[A6 C4] Przestało grzać w aucie! :(

lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

J.A.G, da się wszystko ;) uwierz mi ;) ale ręce są obdarte to fakt i trzeba mieć dużo dziwnych kluczy :p
Obrazek
Awatar użytkownika
pawellike
Mechanik
Mechanik
Posty: 146
Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sobolew

Post autor: pawellike »

Panowie, zgłupiałem!
Oczekuję pomocy. Wyjąłem ten silniczek klapy od temperatury (pod maską), przeczyściłem, chodzi za każdym razem. Czy "na sucho"czy pod obciążeniem za kazdym razem się klapka otwiera.
Silnik nagrzany a ciepełko nie leci. Dzisiaj jadąc do pracy to ciepełko się po 20km jazdy pojawiło. Nie mam pojęcia od czego to zależy.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Nie jestem mechanikiem, ale może układ jest nadal zapowietrzony? Czy jak już po tych 20/40km zaczyna lecieć ciepło to jest to ledwie ciepłe powietrze, ciepłe czy bardzo ciepłe? Jeśli opcja nr 1 to pewnie układ jest nadal zapowietrzony
Awatar użytkownika
pawellike
Mechanik
Mechanik
Posty: 146
Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sobolew

Post autor: pawellike »

Po tych 20 km czy tam czasami więcej lub mniej to lecieć zaczyna od razu takie powietrze jakie ustawiłem na climatroniku czyli średnie jak jest 24 stopni lub bardzo gorące gdy jest HI
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ja myślę że masz uszkodzony zawór na wężu do nagrzewnicy. Ma on membranę z podciśnieniem i otwiera obieg płynu przez nagrzewnicę. Ewentualnie czujnik który go otwiera ale to na Vagu ci wyskoczy.
Ostatnio zmieniony 2011-10-01, 23:59 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
pawellike
Mechanik
Mechanik
Posty: 146
Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sobolew

Post autor: pawellike »

No ja już dawałem wszystkie błędy klimatronika na tym forum. Wtedy było tak samo bez zmian czyli grzało kiedy chciało.
A ten zawór na wężu to w którym miejscu jest?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Jest on na podszybiu przy samej nagrzewnicy, taka grucha z wężykiem podciśnieniowym idącym do elektrozaworu.
http://archiwumallegro.pl/zawor_nagrzew ... 39862.html
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
pawellike
Mechanik
Mechanik
Posty: 146
Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sobolew

Post autor: pawellike »

Mareek pisze:Nie jestem mechanikiem, ale może układ jest nadal zapowietrzony? Czy jak już po tych 20/40km zaczyna lecieć ciepło to jest to ledwie ciepłe powietrze, ciepłe czy bardzo ciepłe? Jeśli opcja nr 1 to pewnie układ jest nadal zapowietrzony

Kolega Mareek miał rację. Po zmianie płynu na zimowy, po spuszczeniu starego, odpowietrzyłem układ i teraz grzeje mi w aucie cały czas . Bez żadnych przerw w nadawaniu :)

Problem rozwiązany! ;)
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

Kiedys kolega mial podobny problem, nie grzalo, nalalismy cala butelke plynu do czyszczenia ukladu (nie pamietam nazwy) i ogień. I jak reka odjal, zaczelo grzac.
Szkoda ze sie wczesniej nie wlaczylem do dyskusji :-D Ale dobrze ze juz smiga bo idze sezon! ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Deska rozdzielcza, nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie”