[100 c4]wahacze przednie
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Jeden z kolegów znalazł coś takiego... Ktoś miał coś takiego u siebie?
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-10 ... ahacz.html
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-10 ... ahacz.html
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 18:01 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- DJ_Mouse
- Mechanik
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Gdzie kupiłeś mooga? Nie znalazłem ich nigdzie jak kupowałem sobie. Zaraz po kupnie Audi kupiłem dachsteiny -wytrzymały jakieś 10tys. km, ale po tym przebiegu miały już potężny luz. Założyłem Meyle, zobaczymy jak to będzie, napewno mają lepsze te gumy to stabilizatora bo z poprzednich wahaczy po 10k km się rozpadły, tutaj się trzymają a sworznie też są sztywne. Przejechałem już na nich jakieś 20k km. Za to polecam końcówki drążków NK, jest to raczej średnia półka, aczkolwiek założyłem nowe zaraz po kupnie i po przebiegu niecałych 30k km jak je odkręcałem są sztywne jak nowe, więc jeszcze troche pojeżdżąSuchy1987 pisze:witam ja kupowałem wahacze MOGA i jak na razie nie narzekam 10 tyś i wszystko sztywne i cena 220 zł szt
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Miałem poliuretany co prawda nie w Audi, ale mogę się powiedzieć (tym bardziej, że dodatkowo je sprzedaje i przewinęło mi się kilka kompletów do różnych aut) Przy wielowahaczu, kilkanaście gumek z poli sporo utwardza zawieszenie, dodatkowo dochodzi większa trwałość od zwykłych gum (niektórzy twierdzą, że nie do zajechania, co wg. mnie jest przesadą )Casian pisze:A te tuleje są warte czegoś ? Czy to taki gadżet ? Użytkuje ktoś to ?
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
A jak się to ma do Naszych C4 ? Mocno to utwardza? Jak z żywotnością ?RacingFactory pisze:Miałem poliuretany co prawda nie w Audi, ale mogę się powiedzieć (tym bardziej, że dodatkowo je sprzedaje i przewinęło mi się kilka kompletów do różnych aut) Przy wielowahaczu, kilkanaście gumek z poli sporo utwardza zawieszenie, dodatkowo dochodzi większa trwałość od zwykłych gum (niektórzy twierdzą, że nie do zajechania, co wg. mnie jest przesadą )Casian pisze:A te tuleje są warte czegoś ? Czy to taki gadżet ? Użytkuje ktoś to ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ja uważam że każda guma powinna mieć swoją elastyczność, nie tylko zawieszaenia . Jak nie siada guma to siada następne w kolejności, sworznie, drążki i nadwozie mocniej pracuje.
Do sportów jak najbardziej, do cywilnych aut to bezsens a nawet szkodzenie dorożce i woźnicy (komfort).
Do sportów jak najbardziej, do cywilnych aut to bezsens a nawet szkodzenie dorożce i woźnicy (komfort).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Ale przecież są rózne twardzości poliuretanów i u nas w pracy zastąpiono właśnie gumy poliuretanami w matrycach wybijających znaki/otwory w barierach czy rurach stalowych. Gumy nie przeżywały więcej niż jedno stępienie matrycy. A poliuretany chodzą i chodzą.
Sam zastąpiłbym gumowo-metalowe poduszki stabilizatora które mi lecą mocno na poliuretany, ale dopiero ostatnio znalazłem producenta... Ale te w wahaczu nie, bo zazwyczaj przeżywają wahacz.. zazwyczaj u mnie..
Sam zastąpiłbym gumowo-metalowe poduszki stabilizatora które mi lecą mocno na poliuretany, ale dopiero ostatnio znalazłem producenta... Ale te w wahaczu nie, bo zazwyczaj przeżywają wahacz.. zazwyczaj u mnie..
160+PS
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Najgorszą jest moja ulica Jak zrobili 3 lata temu kanalizację to nie ruszali, wszystko się pozapadało i wogóle. Pozatym dziur nie czuć to jeżdże jak jeżdże. Normalnie zmora, i to lemfordery zakładam. No a na lato mam 16. 17 wszyscy w okolicy odpuścili bo co roku trzeba prostować...
Diagnosta stwierdził że może mam coś nieoryginalnego w zawiasie-konkretnie zwrotnica/sprężyna że mam ciągłe problemy. Wahacze też lecą mi dosyć szybko, nawet LMO Tylko że w przypadku sworzni to pękają mi gumki i jak nie zdąże wymienić od razu to po zawodach. Teraz zamontowałem kalamitki i co pare tygodni smaruje
Czy to może być przyczyną? Mam maksymalnie wysoką wersje-komfort czy jakoś tak, aż za miękko!
Diagnosta stwierdził że może mam coś nieoryginalnego w zawiasie-konkretnie zwrotnica/sprężyna że mam ciągłe problemy. Wahacze też lecą mi dosyć szybko, nawet LMO Tylko że w przypadku sworzni to pękają mi gumki i jak nie zdąże wymienić od razu to po zawodach. Teraz zamontowałem kalamitki i co pare tygodni smaruje
Czy to może być przyczyną? Mam maksymalnie wysoką wersje-komfort czy jakoś tak, aż za miękko!
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 23:49 przez Hincó, łącznie zmieniany 1 raz.
160+PS
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Nie do końca powiedzmy, że ten poliuretan o twardości tych 75ShA (zazwyczaj czerwony) jest niewiele twardszy niż OEM guma. Dla mnie największym minusem poliuretanu jest to, że lubi sobie poskrzypieć jak dobrze się nie posmarujeJ.A.G pisze:Ja uważam że każda guma powinna mieć swoją elastyczność, nie tylko zawieszaenia . Jak nie siada guma to siada następne w kolejności, sworznie, drążki i nadwozie mocniej pracuje.
Do sportów jak najbardziej, do cywilnych aut to bezsens a nawet szkodzenie dorożce i woźnicy (komfort).