[100 c4 90']-zawieszenie
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-01-03, 14:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: gliwice
[100 c4 90']-zawieszenie
Witajcie koledzy mam kilka pytan dotyczace zawieszenia z przodu i tylu..mam problem gdyz nie raz jadac droga i wjezdzajac w koeine trace panowanie nad autem,jak ja to nazywam myszkuje przod,na drodze mocno zniszczonej czuje jakby przednie kola tracily wogole kontakt z podlozem,chocby podskakiwaly i tez jest ciezko..wymienilem juz wahacze,mam nowe poduszki pod saniami,nowe koncowki i zrobiona zbieznosc,nowe gumy na stabilizatorze poprzecznym..jedyne co pozostalo to amorki(na przegladzie mowia ze jest ok,ale cos wierzyc mi sie nie chce) no i gumy na saniach od przodu..pytam Was bo nie bardzo wiem co jes,do tego przy przyspieszanio na sliskiej nawierzchni ucieka mi przod raz w lewo,raz w prawo no i najlepsze od poczatku jak mam to malenstwo to mimowolnie zjezdza w lewo..choc wiekszosc rzeczy jest nowa i auto bite nie bylo??
co do tylu,tym sie nigdy nie zajmowalem bo zawsze bylo ok,ale ostatnio jak jechalem DTS Gliwice-Katowiece to przy zakrecie w lewo przy znacznej pretkosci poczulem jakby tyl uciekal a tego nigdy nie bylo..prosze o jakies rady,bo powoli koncza mi sie pieniazki na inwestycje a to jest audi wiec ma isc gladziutko:)
co do tylu,tym sie nigdy nie zajmowalem bo zawsze bylo ok,ale ostatnio jak jechalem DTS Gliwice-Katowiece to przy zakrecie w lewo przy znacznej pretkosci poczulem jakby tyl uciekal a tego nigdy nie bylo..prosze o jakies rady,bo powoli koncza mi sie pieniazki na inwestycje a to jest audi wiec ma isc gladziutko:)
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Co do przodu to mówisz że była zbieżność a nic o pochyleniach nie wspominałeś...mierzyli pochylenia bo ściąganie głównie od tego, także tuleje wahacza jeżeli wsadziłeś marki "uduś się" to może być zonk. A to o tym tyle to bym się tak nie martwił jak masz ośkę. Mi podobnie się kiedyś zdarzyło to posprawdzałem dokręcenie wszystkich śrub, ciśnienie w oponach i tyle.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-01-03, 14:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: gliwice
widz polega na tym,ze nie mam u siebie trojkatnego wahacza jak np w 80 b4..zawieszenie u mnie to kolumna Mc..na dole wahacz i przymocowany do stabilizatora poprzecznego i to tworzy jakby wahacz trojkatny w calosci..wyjatkowe dziadostwo do wymiany:P..gdzies wyczytalem,ze slabe amorki moga powodowac to sciaganie przy przyspieszaniu,a wczesniej tego nie mialem..wklady sachs do mojego malenstwa 2stowki i musze byc pewien czy to wymienic,bo te gumy do sanek to groszowa sprawa..a juz wszystko praktycznie wymienilem:/.mam tez problem z uderzaniem podczas gwaltownego ruszania..mam powyymieniane poduszki pod silnikiem,na skrzyni i nowy wspornik z przodu silnika a dalej wali przy ruszaniu jakby poduchy byly pozrywane:/..meczace to jest bo qpe kasy wsadzam i dupa uparcie jest cos nie tak:/
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wiem jaki masz wahacz bo ja z przodu mam taki sam i chodzi mi o tuleje na końcu tego wahacza przyjmując za początek sworzeń przy zwrotnicy. One muszą być dobrej jakości, co do amorów to może podjedź na inna SKP i może tam wyjdzie że są słabe. Urządzenie urządzeniu nierówne. Ja na takie głupie stuki z przodu przy skręcie i zjeździe np. z krawężnika wymieniłem kiedyś tulejki pod wózkiem nad mocowaniem właśnie tego cholernego wahacza. I pomogło, a jak po roku znowu to samo zaczęło się dziać to stwierdziłem że pier... nie robię i samo przeszło:) tyle że jeździłem jakiś miesiąc z tym na bank.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-01-03, 14:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: gliwice
qrcze,jakiej jakosci te tuleje sa nie wiem,bo qpowalem z wahaczem,w sensie ze byly juz sprasowane,a wymienialem miesiac temu gdzies na oko:P..wahacze firmy decermann czy jakos tak..ostatnio podnosilem auto i sprawdzalem wszystko po kolei to nie widzialem luzow.dziwne to jest wszystko,a co do maszyn na stacjach to niestety ludziom bardziej chyba zalezy na zarobku niz bezpieczenstwie innych:/..no nic pozostaje sprawdzenie amorkow i wymiana jeszcze tych gum na sankach..te nasze malenstwa to studnia bez dna:P
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Jeżeli chodzi o te stuki to masz racje, ciężko to wyeliminować. Ja też kupiłem takie tanie wahacze z allegro pod tytułem dachstein ale od razu poszły tulejki na śmietnik i zastąpiły je te marki SWAG. W Daewoo Nubirze jak kupisz jakieś złomstwo zamiast tulejek to po zrobieniu zbieżności same się rozjeżdżają i opony piszczą nawet podczas gwałtownego przyspieszania. A na markowych jest święty spokój.
A6 C4 1.9 ON:):)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
domelek25, jeśli nie geometria (zwłaszcza owy kąt pochylenia) to tuleje sanek te z przodu na pierwszy ogień, dalej górne poduszki amorków, same amorki i na końcu przekładnia kierownicza - ten element nie był mocną str Audi 80/100 i po tylu latach każdy ma niej jakiś luz, mniejszy lub większy.
Amorki mogą na stacji wykazywać niezłą sprawność ale mogą mieć luz na tłoczysku, co przy kolumnie McPhersona powoduje pływanie po drodze.
Amorki mogą na stacji wykazywać niezłą sprawność ale mogą mieć luz na tłoczysku, co przy kolumnie McPhersona powoduje pływanie po drodze.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13