Strona 7 z 9

: 2015-06-12, 20:23
autor: mas0n
Maciek F., w jednym sklepie netowym zaproponowali mi FEBI BILSTEIN 11090. Firma znana, mam nadzieje że nie będzie dziadostwa

: 2015-06-12, 21:13
autor: Maciek F.
Oby było OK! Bo inaczej szkoda roboty, powodzenia :ok:

: 2015-06-13, 03:12
autor: kornikbp
Zakładałem kiedyś febi do v8 d11, grzała tak jak powinna :)

: 2015-06-13, 13:23
autor: mas0n
kornikbp, A czego użyłeś do ponownego uszczelnienia przy nagrzewnicy i całego korpusu do nadwozia?

: 2015-06-13, 13:46
autor: kornikbp
Przy nagrzewnicy dałem czarny silikon wysokotemperaturowy (przez kilka dni czuc go w aucie)
A do budy została fabryczna uszczelka

: 2015-06-13, 18:48
autor: mas0n
kornikbp, pooddzielałem rury nawiewów, odpiąłem rury wody, wszystkie kable odpięte, wykręciłem mechanizm wycieraczek. Zespół wentylatora z nagrzewnicą buja się, czuć że już go nic nie trzyma (żadna śruba ani opaska) lecz dalej dziadostwo nie chce wyjść. Cały zespół podnoszę od strony silnika o jakieś 7 - 10 cm i dalej nie idzie tego wyjąć. Coś jeszcze może mi blokować dostęp?

: 2015-06-13, 19:45
autor: kornikbp
Jesli masz diesla to prawdopodobnie jest elektryczna nagrzewnica obok wodnej wewnątrz obudowy. Gdzieś za radiem jest kabel od niej

Edit. Patrzac od strony kierowcy pod nogami, to kabel gdzieś tam wychodzi z obudowy i idzie w stronę radia

: 2015-06-14, 01:52
autor: piotrek21
Kostka do elektrycznej nagrzewnicy jest spięta i przyczepiona pod kostkami elektrycznymi za konsolą środkową okrągłym klipsem.

: 2015-06-14, 18:40
autor: mas0n
Co ja bym bez was zrobił :D Mieliście racje. W dodatku koniecznym było maksymalne cofnięcie węży wody.
Po wielu męczarniach wyjęta. Poprzedni mechanik "uszczelniał" puszkę budaprenem, nie dociągnął gumy pomiędzy panelem filtra powietrza, wywalił osłony na silniczkach klap. Co za druciarstwo :/

https://plus.google.com/u/0/b/109690413 ... 1504426241

: 2015-06-16, 14:42
autor: mas0n
ktoś kojarzy jaki opór powinien być na nagrzewnicy?

Obrazek

podłączając ją na krótko grzeje się tylko przy zasilaniu na środkowym pinie. Ktoś coś widział, czy da się je zreanimować?

: 2015-06-16, 15:39
autor: kornikbp
Mam taka na strychu. Moge posprawdzac jak chcesz

: 2015-06-16, 17:15
autor: mas0n
kornikbp, jednak słabo przyłożyłem podłączając na krótko, działa to strefami, i boczne słabo, środkowy mocno grzeje. Ale jak możesz to sprawdź jakie u Ciebie wyniki.

FEBI BILSTEIN 11090 jednak okazało się słabym rozwiązaniem, zwyczajnie króćce nie mieszczą się w otwór

: 2015-06-26, 19:32
autor: lejenabmw
Oj tam za 50zł kupisz używany.A z wymianą też sie naczytałem ile to trzeba rozbierać a dziś z wymiontowanie z dawcy i wymianą u siebie troszke ponad godzinke i mam po sprawie,bez rozbierania i wyciągania nagrzewnicy..... :ok: :ok: :ok:

: 2015-06-26, 21:34
autor: mas0n
U mnie te dźwigienki były tak porozpinane. Jak one idą?
Obrazek
Obrazek


Ta klapka luzem ma latać?
Obrazek

Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli

: 2015-06-26, 22:07
autor: mas0n
kornikbp, IHMO, nie warto. Piszczał tylko jeden sezon, w drugim całkowicie zdechł. Lepiej wymienić na nowy i mieć z bani na długi czas.