Ale jakim sposobem ? Niemożliwe jest to, żeby były 2 czujniki temperatury oleju bo i po co ? Jedyny czujnik temp oleju w 2.5 TDI z jakim się spotkałem to ten o którym mówimy, wkręcany od dołu w korpus pompy olejowej.. Patrzyłem u siebie, to kabelek od sygnału jest zakończony konektorem ''oczkiem'' i przykręcony śrubką na krzyżak, niestety nie wiem jaki powinien mieć gwint.. Jak będę mieniał olej za kilka dni to mogę podpatrzeć i cyknąć fotkę..Butterbean pisze:czujnik byl wykrecany z gornej czesci silnika
[A6 C4] Sygnał temperatury oleju
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
tak wygląda ten mój:pablo90 pisze:Casian, masz taki czujnik jak zaprezentowałeś na poprzedniej stronie ?
Zasilanie przewodem robione na wsuwkę od góry.
Znalazłem jeszcze takie zdjęcie (wiem że to nie audi nasze, ale może cos podpowie)
tu widać że takie czujnik jest wkręcany w korpus, ciekawi mnie czy u nas może jest tam jakaś śrubka w tym miejscu..
A tu z innego forum fota: Dawida2542
Ostatnio zmieniony 2012-08-31, 21:53 przez Casian, łącznie zmieniany 2 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
No i wszystko jasne, masz zły czujnik. Powinien być inny, ETKA podaje tylko jeden czujnik na wszystkie silniki 5 cylindrowe(AAN,AAR,AAT, AEL) taki czujnik ma nr: 035919521B według etki gwint M22x1,5 czarny.. Powinien wyglądać tak:
A tu gdzie powinien być wkręcony, czyli jak mówiłem w korpus pompy oleju..
Tyle w tym temacie, jest tylko jeden typ czujnika..
A tu gdzie powinien być wkręcony, czyli jak mówiłem w korpus pompy oleju..
Tyle w tym temacie, jest tylko jeden typ czujnika..
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
casian wklep tu nymer z tego czujnika i moze wtedy ktos okresli od czego to jest..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Druga fota to czujnik ciśnienia ze wskazaniem na zegarach. W podstawie "pustych" otworó bym się nie spodziewał.
Np. przy 1.6 D i TD w jednej podstawie nie było wyjścia na smarowanie turbo w innym było, W jednym był gwint pod spodem na czujnik ciśnienia w drugim nie było, uj wie od czego to zależy.
Do temp oleju możesz gdzie chcesz go umieścić, nie koniecznie w pompie, właśnie np w podstawie, wykręć, przewierć i nagwintuj jak ci nic nie wyjdzie innego. Może w bloku jest jakaś zaślepka, może w głowicy z tyłu z takim gwintem, obadaj.
Np. przy 1.6 D i TD w jednej podstawie nie było wyjścia na smarowanie turbo w innym było, W jednym był gwint pod spodem na czujnik ciśnienia w drugim nie było, uj wie od czego to zależy.
Do temp oleju możesz gdzie chcesz go umieścić, nie koniecznie w pompie, właśnie np w podstawie, wykręć, przewierć i nagwintuj jak ci nic nie wyjdzie innego. Może w bloku jest jakaś zaślepka, może w głowicy z tyłu z takim gwintem, obadaj.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kurde no wykrecalem go z jedynego tdi jaki sie trafil i jeszcze dalem du//y?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Taki czujnik jak ma Casian, ( ten co nie pasi) widzę, że występuje w silniku ABK w 80 B4, oto dowód http://www.audi80.pl/abk-b4temperatura- ... t40552.htm .. Parę postów niżej w tym temacie jest ten sam nr 049 919 563B, ten sam czujnik.. Butterbean, może zamieniłeś przez pomyłkę czujniki ? No bo w R5 owy czujnik nie występował..
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
To może ja powiem ze swojego doświadczenia. W 100 zegary od A6 C4 .
I od razu powiem, w 100 AAT nie ma czujnika temperatury oleju. W przypadku 2.4 jest on z drugiej strony bloku (jak dobrze pamiętam) lecz w AAT to miejsce jest zaślepione.
'U mnie rozwiązanie poszło w ten sposób, dorobiony został rozdzielacz+ miedziane uszczelki, który wchodzi w blok a do niego kontrolka ciśnienia(jak dobrze pamiętam) oraz nowa od temp oleju. Czujnik temp oleju jest taki jak do A6 C4 .
Ważne jest to by rozdzielacz jak najmniej ingerował w położenie czujnika ciśnienia oleju .
I od razu powiem, w 100 AAT nie ma czujnika temperatury oleju. W przypadku 2.4 jest on z drugiej strony bloku (jak dobrze pamiętam) lecz w AAT to miejsce jest zaślepione.
'U mnie rozwiązanie poszło w ten sposób, dorobiony został rozdzielacz+ miedziane uszczelki, który wchodzi w blok a do niego kontrolka ciśnienia(jak dobrze pamiętam) oraz nowa od temp oleju. Czujnik temp oleju jest taki jak do A6 C4 .
Ważne jest to by rozdzielacz jak najmniej ingerował w położenie czujnika ciśnienia oleju .