[ALL] Ranking przednich wahaczy
- elmi_k
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Ale to i tak powinieneś ustawić spokojnie kąty. Tyle regulacji powinno być u góry.Hincó pisze:Zalozylem meyle hd....
Sworzen jest faktycznie grubszy, poduszka ma wicej gumy ale co dziwne wahacze co wyszło na geometri sa krótsze przez co kąty sie posypały...
Dobre wahacze do niższych sprężyn. Przy obniżanych niestety nie ma tyle regulacji żeby ustawić kąty.
P.S. W jaki sposób oceniliście, że wahacze są krótsze? Była robiona geometria przed samą wymianą wahaczy? Czy po prostu kiedyś robiłeś i były w normie?
To wpłynęło na wyprzedzenie sworznia zwrotnicy.ryba80 pisze:Ja też jechałem na zbieżność po wymianie wahacza ale sklepywałem nieco podkładki więc się deko musiało przesunąć
Ostatnio zmieniony 2013-05-28, 15:14 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedany
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nigdy w życiu... Podkładki tylko ograniczają ruch wahacza. Przecież normalnie, przy sprawnych nie wybitych tulejkach, nie opiera się na żadnej podkładce wahacz. Lekkie sklepanie zawęża tylko pracę tych tulejek a nie zmienia geometrię, inaczej mówiąc, jest mniejszy tylko zakres poruszania się wahacza na tych tulejach.elmi_k pisze:To wpłynęło na wyprzedzenie sworznia zwrotnicy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
- Imię: Rafał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rybno koło Działdowa
- Płeć:
No nie do końca się z tym zgadzam, jeżeli równomiernie sklepiemy podkładki to OK ale jeżeli jedną sklepiemy 1 mm a drugą np. 4mm to niestety wpłynie to na wyprzedzenie sworznia zwrotnicy.J.A.G pisze:Nigdy w życiu... Podkładki tylko ograniczają ruch wahacza. Przecież normalnie, przy sprawnych nie wybitych tulejkach, nie opiera się na żadnej podkładce wahacz. Lekkie sklepanie zawęża tylko pracę tych tulejek a nie zmienia geometrię, inaczej mówiąc, jest mniejszy tylko zakres poruszania się wahacza na tych tulejach.elmi_k pisze:To wpłynęło na wyprzedzenie sworznia zwrotnicy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
U góry na fasolkach przy poduszce amortyzatora zawsze na innych wahaczach trzeba było je do środka samochodu prawie do konca naciągnąć a teraz w druga stronę i jeszcze mało. Kat wyprzedzenia tez był poza zakresem na jednym kole ale minimalnie. ..
Tylko z tego co teraz myślę to wahacze sa za dlugie... musze zobaczyc....
Meyle daje w komplecie tez podkladki i poduszki któresa bardziej wypełnione guma od lmo... a podkładki są dosyć wypukle jak na nowe. ...
Muzy zmierzyć odległość kół przednich od tylnych czy jest ok bo mam krzywo kierownicę wiec jutro pojadę na poprawke... albo luzy w maglownicy....
Nie wiem co jest grane ale zbieżność jest ok a kierownica krzywo a przy założeniu przyrządów jest na wprost... przestawilem ma klinie i jest dobrze...
Kola nawet zamieniali i nic...
Tylko z tego co teraz myślę to wahacze sa za dlugie... musze zobaczyc....
Meyle daje w komplecie tez podkladki i poduszki któresa bardziej wypełnione guma od lmo... a podkładki są dosyć wypukle jak na nowe. ...
Muzy zmierzyć odległość kół przednich od tylnych czy jest ok bo mam krzywo kierownicę wiec jutro pojadę na poprawke... albo luzy w maglownicy....
Nie wiem co jest grane ale zbieżność jest ok a kierownica krzywo a przy założeniu przyrządów jest na wprost... przestawilem ma klinie i jest dobrze...
Kola nawet zamieniali i nic...
Ostatnio zmieniony 2013-05-29, 22:15 przez Hincó, łącznie zmieniany 1 raz.
160+PS
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
ryba80, musiałby ci się wahacz opierać o tą tulejkę i podkładkę a to znaczy że masz wywalone tulejki a jak są wywalone jakiekolwiek tulejki w zawiasie też się zmienia gemotria i to normalne. Musiałbyś baaardzo mocno sklepać by wyp sworznia zmienić.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-06-30, 08:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Wahacze LEMFORDER LMI10077 LMI10101 (700zł za oba)
wymienione ponad 30 tyś temu i nie widać zużycia
wymienione ponad 30 tyś temu i nie widać zużycia
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=67674#67674
nie polecam
nie polecam
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- YACA
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-07-24, 21:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piekary Śląskie
Poproszę o więcej informacji na temat regeneracji w Bytomiu - czy ktoś już u nich robił od czasu ostatnich wpisów ? Jak trwałość regeneracji ? Pamiętam, że kumpel robił u nich wahacze w Passku B4, i przez kolejne 20 tys. km nie miał problemu, później sprzedał samochód.
U mnie:
Wahacze KRAFT, wymienione po zakupie samochodu w 08.2012 r.
Wytrzymały 30 tys. km - wczoraj na przeglądzie wyszły luzy na sworzniach.
U mnie:
Wahacze KRAFT, wymienione po zakupie samochodu w 08.2012 r.
Wytrzymały 30 tys. km - wczoraj na przeglądzie wyszły luzy na sworzniach.