Tygodniowa walka z maglownicą powoli dobiega końca.
Najpierw okazało się, że moja nie nadawała się już nawet do regeneracji więc przy ekspresowej pomocy Tomka (dzięki wielkie!!!) trafiła do mnie druga maglownica, którą przebadano i uznano, że stan "bardzo dobry".
Magiel zapakowany na pokład. Plusy widocznie od razu - to usztywnienie układu kierowniczego.
Teraz jeszcze czeka mnie zbieżność.
I mam pytanie.
Mam wrażenie, że gdy kręcę w miejscu lekko dusi silnik. Czy to może jeszcze nie do końca odpowietrzony układ czy może właśnie zbieżność?
JAG czy może to ta śruba, którą mi kiedyś pokazywałeś jest ściśnięta za bardzo ??
[Q] Maglownica - walki ciąg dalszy
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[Q] Maglownica - walki ciąg dalszy
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć: