[Q] Znosi przy przyspieszaniu
-
- Mechanik
- Posty: 121
- Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
[Q] Znosi przy przyspieszaniu
Witam ponownie wszystkich bardzo serdecznie. Jak w temacie. Problem pojawił się praktycznie z dnia na dzień. Kierownica pochylona jest na prawą stronę ale auto idzie względnie prosto. Jak dam gazu kierownica się prostuje i auto zaczyna znosic w lewo. Odpuszczam gaz i kierownica znow się skreca i auto wraca. Końcówki drążka sprawdzone, jedna miała luz, została wymieniona wiec teraz są ok a auto bez zmian. Gdzie szukać problemu?
-
- Mechanik
- Posty: 121
- Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Dziś bylem na kolejnych szarpakach... Kolejni fachowcy mówią ze wszystko jest sztywne... dziś wręcz próbowali mi wmówić że na siłę szukam problemu bo z autem wszystko ok. To wysłałem pana mechanika na przejażdżkę. Wrócił jakiś spokojniejszy i jakby pobladł xD. Stwierdził ze amortyzatory... To możliwe?
-
- Mechanik
- Posty: 216
- Rejestracja: 2017-05-15, 21:31
- Imię: Michał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Ja je miałem bardzo wyjechane i nie było takich objawów. Jedyne co to były stuki przy niektórych hamowaniach czy przyspieszeniach. Ale potwierdzę, że diagności to tutaj nic nie widzaSTANLEY pisze:Ja obstawiam na gumotuleje ławy te które wkrecane są w podluznice. Skoro mówili że amortyzatory to sprawdzili je na trzepakach? Moim zdaniem nic do tego nie mają.
[ Dodano: |19 Sty 2019|, o 18:00 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/108/e0487a7747609a68m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images91.fotosik.pl/109/3441d1139ce9d8d6m.jpg]Obrazek[/URL]
Dokładniej te które widać na zdjęciach
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Predzej poduszki skrzyni lub silnika masz też wyrąbane także z kazdym dodaniem gazu cały zespół napedowy sie przesuwa ...
A tuleje sanek pewnie też masz wyrąbane
Ogólnie to nie są duże koszta to wszystko kupić nowe (poduszki i tuleje (ok 400zł) ,ale problem jest z wymianą tego i tu trzeba jechać do jakiegoś warsztatu. PS jak drży ci buda poduszki od silnika w aelu mozna zastąpić tanszymi od benzyny 5 cylindrowej.
A tuleje sanek pewnie też masz wyrąbane
Ogólnie to nie są duże koszta to wszystko kupić nowe (poduszki i tuleje (ok 400zł) ,ale problem jest z wymianą tego i tu trzeba jechać do jakiegoś warsztatu. PS jak drży ci buda poduszki od silnika w aelu mozna zastąpić tanszymi od benzyny 5 cylindrowej.
AEL INSIDE
- LuzaQ
- Czeladnik
- Posty: 88
- Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
- Imię: Paweł
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Biała Podlaska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
stuki takie cos bedzie powodowac ale nie znoszenie.Dodek pisze:Predzej poduszki skrzyni lub silnika masz też wyrąbane także z kazdym dodaniem gazu cały zespół napedowy sie przesuwa ...
A tuleje sanek pewnie też masz wyrąbane
Ogólnie to nie są duże koszta to wszystko kupić nowe (poduszki i tuleje (ok 400zł) ,ale problem jest z wymianą tego i tu trzeba jechać do jakiegoś warsztatu. PS jak drży ci buda poduszki od silnika w aelu mozna zastąpić tanszymi od benzyny 5 cylindrowej.
Rym cym cym, z rury czarny dym.