Witam serdecznie. Ostatnio padł mi pająk co skutkowało brakiem świateł drogowych.
Spryskałem przełącznik kontaktem i "mruganie" długimi działa jednak na stałe włączyć się nie chcą. Jako że autko mam od tygodnia niewiele o nim wiem. Zabrałem się do rozbierania kierownicy by dostać się do zespolonego.
Nigdy jakoś wcześniej tego nie zauważyłem ale, na przełączniku od drogowych świateł mam dwa guziki, nie mam pojęcia od czego są, w manetkę są wpięte 3 kabelki też nie wiem od czego.
Z racji tego iż pająka będę musiał wymienić to moje pytanie do Was Panowie, co to za guziki ,od czego są i czy mogę je zwyczajnie odciąć po wymianie na standardowy przełącznik od A6 C4 2.5 TDI AEL?
Z góry dziękuję za odpowiedź, sukam wyjaśnień w sieci już 2 dzień i nikt nie pomógł
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a7b28c5fe71bee76
[A6 C4] Guziki i kable na manetce swiateł drogowych.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-08-28, 19:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rybnik
[A6 C4] Guziki i kable na manetce swiateł drogowych.
Ostatnio zmieniony 2016-08-28, 19:52 przez grzesiekduch, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-08-28, 19:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rybnik
Tego nie wiem, taxi raczej odpada bo chyba producent nie produkował by manetek specjalnie dla taksówek...być może policyjne, będę musiał sprawdzić dokładniej.
Tak czy inaczej jeśli służyło to do włączania koguta to spokojnie mogę to odciąć przy wymianie. Teraz pozostaje poszukać zegarów z AC/BC co pewnie będzie graniczyło z cudem. Dziękuję za odpowiedź
Tak czy inaczej jeśli służyło to do włączania koguta to spokojnie mogę to odciąć przy wymianie. Teraz pozostaje poszukać zegarów z AC/BC co pewnie będzie graniczyło z cudem. Dziękuję za odpowiedź