[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy

Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Maciek F., w jednym sklepie netowym zaproponowali mi FEBI BILSTEIN 11090. Firma znana, mam nadzieje że nie będzie dziadostwa
Maciek F.
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2013-12-04, 08:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: Maciek F. »

Oby było OK! Bo inaczej szkoda roboty, powodzenia :ok:
AUDI 100 C4 2,0 E - było
AUDI C4 S4 2,2 T - jest
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Zakładałem kiedyś febi do v8 d11, grzała tak jak powinna :)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

kornikbp, A czego użyłeś do ponownego uszczelnienia przy nagrzewnicy i całego korpusu do nadwozia?
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Przy nagrzewnicy dałem czarny silikon wysokotemperaturowy (przez kilka dni czuc go w aucie)
A do budy została fabryczna uszczelka
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

kornikbp, pooddzielałem rury nawiewów, odpiąłem rury wody, wszystkie kable odpięte, wykręciłem mechanizm wycieraczek. Zespół wentylatora z nagrzewnicą buja się, czuć że już go nic nie trzyma (żadna śruba ani opaska) lecz dalej dziadostwo nie chce wyjść. Cały zespół podnoszę od strony silnika o jakieś 7 - 10 cm i dalej nie idzie tego wyjąć. Coś jeszcze może mi blokować dostęp?
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Jesli masz diesla to prawdopodobnie jest elektryczna nagrzewnica obok wodnej wewnątrz obudowy. Gdzieś za radiem jest kabel od niej

Edit. Patrzac od strony kierowcy pod nogami, to kabel gdzieś tam wychodzi z obudowy i idzie w stronę radia
Ostatnio zmieniony 2015-06-13, 19:50 przez kornikbp, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
piotrek21
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 69
Rejestracja: 2014-02-23, 16:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka/Białystok

Post autor: piotrek21 »

Kostka do elektrycznej nagrzewnicy jest spięta i przyczepiona pod kostkami elektrycznymi za konsolą środkową okrągłym klipsem.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Co ja bym bez was zrobił :D Mieliście racje. W dodatku koniecznym było maksymalne cofnięcie węży wody.
Po wielu męczarniach wyjęta. Poprzedni mechanik "uszczelniał" puszkę budaprenem, nie dociągnął gumy pomiędzy panelem filtra powietrza, wywalił osłony na silniczkach klap. Co za druciarstwo :/

https://plus.google.com/u/0/b/109690413 ... 1504426241
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

ktoś kojarzy jaki opór powinien być na nagrzewnicy?

Obrazek

podłączając ją na krótko grzeje się tylko przy zasilaniu na środkowym pinie. Ktoś coś widział, czy da się je zreanimować?
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Mam taka na strychu. Moge posprawdzac jak chcesz
Ostatnio zmieniony 2015-06-16, 15:39 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

kornikbp, jednak słabo przyłożyłem podłączając na krótko, działa to strefami, i boczne słabo, środkowy mocno grzeje. Ale jak możesz to sprawdź jakie u Ciebie wyniki.

FEBI BILSTEIN 11090 jednak okazało się słabym rozwiązaniem, zwyczajnie króćce nie mieszczą się w otwór
Ostatnio zmieniony 2015-06-26, 19:26 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
lejenabmw
Adept
Adept
Posty: 0
Rejestracja: 2014-08-22, 13:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zabrze

Post autor: lejenabmw »

Oj tam za 50zł kupisz używany.A z wymianą też sie naczytałem ile to trzeba rozbierać a dziś z wymiontowanie z dawcy i wymianą u siebie troszke ponad godzinke i mam po sprawie,bez rozbierania i wyciągania nagrzewnicy..... :ok: :ok: :ok:
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

U mnie te dźwigienki były tak porozpinane. Jak one idą?
Obrazek
Obrazek


Ta klapka luzem ma latać?
Obrazek

Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

kornikbp, IHMO, nie warto. Piszczał tylko jeden sezon, w drugim całkowicie zdechł. Lepiej wymienić na nowy i mieć z bani na długi czas.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Deska rozdzielcza, nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie”