[Q] Pływa / ciąga na nierównościach
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Potocznie to niektórzy przegubem nazywają sworznie, końcówki dr, krzyżaki, łączniki elastyczne wału napędowego a na końcu to co faktycznie jest przegubem i potem wychodzą niedomówienia czy wątpliwości o co tak na prawdę chodzi.
Dlatego na forach zawsze konkretne nazwy "poprawną polszczyzną" podaje przynajmniej wszyscy wiedzą o co chodzi.
To co stuka u ciebie może być uszkodzonym łożyskiem amortyzatora ale skoro wymieniałeś całą kolumnę to mało prawdopodobne by było tak samo uszkodzone więc pozostaje przekładnia, luźno dokręcona lub uszkodzona. U mnie też delikatnie czasem stuka przy skręcaniu ale dałem sobie spokój bo zawias cały nowy prócz przekładni.
Dlatego na forach zawsze konkretne nazwy "poprawną polszczyzną" podaje przynajmniej wszyscy wiedzą o co chodzi.
To co stuka u ciebie może być uszkodzonym łożyskiem amortyzatora ale skoro wymieniałeś całą kolumnę to mało prawdopodobne by było tak samo uszkodzone więc pozostaje przekładnia, luźno dokręcona lub uszkodzona. U mnie też delikatnie czasem stuka przy skręcaniu ale dałem sobie spokój bo zawias cały nowy prócz przekładni.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
- Imię: Rafał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rybno koło Działdowa
- Płeć:
Dlatego też trzeba jechać ta taką stację diagnostyczną gdzie mają pojęcie, napewno w mieście jaet konkurencja lub w pobliżu, a oprócz tego zawsze warto też samemu zejść do kanału z diagnostą i obejżeć zawias. Niestety breszką nie wszystkie luzy da się wychwycić.
Miałem też przypadek gdzie mieli w jednej stacji przestażałe szarpaki na których można było sprawdzić tylko luz poprzeczny a wzdłużnego już nie, dlatego nie potrafili zdiagnozować usterki, więc teraz też się nauczyłem które stacje diagnostyczne omijać szerokim łukiem.
Miałem też przypadek gdzie mieli w jednej stacji przestażałe szarpaki na których można było sprawdzić tylko luz poprzeczny a wzdłużnego już nie, dlatego nie potrafili zdiagnozować usterki, więc teraz też się nauczyłem które stacje diagnostyczne omijać szerokim łukiem.
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
J.A.G, wymienil,ale na co?? jak kupil cala nowa Kolumne MacPhersona to mozna miec pewnosc,ale mysle ze to nie jest nowa, bo nie kosztuje malo,mialem kiedys podobne odglosy i jak sie okazalo bylo to lozysko wzdluzne
pozdrowienia
pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 2011-09-08, 19:15 przez misiek3456, łącznie zmieniany 2 razy.
misiek3456
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
Dawid2542, tylko zachowaj stare bo w sklepach i na allegro wystepuja w roznych rozmiarach roznica 1 do 3 mm, a w opisach widnieje audi 100 c4,a6 c4 najlepiej zmierz suwmiarka wymiary,wazny jest ten zewnetrzny ja tez dwa razy rozkladalem i skladalem bo kupione okazaly sie o 2 mm za duze i przy kreceniu kierownica klikaly co po remancie zawieszenia doprowadza do szalu, masz zanieszczony schemat co pozwoli Ci ustalic polozenie owych lozysk
pozdrawiam
pozdrawiam
misiek3456
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska