Strona 1 z 1

[100 C4] Wymiana licznika na długi + obrotomierz

: 2019-01-30, 09:27
autor: Edek_21
Witam.
Posiadam Audi 100 C4 2.4D i mam tam krótkie zegary z dużym zegarkiem analogowym zamiast obrotomierza. Słyszałem że bez większych problemów da się zamontować długie zegary i teraz jak jest z kostkam w liczniku, czujnikami i co ogólnie trzeba przerabiać. Da się do tego silnika podpiąć obrotomierz bo nie wiem czy w ogóle z nim wychodziły. Potrzebuje tak łopatologiczny opis ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć takiej dokładniejszej instalacji.
Z góry dzięki.

: 2019-01-31, 16:29
autor: MARO
W skrócie kupujesz zegary I podlaczasz :mrgreen: patrzysz co działa a co nie. Teoretycznie musisz pociągnąć od obrotomierza przewód (chyba że jest w oryginale, to że masz zegary malowyposazone nie oznacza że nie będzie wszystkich kabli) ja np miałem pociągniete oryginalnie do ciśnienia oleju i temp oleju. Kostki z tyłu są takie same. Jak kupisz ac bc a nie miałeś ac to już większą zabawa jeżeli Ch esz żeby wszystko działało jak powinno, dużo przekaźnikow I zabawy ale do zrobienia. Najlatwiej to zmasowac niektóre przewody żeby nie wyskakiwaly błędy. Musisz zobaczyć jakie kable masz a jakie nie. Wtedy można pogadać czego brakuje a czego nie. Dokaldnanie bc to banał.

: 2019-02-04, 10:30
autor: Butterbean
no tak nie do konca banal dolozenie bc
patrz o jaki silnik chodzi..
nie wiem czy tam wogole sterownik silnika jest wiec skad chcesz wziasc sygnal spalania?

: 2019-02-04, 20:45
autor: MARO
Sygnał spalania to chyba ten są co z przeplywki.
No gdy porównany z dołożenie AC ale takim konkretnym że wszystkim ze działało w 100% to jednak bc raczej łatwiejsze