[100 C4] Nie działają elektryczne szyby
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-19, 18:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Strzyżów
- stefan87
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-12-29, 10:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
Podczas składania tapicerki zrobiło mi się zwarcie ( nawet nie miałem zapłonu...) zaraz przy panelu elektrycznych szyb. przed montażem zwarły mi sie dwa piny z wiązki do szyb... tak to sie chyba nazywa... od tej pory szyby nie chodzą;/ kostka mi sie pokruszyła i montowałem na goło... ;/ bezpieczniki sprawne ;/
Już wiem co nie działa. mój post nie ważny.
Już wiem co nie działa. mój post nie ważny.
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 23:23 przez stefan87, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Witam.Ja też mam problem z szybami.Moja audiczka to a6c4 z 1996roku,posiadam tylko przednie elektryczne.Problem pojawia się jak jest ciepło i auto jest nagrzane w słońcu,to szyby obie przestają czasami działać.Po naciskaniu przycisków słychać że prąd dochodzi ale szyba stoi(czasami zablokują się w pozycji otwartej wtedy gorzej:)dobrze że mam garaż.Rozbierałem wszystko;silniczki,styki czyściłem i smarowałem i teraz przy +26 znowu miałem to samo.Jak auto zamkne(mam fabryczny alarm z pilota)to jak postoi z 10min.to znowu jest ok,a czasami też pomaga rozpięcie akumulatora.Słuszałem że jest coś takiego jak ''moduł komfortu''może to on?gdzie on jest?już niemam sił,najgorzej jak gdzieś pojadę i niemogę zamknąć szyb.Proszę o pomoc może ktoś już z was to przerabiał?Pozdrawiam
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie rozumiem..
jak slychac prąd?
nie slyszałem jeszcze dochodzacego pradu...
to ze klika wlacznik to nie znak ze dochodzi prad.
po pierwsze:
wymien przekaznik w nogach kierowcy w slupku odpowiedzialny za prace szyb..
po drugie:
mało prawdopodobne ale moze to byc bezpiecznik.
w puszce pod maska jest 3-4 bezpieczniki termiczne-sa jak automaty-po zwarciu nagrzewaja sie i odcinaja prad.jak ostygna to wracaja do swojej pracy.maja metalowa obudowe.
byc moze ktorys z nich szwankuje.
jak slychac prąd?
nie slyszałem jeszcze dochodzacego pradu...
to ze klika wlacznik to nie znak ze dochodzi prad.
po pierwsze:
wymien przekaznik w nogach kierowcy w slupku odpowiedzialny za prace szyb..
po drugie:
mało prawdopodobne ale moze to byc bezpiecznik.
w puszce pod maska jest 3-4 bezpieczniki termiczne-sa jak automaty-po zwarciu nagrzewaja sie i odcinaja prad.jak ostygna to wracaja do swojej pracy.maja metalowa obudowe.
byc moze ktorys z nich szwankuje.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
w nogach kierowcy za plastikiem slupka drzwi.jest przykrecony jedna srubka pod zaslepka.srubke wykrecasz do konca.wyciagasz oslone w strone tylu auta wlacznie z kawalkiem kolo deski rozdzielczej.
pod slupkiem jest albo pojedynczy przekaznik albo tak jakby dwa zlaczone.343.363 itp.
pod slupkiem jest albo pojedynczy przekaznik albo tak jakby dwa zlaczone.343.363 itp.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Witam
Ostatnio zakładałem szyby u siebie.. 4 x elektryka. Przód kierowcy ładnie chodzi, tył lewy ma na początku jakiś opór czyli pierwsze 10 cm potem ładnie zjeżdża w dół więc w miarę OK. Od strony pasażera przodu jeszcze nie założyłem, brak odpowiedniej pogody, ale problem mam z prawym tyłem. Od samego początku był straszny opór przy zjeździe w dół. Tak samo 10-15 cm potem ok. Spr montaż wydaje mi się o nic nie haczy, bo jak pomagam lekko ręką wszystko idzie ładnie. Ale do rzeczy, dzisiaj przeczyściłem prowadnice WD, posmarowałem je, ale po kilku razach zabawy szyba prawie stanęła. Te pierwsze 10 cm szła po mm.. aż prawie stanęła. Jeżeli nacisnę od góry ręką, nie czuje żadnego oporu i po tych 10 cm szyba zjedzie sama już bez problemów. Dodam że praca w górę wygląda OK, idzie dość szybko od samego dołu do góry.
Pytanie to oznaka że silniczek padł? Czy może w montażu popełniłem błąd, zaznaczam że wszelkie kabelki nie stoją na drodze szyby bo sprawdzałem to kilka razy, nie wiem czy rama ma coś wspólnego z tym, czy może ja źle założyłem, ale wszystko wygląda w porządku. Może jakiś przekaźnik poszedł, sam nie wiem bo kompletnie się na tym nie znam. Także prośba o pomoc
aaa i jeszcze jedna przypadłość, choć ona nie występuje regularnie. Jak założyłem cały tył, i chciałem spr jak szybki chodzą to zaszła taka ciekawość.. Z lewej strony opuszczam szybę na sam dół, jak już jest na dole trzymam włączynik w pozycji "na dół" zaczyna mi zjeżdżać szyba z prawej strony Choć jak pisze nie zawsze to występuje..
[ Dodano: 2013-06-11, 21:59 ]
a więc sprawa się rozwiązała z hamowaniem szyby:
wina leżała w źle poskładanej szybie w prowadnicy. Dla potomnych należy dokładnie ustawić szybę w prowadnicach aby przy ruszaniu jej w dół czy w górę nie kosiło...
a reguluje się ją w tym miejscu, od czoła dochodzi tu taki mały plastik z ząbkami po wewnętrznej. Po regulacji wszystko lata jak należy
Ostatnio zakładałem szyby u siebie.. 4 x elektryka. Przód kierowcy ładnie chodzi, tył lewy ma na początku jakiś opór czyli pierwsze 10 cm potem ładnie zjeżdża w dół więc w miarę OK. Od strony pasażera przodu jeszcze nie założyłem, brak odpowiedniej pogody, ale problem mam z prawym tyłem. Od samego początku był straszny opór przy zjeździe w dół. Tak samo 10-15 cm potem ok. Spr montaż wydaje mi się o nic nie haczy, bo jak pomagam lekko ręką wszystko idzie ładnie. Ale do rzeczy, dzisiaj przeczyściłem prowadnice WD, posmarowałem je, ale po kilku razach zabawy szyba prawie stanęła. Te pierwsze 10 cm szła po mm.. aż prawie stanęła. Jeżeli nacisnę od góry ręką, nie czuje żadnego oporu i po tych 10 cm szyba zjedzie sama już bez problemów. Dodam że praca w górę wygląda OK, idzie dość szybko od samego dołu do góry.
Pytanie to oznaka że silniczek padł? Czy może w montażu popełniłem błąd, zaznaczam że wszelkie kabelki nie stoją na drodze szyby bo sprawdzałem to kilka razy, nie wiem czy rama ma coś wspólnego z tym, czy może ja źle założyłem, ale wszystko wygląda w porządku. Może jakiś przekaźnik poszedł, sam nie wiem bo kompletnie się na tym nie znam. Także prośba o pomoc
aaa i jeszcze jedna przypadłość, choć ona nie występuje regularnie. Jak założyłem cały tył, i chciałem spr jak szybki chodzą to zaszła taka ciekawość.. Z lewej strony opuszczam szybę na sam dół, jak już jest na dole trzymam włączynik w pozycji "na dół" zaczyna mi zjeżdżać szyba z prawej strony Choć jak pisze nie zawsze to występuje..
[ Dodano: 2013-06-11, 21:59 ]
a więc sprawa się rozwiązała z hamowaniem szyby:
wina leżała w źle poskładanej szybie w prowadnicy. Dla potomnych należy dokładnie ustawić szybę w prowadnicach aby przy ruszaniu jej w dół czy w górę nie kosiło...
a reguluje się ją w tym miejscu, od czoła dochodzi tu taki mały plastik z ząbkami po wewnętrznej. Po regulacji wszystko lata jak należy
Ostatnio zmieniony 2013-06-11, 17:08 przez Casian, łącznie zmieniany 2 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-11-21, 17:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koło
witam mam taki mały problem otóż mam elektryke tylko z przodu i prawa szybka otwiera się tylko przełącznikiem od strony kierowcy a od pasażera nic się nie dzieje a szyba od kierowcy w ogóle się nie otwiera po naciśnięciu guzika słychać tylko cykanie i w czym może tkwić problem? bezpieczniki całe więc co to może być?
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Może to moduł komfortu.Jest w drzwiach z prawej i lewej.Ewentualnie przeczyść wszystkie wtyczki tam idące,może są zaśniedziałe.Ja miałem problem podczas wysokiej temperatury w lato.przestawały działać obydwie,słychać było tylko cykanie,okazało sie że to bezpiecznik termiczny taki metalowy pod maską w skrzynce
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-03-13, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LLU
Pamiętasz który bezpiecznik termiczny odpowiada za szyby i jakiej jest mocy?
Od dłuższego czasu miałem taki sam problem, teraz szyby wogóle nie reagują i nie podświetlają się przyciski w drzwiach.
mój przekaźnik to 363 i el szyby tylko z przodu, przekaźnik sprawny bo podmieniałem z innego auta i w tamtym działały oba. sprawdzenie kostek i przelotek też nic nie dało. wcześniej pomagało zamknięcie i ponowne otwarcie samochodu
Od dłuższego czasu miałem taki sam problem, teraz szyby wogóle nie reagują i nie podświetlają się przyciski w drzwiach.
mój przekaźnik to 363 i el szyby tylko z przodu, przekaźnik sprawny bo podmieniałem z innego auta i w tamtym działały oba. sprawdzenie kostek i przelotek też nic nie dało. wcześniej pomagało zamknięcie i ponowne otwarcie samochodu