[ALL] Pompa wspomagania . Problem 2.0 AAE

Awatar użytkownika
syluska6
Adept
Adept
Posty: 27
Rejestracja: 2013-09-17, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Augustów

[ALL] Pompa wspomagania . Problem 2.0 AAE

Post autor: syluska6 »

Witam mam mały problem z pompa wspomagania . Mianowicie : wymieniam aktualnie maglownice i pompe wspomagania poniewaz maglownica i pompa zaczeła cieknąc, magiel mam 2 , pompe tez ale moj problem polega na tym że w 2 pompie wspomagania ktora pochodzi tez z audi 100 c4 2.0 (mechaniczny wtrysk) jest napisane 100 bar oraz pompa ma troche luzu na kółku , zaś w mojej cieknie olej tak jak wspomniałam ale na tej pompie jest napisane 120 bar . Moje audi 100 c4 2.0 AAE ( jednopunktowy wtrysk) . Moje pytanie : czy załozyc tą pompe z luzem i mniejsza ilośćią bar ? Czy jakoś ratować swoja . Czytałam cos o wymianie simeringu jezeli cieknie ale nie mam pojecia gdzie on sie znajduje i jak sie go wymienia . Prosze o podpowiedzi . Pozdrawiam
Sylwia
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

oring masz pod deklem tylnim , z przodu na ośce pod kółkiem simering
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”