Witam
Czytałem już kilka tematów na temat wymiany Nivo na zwykłe amortyzatory. Zakupiłem wszystko w sumie co było potrzebne, mechanicy dokonali wymiany amortyzatorów łącznie z mocowaniami, itp.
Niestety problem pojawił się w momencie wymiany pompy do wspomagania na zwykłą zamiast dwuzakresowej. Przewód zasilający został odłączony od pompy wspomagania, mimo to po uruchomieniu silnika ciągle leci z niego płyn. Czy gdzieś trzeba coś jeszcze odłączyć, zaślepić? Może jakoś zaciąga z powrotu?Nie mam pojęcia. Może tylko leci to co w przewodach ale myślę że powinno raczej reszta z przewodów wylecieć z tyłu gdzie były podłączone pod miechy.
Jestem uziemiony, a mechanicy bezradni.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
[ Dodano: |12 Mar 2020|, o 13:00 ]
Mechanicy znaleźli powrót przed trójnikiem i zaślepili. Czy zasilanie powinno być też zaślepione?
Niby płyn teraz nie ucieka ale pompa wyje, poprzednia tego nie robiła, obecna jest świeżo po regeneracji. czy układ jeszcze zapowietrzony? testuje 3 dni i to samo.
Pozdrawiam
[Q] Demontaż NIVO
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
zaślep wszystko ale zapewne pompa nie była odpowietrzona tyłko odpalona na zywca przez co dostała i będzie wyła jak i zapewne wspomaganie jest słabsze
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS