[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Suwak masz z tyłu jak dobrze pamiętam z lewej strony. Kodowanie vagiem musisz wykonać obowiązkowo. Prędkościomierz wskazuje dobrze bo czujniki w skrzyni są te same. Z licznika musisz wyprowadzić przewody do termometru np czujnik prędkości, ściemianie i podświetlenie, czujnik ma 2 przewody czarne, jeden do masy drugi do kabla żółtego jeśli dobrze pamiętam. Wtyczkę można dostać także w ASO za grosze bądź jak mówisz szrot. Do wskaznika temperatury oleju oczywiście czujnik temp, do ciśnienia oleju tzw "bańkę" podejżewam masz miejsce bo ABK miały np w A80 wskazniki więc zaślepione imbusem wtedy wkręcasz "bankę" ciągniesz przewód do licznika. Ja zmieniałem w secie licznik z 4 na 7 zegarów z AC BC i wiązkę już miałem przygotowaną fabrycznie. Przy wskaznikach z tyłu był przekaźnik z tego co wiem obowiązkowy do kompletu.
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Witam, panowie. Zakupilem do swojej A6 czujnik temp i cisnienia oleju, z tego co wyczytalem to sygnaly z tych czujnikow trzeba podciagnac pod te dwa piny widoczne na zdjeciu? Natomiast ten przekaznik za cos odpowiada w A6 C4 mozna go olac?
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 06:51 przez plazma24, łącznie zmieniany 1 raz.
EcoPower by' To JA !
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przekaznik to poprostu brzeczyk.olewasz go.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
Odgrzewam temat, wiem że już było to opisywane, jednak za żadne skarby nie mogę dojść do tego jak podpiąć sygnały od ciśnienia oleju i poziomu płynu chłodniczego, Wiązka z manetką podpięta wszystko śmiga, jednak na wyświetlaczu ac wyświetla się tylko kontrolka (o) mniej wiecej taka, domyślam się że to od klocków. I kolejno przekreślona żarówka, modułu nie mam wiec próbowałem to zmasować ale nie pomaga. Jednak co mnie najbardziej dziwi nie świeci się właśnie nic innego oprócz tych dwóch. Ani czerwony wykrzyknik ani lampka od ciśnieniu, a wydaje mi się że jak nie ma sygnału podpiętego to tym bardziej powinna ona świecić.
Proszę o jakaś podpowiedź o co w tym chodzi, co źle robię.
Z góry dzięki.
Proszę o jakaś podpowiedź o co w tym chodzi, co źle robię.
Z góry dzięki.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2021-01-01, 20:56
- Imię: Michał
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Pszczyna
witam mam dokładnie tak samo jak kolega i nie umiem sobie z tym poradzić dodam ze nie posiadam tej czarnej płaskiej kostki z dwoma kabelkami . Dlatego proszę o pomoc szukam na forum i nie umie znalezc nigdzie odpowiedzi na moje pytanieKazikMigdalski pisze: ↑2015-01-26, 01:41 Panowie pojawil mi sie kolejny klopot z zegarami... Na wstepie zaznacze ze przeczytalem cały temat, ale mam inny licznik niz koledzy (to zdaje sie jest roznica miedzy licznikiem z A6C4 a z 100C4). Otoz mialem zwykly licznik z polka, w wakacje postanowilem go wymienic na 7 zegarowy i taki kupilem (przeczytalem w internecie ze bedzie mozna podpiac bez problemu te dodatkowe zegarki). Licznik ktory kupilem pochodzi z 100C4 (analogowy przebieg nie cyfrowy) z zegarem, temperaturą oleju i z cisnieniem oleju. Jednak po wlozeniu i podpieciu kiedy odpalam silnik to wskazowka od cisnienia oleju leci nawet poza skale w prawo i tam stoi, w dodatku (czy na postoju czy podczas jazdy) po dodaniu gazu przy 2000 obr. trzykrotnie piszczy licznik i zapala sie czerwona lampka z oliwiarka, jak obroty zejda ponizej 2000 to gasnie i jest spokoj. Byłem u elektryka, powiedzial ze na moim liczniku jest spalona jakas sciezka od tego wskaznika i ze trzeba wymienic licznik. Okolo tydzien temu dorwalem kolejny licznik, taki sam, tez pochodzący od 100C4. Dzis go podpinam, odpalam silnik BIIIP BIIIP BIIIP . Dalej jest tak samo i co moge z tym zrobic?
I takie mam jeszcze pytanie jezeli problem tkwi w przedkladaniu pinow, jak się liczy te piny?
z góry dziekuje chyba ze jest ktos na forum kto by mógł mi pomóc
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
[/quote] kto by mógł mi pomóc
[/quote]
Słuchaj nie wiem dokładnie co i jak u Ciebie a u mnie liczniki były dobre, tylko przy takim swapie trzeba wejsc pod auto i dwa kable wchodzące na czujnik cisnienia oleju zamienić miejscami Tak jak Butter z resztą mi napisał zrobiłem (teraz przesledzilem wątek co ja tam w ogole pisałem ;p
[/quote]
Słuchaj nie wiem dokładnie co i jak u Ciebie a u mnie liczniki były dobre, tylko przy takim swapie trzeba wejsc pod auto i dwa kable wchodzące na czujnik cisnienia oleju zamienić miejscami Tak jak Butter z resztą mi napisał zrobiłem (teraz przesledzilem wątek co ja tam w ogole pisałem ;p
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2021-01-01, 20:56
- Imię: Michał
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Pszczyna
kto by mógł mi pomóc
[/quote]
Słuchaj nie wiem dokładnie co i jak u Ciebie a u mnie liczniki były dobre, tylko przy takim swapie trzeba wejsc pod auto i dwa kable wchodzące na czujnik cisnienia oleju zamienić miejscami Tak jak Butter z resztą mi napisał zrobiłem (teraz przesledzilem wątek co ja tam w ogole pisałem ;p
[/quote] ok rozumiem ze trzeba te dwa kabelki zmienic tylko ty pisałeś ze ta czarna wtyczkę wpioles do licznika a u mnie tej kostki nie ma i o to chodzi
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
A to zapewne z powodu silnika i wiązki, z tego co kojarzę V6 mają przygotowane właśnie wiązki i wtyczki robi się jak pisze i działa ale widzę że masz 2.3 R5 to trzeba coś dołożyć, do zrobienia ale musi Ci jakiś kolega pomóc który wie jak dołożyć dodatkowe zegary w 2.3
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓