Strona 10 z 11
: 2014-12-10, 09:06
autor: kk84
No i mnie dopadło pukanie stukanie. Sworznie pozdychały. Z tego co widzę, kilku z Was jeździ na Meyle'u. Ciekawe jak na obniżonym i utwardzonym zawiasie będą się sprawować.
Co do kalamitek to mam inny sposób : duża strzykawa, świeży olej przekładniowy, gruba długa igła i robimy zastrzyki z oleju sworzniom co jakiś czas
.
: 2014-12-10, 21:54
autor: adriang92
A mnie korci stare ori wahacze oddać do wymiany sworzni, koszt śmieszny bo coś ok 80 zł sąsiad w w210 płacił, wrzucić reszte LMO i pewnie też by posłużyły tylko ciekawe jak z trwałością i jakością tych sworzni nie miło by było jak by się wypiął
: 2014-12-11, 08:32
autor: przemoprzem
Też czytałem w necie o tej regeneracji - podobno się opłaca. Szukałem w necie czy nie mam gdzieś w okolicy takie zakładu ale lipa.
: 2014-12-11, 09:16
autor: karol89
Ja mam Meyle HD zrobione na nich ok 17tys km i swoznie juz maja luz. Wiec ja juz nie kupie Meyle moze trafilem na podrobke wyprodukowana na Taiwanie zamiast w Chinach
: 2014-12-11, 10:54
autor: various
karol89, na nie jest gwarancja coś 3 lata więc walcz.
: 2014-12-11, 13:23
autor: karol89
Te ich gwarancje to mozna sobie...nikt jej nie uznaje z reszta chyba ktos juz pisal na forum o tym, albo u kogos w podpisie pod profilem widzialem. Zlakomilem sie na niska cene bo za dwa wahacze wychodzi troche drozej niz za jeden TRW LMO
U mnie byly wczesniej TRW jeszcze z logiem OOOO widac ze byly dosc dlugo bo troche zakorodowaly.
: 2014-12-11, 18:11
autor: Casian
karol89 pisze:Te ich gwarancje to mozna sobie...nikt jej nie uznaje z reszta chyba ktos juz pisal na forum o tym, albo u kogos w podpisie pod profilem widzialem. Zlakomilem sie na niska cene bo za dwa wahacze wychodzi troche drozej niz za jeden TRW LMO
U mnie byly wczesniej TRW jeszcze z logiem OOOO widac ze byly dosc dlugo bo troche zakorodowaly.
I jesteś w blędzie bo ja swoje zareklamowałem i nie było problemu z tym.. wtedy dołożyłem do TRW ale dzis znowu jestem na maylah HD.. zobaczymy ile teraz wytrzymają..
: 2014-12-11, 18:20
autor: karol89
Niech bedzie, ale przeciez nie postawie teraz auta na tydzien czy wiecej bez wahaczy bo nie mam takiej mozliwosci i czekac az mi dadza nowe...jak by nie bylo to TRW czy LMO nie zdarzylo nam sie nigdy reklamowac a poszlo juz tego troche do samochodow jakie sie kiedys robilo i robi na warsztacie.
Przy wymianie wahaczy jak swoznie troche bardziej sie poluzuja na pewno Meyle nie zaloze takie moje zdanie. Wole wydac kase raz i miec spokoj na lata a nie wymieniac albo reklamowac co 1.5roku. Jak kto woli to takie moje zdanie.
: 2014-12-11, 19:36
autor: Casian
ja swoim wozidłem robie dośc dużo km.. i TRW i mayle wytrzymały dośc równy okres.. około 1,5 roku.. Szykowałem sie na LMO ale kasy brakło..
: 2015-01-09, 21:13
autor: Dodek
natłukłem juz ponad 120 tys na lemforderach - narazie zero luzu
: 2015-01-09, 21:56
autor: dk2012
ja mam wachacze krafta niby jedne z tanszych firm ale juz tłukę na nich od lutego tamtego roku i luzu nie mają
: 2015-01-12, 23:19
autor: J.A.G
Amorki Krafta znam, gówno jak ich mało... wahacze może i wytrzymają deko, patrz na gumki/osłony sworzni, bo to one zapewne najszybciej pękną.
: 2015-01-13, 10:12
autor: Hincó
Meyle hd jak narazie w miare chociaż już nowe nie są jak powiedział diagnosta, ale to pierwsze wahacze które przeszły dwa przeglądy czyli mam je około 2lata i przelotu na nich 30-40 tys.
Jest szansa ze dojeżdże do następnego przeglądu w grudniu
Póki co najlepszy chyba wynik na nich mam
Chociaż przed wyborami trochę asfaltów nowych porobili i to też może mieć wpływ
: 2015-01-24, 21:35
autor: dk2012
J.A.G, byłem na przegladzie wachacze jeszcze ok
ale za to kraftowskie gumy stabilizatora nadaja sie do wymiany
: 2016-06-24, 11:21
autor: pawlo12