Cześć
Zakupiłem roczne, analogowe webasto thermo top C z zegarkiem preselekcyjnym 1530.
Niestety mam częściowo nienormowany czas pracy i zegarek preselekcyjny się u mnie nie sprawdzi muszę dołożyć do niego jakieś zdalne sterowanie.
W grę wchodzi:
- T91
- ThermoCall (któraś starsza wersja)
T91 niby zasięg 1000m, ale w mieście wiadomo, że tyle nie wyciągnie - tak praktycznie sięgnie z jednej strony wieżowca z wielkiej płyty na drugą ?
Jak jest ze sterowaniem czasem pracy pieca przy tym zegarku ? Na forum elektrody spotkałem się z info, że część pilotów nie ma możliwości ograniczenia czasu działania...
Przewietrzanie w lecie jest sterowane z pilota ?
ThermoCall - jakaś starsza wersja (na TC3 mnie nie stać). Jak wygląda tutaj odpalanie pieca ? Gdzieś tam znalazłem instrukcję do TC1.1 i jeżeli dobrze zrozumiałem to trzeba było podać pin, potem wysłuchać infolini, wybrać jakiś numerek na telefonie i dopiero odpaliło.
Trochę to kłopotliwe. Przy codziennym odpalaniu pieca wystarczy mi, żebym zadzwonił do auta to odpala piec i... tyle, a dodatkowo mam możliwość wyboru czasu pracy pieca itd.
Co robi pin D1 ??? Tylko uruchamia klimatronik z ustawieniami użytkownika (takimi na jakich auto zostawiłem) czy D1 to też program do webasto - nawiew na szyby, niskie obroty wentylatora itd ?
Pozdrawiam
kwazik
[ALL] Kilka pytań odnośnie webasto - telestart, pin D1
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
michaelo ci moze pomoze..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Michaelo
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Super! Bardzo dobry wybór.kwazik pisze:Zakupiłem roczne, analogowe webasto thermo top C
T90/T91 - optymalna opcja. Myślę, że nie warto wchodzić w koszty (ThermoCall).kwazik pisze:W grę wchodzi:
- T91
- ThermoCall (któraś starsza wersja)
T91 niby zasięg 1000m, ale w mieście wiadomo, że tyle nie wyciągnie - tak praktycznie sięgnie z jednej strony wieżowca z wielkiej płyty na drugą ?
Do 1000m na otwartej przestrzeni.
Myślę, że sygnał dotrze w tych warunkach. Oczywiście stan baterii ma tutaj decydujące znaczenie.
[Uwaga na T91R - tego nie kupujemy dla naszych zastosowań.]
Z tego co pamiętam to jest możliwość ustawienia okresu czasu pracy ogrzewania w zakresie 10-60 minut. Domyślnie ustawione jest na 30 mintut.kwazik pisze:Jak jest ze sterowaniem czasem pracy pieca przy tym zegarku ? Na forum elektrody spotkałem się z info, że część pilotów nie ma możliwości ograniczenia czasu działania...
Zakup sobie dogodny moduł GSM i steruj pracą pieca jak Ci się podobakwazik pisze:ThermoCall - jakaś starsza wersja (na TC3 mnie nie stać). Jak wygląda tutaj odpalanie pieca ? Gdzieś tam znalazłem instrukcję do TC1.1 i jeżeli dobrze zrozumiałem to trzeba było podać pin, potem wysłuchać infolini, wybrać jakiś numerek na telefonie i dopiero odpaliło.
Trochę to kłopotliwe. Przy codziennym odpalaniu pieca wystarczy mi, żebym zadzwonił do auta to odpala piec i... tyle, a dodatkowo mam możliwość wyboru czasu pracy pieca itd.
Moduły GSM nie są drogie.
PIN D1 oczekuje na sygnał +12VDC, który przychodzi od pracującego agregatu (po osiągnięciu temp. 20C). W agregacie jest to najczęściej pin X1:4.kwazik pisze:Co robi pin D1 ??? Tylko uruchamia klimatronik z ustawieniami użytkownika (takimi na jakich auto zostawiłem) czy D1 to też program do webasto - nawiew na szyby, niskie obroty wentylatora itd ?
Ten sam sygnał zasila cewkę przekaźnika odpowiadającego za zasilanie/załączanie dmuchawy pojazdu, podczas gdy zapłon jest wyłączony.
Nasze klimatroniki pamiętają ustawienia użytkownika. A co za tym idzie agregat nie steruje "aktywnie" nadmuchami.
Opcja LATO/ZIMA - odpuść sobie.
Dla Naszych AELi warto dołożyć dodatkowy zawór, który odpowiada za przełączanie mały - duży obieg.
Mały obieg = agregat - nagrzewnica.
Duży obieg = agregat - nagrzewnica - silnik.
[UWAGA dla totalnych amatorów - chłodnica pojazdu nie bierze udziału w układzie ogrzewania postojowego!]
I teraz gdy zastosujemy moduł GSM z kilkoma wyjściami przekaźnikowymi oraz czujnikami temperatury to tylko wyobraźnia ogranicza Nas w jaki sposób, w jakim czasie i do jakiej wartości temperatury ogrzejemy sobie silnik/kabinę.
Monitoring stanu napięcia akumulatora też jest niezłą opcją...
Możliwości jest wiele, kombinuj
I V-ce Mister zlotu '12
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Michaelo, no tos sie rozwinal..jak go ni ma to ni ma ale jak napisze to juz poemat..gratuluje i udzielam pochwaly slownej..do odebrania na zlocie..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...