możesz napchać smaru miedziowego do prowadnic, żeby potem nie zapiekły się za szybko.
U mnie z odpowietrzaniem nie było problemów, poprostu w dwie osoby pompowanie hamulcem i ładnie wszystko wychodziło
Polecam idealnie pasujący klucz do odkręcania tarcz w szlifierkach kątowych.
Możesz napchać smaru miedziowego do prowadnic, żeby potem nie zapiekły się za szybko.
U mnie z odpowietrzaniem nie było problemów, poprostu w dwie osoby pompowanie hamulcem i ładnie wszystko wychodziło
160+PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
zobacze w jakim stanie bedzie linka.. luzu na recznym nie ma.. ale go nie zaciagam ze wzgledu na te zaciski.. co do cylinderka to wiem ze bedzie wszystko gotowe, ale te wiadomosci wszelkie ktore byly wczesniej wymienione opisze w tutorialu pozniej..
mozna linke przed pancerzem przeczyscic jakims wd albo czyms takim, tak wyczytalem na necie.. prawda to ? mi sie wydaje ze nie powinno to jej zaszkodzic..
mozna linke przed pancerzem przeczyscic jakims wd albo czyms takim, tak wyczytalem na necie.. prawda to ? mi sie wydaje ze nie powinno to jej zaszkodzic..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...