[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kornikbp, Chińczycy smaru zawsze żałują. Kupiłem Toprana, śmiga aż miło. i cicho
[ Dodano: |27 Cze 2015|, o 17:25 ]
U mnie te dźwigienki były tak porozpinane. Jak one idą?
Ta klapka luzem ma latać?
Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli
Wyglądają we wnątrz na prawie identyczne. Wrzucam i zobaczę co z tego będzie.
[ Dodano: |27 Cze 2015|, o 17:25 ]
U mnie te dźwigienki były tak porozpinane. Jak one idą?
Ta klapka luzem ma latać?
Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli
Wyglądają we wnątrz na prawie identyczne. Wrzucam i zobaczę co z tego będzie.
-
- Czeladnik
- Posty: 69
- Rejestracja: 2014-02-23, 16:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka/Białystok
Silniczek 443 820 511 to silniczek klapy regulacji temperatury, od 4A0 820 511 różni się tą dźwignią na ośce, jeżeli uda Ci się ją przełożyć to po zrobieniu adaptacji VAGiem będzie działało. Co masz uszkodzone w tym silniczku? Na amen psują się bardzo rzadko, po rozebraniu popsikaj na komutator i szczotki preparatem typu Kontakt, dokładnie tam oczyść, to samo z potencjometrem. Do silniczka podaj na krótko 7V i sprawdź czy działa, jeżeli działa to po wyczyszczeniu potencjometru i przesmarowaniu zębatek musi działać. Co do tych dźwigienek to powinieneś mieć na obudowie miejsce do przyczepienia, wtedy klapa przestanie luźno latać, zrób dokładniejsze zdjęcie z różnych stron, powinno być widoczne.
Tu widać jak to powinno wyglądać
http://images46.fotosik.pl/1521/db584a35a7705095gen.jpg
Tu widać jak to powinno wyglądać
http://images46.fotosik.pl/1521/db584a35a7705095gen.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-06-28, 23:48 przez piotrek21, łącznie zmieniany 3 razy.
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
piotrek21, po podłączeniu na krótko bez jednego z kół zębatych idzie dym, ale wygrzebałem gdzieś jeszcze inny silniczek. Jak nie patrzeć, mam różne opcje do wyboru. Chwilowo zobaczę czy ten kolejny wygrzebany będzie normalnie działać., jak nie, będę zmieniać i kombinować
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
odgrzewam temat.
pytanie mam następujące.
nie działa mi przełączanie góra dół (szyba, środek i nogi)
wiem że napiszecie że silniczki za radiem.
ale...
rozebrałem kokpit i....
oba silniczki pracują (chociaż wolno i tak jak by się zastanawiały co chwilę czy kręcić czy nie)
ale patrzyłem i zauważyłem że dźwigienki (czerwona i niebieska) wykonują całe ruchy czyli z krańcowego położenia do drugiego krańcowego.
ale mimo to nie przełącza mi góra dół.
Co jeszcze ważne to silniczki nie reagują jak przełączam na panelu góra dół tylko jak reguluję temperaturę. np. z LO na HI. to wtedy one się poruszają.
Zaznaczę że podmieniałem panel z drugiego mojego audi w którym to działa idealnie (bardzo szybko) i również ten sam objaw.
proszę o pomoc
pytanie mam następujące.
nie działa mi przełączanie góra dół (szyba, środek i nogi)
wiem że napiszecie że silniczki za radiem.
ale...
rozebrałem kokpit i....
oba silniczki pracują (chociaż wolno i tak jak by się zastanawiały co chwilę czy kręcić czy nie)
ale patrzyłem i zauważyłem że dźwigienki (czerwona i niebieska) wykonują całe ruchy czyli z krańcowego położenia do drugiego krańcowego.
ale mimo to nie przełącza mi góra dół.
Co jeszcze ważne to silniczki nie reagują jak przełączam na panelu góra dół tylko jak reguluję temperaturę. np. z LO na HI. to wtedy one się poruszają.
Zaznaczę że podmieniałem panel z drugiego mojego audi w którym to działa idealnie (bardzo szybko) i również ten sam objaw.
proszę o pomoc
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Problem rozwiązany. Wyjalem całą puszkę co siedzi nagrzewnica i okazało się ze wszystkie silniczki padniete. 2 coś tam się ruszały ale powoli. Zmieniłem na sprawne i wszystko jest ok. Roboty tylko sporo. Dzień poszedł cały.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- Dworek
- Czeladnik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
- Imię: łUKASZ
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WWA
- Płeć:
Siemanko, próbuję wytargać sam silnik wentylatora, bez wyjmowania całego ZW, i stanąłem na tym etapie:
Jak Wy to robiliście, że odkręciliście dolną śrubkę kołnierza tego przy ZW? Jeden z Was pisał, że ułamał, ale wole pomajdrować tak żeby spróbować ją wykręcić, ale ona jest u dołu jeszcze dodatkowo schowana chyba bardziej...
Jak Wy to robiliście, że odkręciliście dolną śrubkę kołnierza tego przy ZW? Jeden z Was pisał, że ułamał, ale wole pomajdrować tak żeby spróbować ją wykręcić, ale ona jest u dołu jeszcze dodatkowo schowana chyba bardziej...
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
Do odkręcenia tej śrubki na dole to trzeba mieć smukłe i zwinne ręcę i dobrze dopasowany krzyżak. Samo wyciągniecie wentylatora nie jest może aż tak bardzo tragiczne ale złożenie to do kupy to całkiem inna bajka. Teraz jak bym to robił to wyciągnął bym cała nagrzewnice, może ciut więcej roboty ale mniej nerwów się przy tym traci.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- Dworek
- Czeladnik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
- Imię: łUKASZ
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WWA
- Płeć:
Heh, udało mi się wykręcić śrubkę i finalnie odkręcić kołnierz, ale szału nie ma, bo kołnierza nie zmieszczę i tak, muszę wyjmować cały zespół, ech. Może to i lepiej, oczyszczę go, przepsikam odgrzybiaczem nagrzewnice.
No i wyrwałem chwasta.
Poradźcie mi proszę, co mogę wymienić od razu w silniku, skoro mam go na wierzchu? Działa OK poza tymi piskami. Myślałem go wysłać do gościa z łodzi co je regeneruje chyba, ale oprócz szczotek i czyszczenia, to co można mu zaserwować?
No i wyrwałem chwasta.
Poradźcie mi proszę, co mogę wymienić od razu w silniku, skoro mam go na wierzchu? Działa OK poza tymi piskami. Myślałem go wysłać do gościa z łodzi co je regeneruje chyba, ale oprócz szczotek i czyszczenia, to co można mu zaserwować?
Ostatnio zmieniony 2018-09-09, 20:59 przez Dworek, łącznie zmieniany 1 raz.