[A6 C4] Przestało grzać w aucie! :(
- pawellike
- Mechanik
- Posty: 146
- Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sobolew
Panowie, zgłupiałem!
Oczekuję pomocy. Wyjąłem ten silniczek klapy od temperatury (pod maską), przeczyściłem, chodzi za każdym razem. Czy "na sucho"czy pod obciążeniem za kazdym razem się klapka otwiera.
Silnik nagrzany a ciepełko nie leci. Dzisiaj jadąc do pracy to ciepełko się po 20km jazdy pojawiło. Nie mam pojęcia od czego to zależy.
Oczekuję pomocy. Wyjąłem ten silniczek klapy od temperatury (pod maską), przeczyściłem, chodzi za każdym razem. Czy "na sucho"czy pod obciążeniem za kazdym razem się klapka otwiera.
Silnik nagrzany a ciepełko nie leci. Dzisiaj jadąc do pracy to ciepełko się po 20km jazdy pojawiło. Nie mam pojęcia od czego to zależy.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ja myślę że masz uszkodzony zawór na wężu do nagrzewnicy. Ma on membranę z podciśnieniem i otwiera obieg płynu przez nagrzewnicę. Ewentualnie czujnik który go otwiera ale to na Vagu ci wyskoczy.
Ostatnio zmieniony 2011-10-01, 23:59 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jest on na podszybiu przy samej nagrzewnicy, taka grucha z wężykiem podciśnieniowym idącym do elektrozaworu.
http://archiwumallegro.pl/zawor_nagrzew ... 39862.html
http://archiwumallegro.pl/zawor_nagrzew ... 39862.html
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- pawellike
- Mechanik
- Posty: 146
- Rejestracja: 2011-07-07, 07:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sobolew
Mareek pisze:Nie jestem mechanikiem, ale może układ jest nadal zapowietrzony? Czy jak już po tych 20/40km zaczyna lecieć ciepło to jest to ledwie ciepłe powietrze, ciepłe czy bardzo ciepłe? Jeśli opcja nr 1 to pewnie układ jest nadal zapowietrzony
Kolega Mareek miał rację. Po zmianie płynu na zimowy, po spuszczeniu starego, odpowietrzyłem układ i teraz grzeje mi w aucie cały czas . Bez żadnych przerw w nadawaniu
Problem rozwiązany!