[100 C4] Domykanie szyb

domelek25
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2013-01-03, 14:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: gliwice

[100 C4] Domykanie szyb

Post autor: domelek25 »

Witajcie koledzy :)
Jestem tu zupełnie nowy, nie znam się na tym forum za bardzo ale mam zapytanie dotyczące domykania szyb w Naszych maleństwach :P
Moje pochodzi z roku 90 i ma takowa opcje, gdyż jak przytrzymam kilka sekund na zamkniecie kluczyk, to szybki elegancko do góry idą.
Posiadam tez alarm założony przez któregoś z poprzednich właścicieli i wiem tylko ze jest to alarm "tytan".
Chciałbym się dowiedzieć, prosić kogoś o takie chłopskie wyjaśnienie co potrzebuje żeby aktywować domykanie z pilota, czy wystarczy podłączyć na sterowniku, czy muszę coś dokupić.
Oglądałem u znajomego jak ma to zrobione i z kostki znajdującej się pod plastikiem na lewym słupku ma brązową kostkę i z niej poprowadzone kable do centralki ale jak to tam jest w centralce to pojęcia nie mam, bo chłopak spieszył się do domu. Teraz nie wiem, czy wystarczy tylko połączyć odpowiednie kable, bo jak rozumie centralka musi mieć wejście osobne na domykanie szyb?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi :)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez domelek25, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

domelek25, Seryjnie do domykania jest oddzielny przewód z centralki ktora daje mase przez ileś tam sekund, podpina sie to do przewodu odpowiedzialnego za domykanie, o ile pamietam brązowy z szarym paskiem przy nogach kierowcy. Więc potrzebna Ci jest centralka z wyjsciem na domykanie, lub zbudujesz sobie układ czasowy który będzie dawał masę przez ileś tam czasu na moduł domykania, a wzbudzisz go impulsem zamykania :ok: Ale sprawdz najpierw czy w tej co masz centralce nie masz wyjscia już gotowego :-P
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator