[100 C4] Montaż elektrycznych szyb
- bobeck
- Mechanik
- Posty: 120
- Rejestracja: 2013-10-21, 20:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zabrze
A czy to jest potwierdzone info? Jesteś tego pewien? Bo teraz muszę szukać samego wkładu bez silniczków, a to może być mały problem. Czy ktoś próbował podłączyć silniczki do mechanizmu po korbkach?
Edit:
Załatwione, skombinowałem komplet flaków do podnoszenia szyb.
Edit:
Załatwione, skombinowałem komplet flaków do podnoszenia szyb.
Ostatnio zmieniony 2013-12-05, 18:35 przez bobeck, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-06-07, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
Witam szanownych użytkowników. Chciałbym zapytać o jedną rzecz. Co jest mi potrzebne do montażu elektr. szyb 4x gdyż posiadam korby. Oprócz wiązki kabli oraz całych mechanizmów szyb co jeszcze jest potrzebne? Mam na myśli numery przekaźników lub bezpieczników. Wykluczam boczki przełączniki itd gdyż rozumiem po części temat. w którym miejscu przekaźniki itp powinny być umieszczone? Dodam iż nie które przekaźniki mam pod kierą a inne pod podszybiem pod maską, Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
Gumi$
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
bylo o tym wiele.
wiazka wiazka szyb jest wpleciona w wiazke centralnego zamka.idzie az do pompki ktora znajduej sie pod kanapa tylna.
przekaznik jest jeden..w slupku przy nodze kierowcy.zdejmujesz ten boczek slupka pod deska i pod nim powinien byc zamontowany przekaznik.najczesciej duzy tzn wysoki i dwumiejscowy.
jesli nie masz wogole elektryki..moja rada-zlozyc sobie wiazke w calosc od nowa.najlepiej zdobyc wiazke kompletna szyb+zamek z auta i wyselekcjonowac same szyby.
wiazka wiazka szyb jest wpleciona w wiazke centralnego zamka.idzie az do pompki ktora znajduej sie pod kanapa tylna.
przekaznik jest jeden..w slupku przy nodze kierowcy.zdejmujesz ten boczek slupka pod deska i pod nim powinien byc zamontowany przekaznik.najczesciej duzy tzn wysoki i dwumiejscowy.
jesli nie masz wogole elektryki..moja rada-zlozyc sobie wiazke w calosc od nowa.najlepiej zdobyc wiazke kompletna szyb+zamek z auta i wyselekcjonowac same szyby.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
pawlo12,
sprawa nie jest taka oczywista najlepiej upolować całą wiązkę do 4szyb,
np masz osobne bezpieczniki do zasilania obwodów przód i tył,
co do reszty to nie jestem pewien, ale idą jakieś dodatkowe przewody z tylnych drzwi do pompki centralnego oraz przekaźnika
EDIT: temat jest o 100 C4 a Ty pytasz o A6 C4, więc mój powyższy tekst dotyczy tego drugiego
sprawa nie jest taka oczywista najlepiej upolować całą wiązkę do 4szyb,
np masz osobne bezpieczniki do zasilania obwodów przód i tył,
co do reszty to nie jestem pewien, ale idą jakieś dodatkowe przewody z tylnych drzwi do pompki centralnego oraz przekaźnika
EDIT: temat jest o 100 C4 a Ty pytasz o A6 C4, więc mój powyższy tekst dotyczy tego drugiego
Ostatnio zmieniony 2014-11-18, 12:13 przez drmort, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
To w moim przypadku będzie łatwiej z podłączeniem tego tyłu?drmort pisze:pawlo12,
sprawa nie jest taka oczywista najlepiej upolować całą wiązkę do 4szyb,
np masz osobne bezpieczniki do zasilania obwodów przód i tył,
co do reszty to nie jestem pewien, ale idą jakieś dodatkowe przewody z tylnych drzwi do pompki centralnego oraz przekaźnika
EDIT: temat jest o 100 C4 a Ty pytasz o A6 C4, więc mój powyższy tekst dotyczy tego drugiego
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
łap schemat 4d, pomimo że jest napisane Audi 100, to jest wersja okablowania do silniczków z modułami
Ostatnio zmieniony 2014-11-21, 14:11 przez drmort, łącznie zmieniany 1 raz.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
co to są te moduły/do czego
Ostatnio zmieniony 2014-11-21, 16:24 przez msk, łącznie zmieniany 2 razy.