[100 c4]wahacze przednie
- trotodyl
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-03-10, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ełk
[100 c4]wahacze przednie
Powoli wysypuje mi się sworzeń wahacza lewego i stąd moje pytanie jakie wahacze polecacie wiem że lemforder i febi bilstein to górna półka ale może ktoś przerabiał coś tańszego i się sprawdziło
obejrzyj, pomyśl i jedź bezpiecznie
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
Juz nie Audi w posiadaniu ale cały czas w pamięci Teraz japończyk
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Jak ma być tanio to Hans Pries ( tzw Topran) cena coś około 130zł za sztukę. Chyba najlepszy wybór z dolnej półki. Niektórzy nie polecają, bo mówią że to g...no i tylko Lemfoerder, ale kolega miał takie i nie było kłopotów, ja również na nich latami i jak na razie po 6 000 km nie było najmniejszych problemów, zaglądam regularnie więc jak coś się zacznie dziać to od razu wylatują.
Droższy będzie SWAG, ale wahaczy tej firmy nie testowałem, za to tuleje belki tylnej i inne elementy gumowe mają bardzo ładne. Febiego bym odpuścił, bo myślę, że lepiej już kupić TRW.
Jeszcze jedna ważna sprawa. Sprawdź sobie czy czasem nie wyrobiło Ci się mocowanie sworznia w "goleni". Ja myślałem, że padł mi sworzeń kupiłem oba wahacze, ale podczas wymiany okazało się że winnym luzu jest właśnie wyrobione mocowanie sworznia. Powód był taki, że ktoś kto poprzednio robił wahacze przekręcił gwint w śrubie od sworznia, pojawił się minimalny luz i z czasem z okrągłego otworu zrobiło się jajo. Koszt? Druga goleń - 200zł, wahacze wymieniłem i tak skoro już były kupione.
Droższy będzie SWAG, ale wahaczy tej firmy nie testowałem, za to tuleje belki tylnej i inne elementy gumowe mają bardzo ładne. Febiego bym odpuścił, bo myślę, że lepiej już kupić TRW.
Jeszcze jedna ważna sprawa. Sprawdź sobie czy czasem nie wyrobiło Ci się mocowanie sworznia w "goleni". Ja myślałem, że padł mi sworzeń kupiłem oba wahacze, ale podczas wymiany okazało się że winnym luzu jest właśnie wyrobione mocowanie sworznia. Powód był taki, że ktoś kto poprzednio robił wahacze przekręcił gwint w śrubie od sworznia, pojawił się minimalny luz i z czasem z okrągłego otworu zrobiło się jajo. Koszt? Druga goleń - 200zł, wahacze wymieniłem i tak skoro już były kupione.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
i ja na ruvillach zasuwam już rok.
Przejechane ponad 20 tysięcy i póki co wszystko na swoim miejscu
Przejechane ponad 20 tysięcy i póki co wszystko na swoim miejscu
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
No ja z doświadczenia nie polecam bardzo tanich firmy Dachstein, mam je kilka miesięcy zrobione na nich 3tyś km i już się rozlatują. Kupiłem ponieważ nie leżała mi gotówka, a stare były masakrycznie zużyte. Ogólnie to co zauważyłem przy ostatnim podnoszeniu to guma od sworznia tam gdzie się łączy z karoserią była już pęknięta i czuć znowu minimalne luzy. Na początku było ok aż banan na gębie a teraz trzeba szporować na lepsze, chciałoby się Lemforder
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska