Strona 22 z 23

: 2014-10-20, 22:22
autor: miron1983
a co zrobic z kabelkiem z tej zielonej kostki tzn z tym ktory bedzie wypiety. on ma byc gdzies podlaczony czy go po prostu zaizolowac i tyle?

[ Dodano: 2014-10-20, 22:24 ]
bo jest jeszcze tak jak tylko przekrece zaplon to oczywiscie licznik piszczy trzy razy az mnie cos trafia tym dzwiekiem, a wiesz moze ktory pin w ktorej kodci odpowiada za podswietlanie deski?

: 2014-10-20, 22:25
autor: kasiarka
W twoim przypadku chyba go nawet nie będzie. A jak będzie, to możesz go zaizolować. Ewentualnie się wpiąć kablem tym z czarnej kostki

: 2014-10-20, 22:28
autor: Butterbean
nie kombinujcie bo sie wam zaswieci jak las vegas..
po kolei.sprawdz czy w zielonej masz tam kabelek..nie powinienes miec bo jest on przeniesiony do czarnej..wiec wyjmij go z czarnej i wloz do zielonej w okreslone miejsce..sam pin bedzie taki sam..musisz wlozyc cos cienkiego z boku pina i go wysunac i wsunac w zielona kostke..zrob to i podaj co dalej sie dzieje..amen.koniec rzezby w

: 2014-10-20, 22:29
autor: miron1983
czyli podsumowujac bym juz nie zasmiecal to z czarnej kosci pin12 kabel ma isc na kosc zielona pin 14, kabel z pinu 14 zielonej kosci moze sobie lezec zaizolowany gdzies obok bez znaczenia tak, a podswietlanie licznika jak mniemam jest gdzies na czerwonej kosci tak? tzn odpowiada za to ktorys kabelek ktory idzie od manetki od swiatel tak?

[ Dodano: 2014-10-20, 22:33 ]
w zielonej jest na 100% kabelek w pinie nr 14 w czarnej kosci rowniez jest kabelek w pinie nr 12

[ Dodano: 2014-10-20, 22:37 ]
ide sprawdze itd podlacze i jak wroce napisze czy cos sie zmienilo

[ Dodano: 2014-10-20, 23:09 ]
no i niestety nic to nie daje nawet jak sa oba zlaczone do kupy zero reakcji ciagle to samo

: 2015-01-19, 20:18
autor: KazikMigdalski
Witam serdecznie ;-)

Panowie mam pytanie: w liczniku siedmiozegarowym nad dodatkowymi 3 zegarami w niektorych werjsach jest taki pakiet kontrolek - tu gdzie koledzy w 2012 roku zrobili sobie kontrolke pozycji :->
Mam zrobioną lampkę pozycji i teraz pytanie moje brzmi: jak mogę podpiąć kierunkowskaz przyczepki (mam hak), niezapiete pasy, CHECK?

I pytanie drugie czy wymieniał ktoś w swoim wyświetlaczu temperatury zew. żaróweczkę? Bo mi sie przepaliła i jest przylutowana (chyba) fabrycznie... Pozdrawiam :ok:

: 2015-01-19, 20:27
autor: GTR34
KazikMigdalski, 1 sprawa _przywitajsie
KazikMigdalski pisze:jak mogę podpiąć kierunkowskaz przyczepki (mam hak), niezapiete pasy, CHECK?
Do kierunków przyczepki potrzebny jest odpowiedni przekaźnik kierunkowskazów z dodatkowym pinem, numeru nie pamiętam. Jest na forum, poszukaj.
Niezapięte pasy- ratuje Cię zapinka pasa z czujnikiem jak mam ja, włączam zapłon, kontrolka świeci, zapinam pas, gaśnie. Zapinkę mam od Buttera, jego pytaj, nie wiem z czego to. Pasowała p&p praktycznie.
Check Engine- nie wiem :-P
KazikMigdalski pisze:I pytanie drugie czy wymieniał ktoś w swoim wyświetlaczu temperatury zew. żaróweczkę? Bo mi sie przepaliła i jest przylutowana (chyba) fabrycznie... Pozdrawiam :ok:
Ktoś opisywał ze zdjęciami nawet jak ją wymienić, poszukaj.

: 2015-01-19, 20:47
autor: KazikMigdalski
Dzięki wielkie :) Jestem świeży na forum więc jeszcze nie wszystko widziałem i czytałem, mówisz że pasowała p&p znaczy, nie trzeba było kłaść żadnych dodatkowych kabli? :?:

: 2015-01-19, 20:50
autor: GTR34
Chodziło mi o to, że pasowała p&p do fotela, kable musiałem ciągnąć do licznika od zapinki ;-)

A i przywitaj się w odpowiednim dziale jak już mówiłem wyżej ;-)

: 2015-01-19, 21:25
autor: KazikMigdalski
Już się przywitałem :mrgreen:

Dziękuję raz jeszcze!

: 2015-01-26, 01:41
autor: KazikMigdalski
Panowie pojawil mi sie kolejny klopot z zegarami... Na wstepie zaznacze ze przeczytalem cały temat, ale mam inny licznik niz koledzy (to zdaje sie jest roznica miedzy licznikiem z A6C4 a z 100C4). Otoz mialem zwykly licznik z polka, w wakacje postanowilem go wymienic na 7 zegarowy i taki kupilem (przeczytalem w internecie ze bedzie mozna podpiac bez problemu te dodatkowe zegarki). Licznik ktory kupilem pochodzi z 100C4 (analogowy przebieg nie cyfrowy) z zegarem, temperaturą oleju i z cisnieniem oleju. Jednak po wlozeniu i podpieciu kiedy odpalam silnik to wskazowka od cisnienia oleju leci nawet poza skale w prawo i tam stoi, w dodatku (czy na postoju czy podczas jazdy) po dodaniu gazu przy 2000 obr. trzykrotnie piszczy licznik i zapala sie czerwona lampka z oliwiarka, jak obroty zejda ponizej 2000 to gasnie i jest spokoj. Byłem u elektryka, powiedzial ze na moim liczniku jest spalona jakas sciezka od tego wskaznika i ze trzeba wymienic licznik. Okolo tydzien temu dorwalem kolejny licznik, taki sam, tez pochodzący od 100C4. Dzis go podpinam, odpalam silnik BIIIP BIIIP BIIIP :evil: . Dalej jest tak samo i co moge z tym zrobic?
I takie mam jeszcze pytanie jezeli problem tkwi w przedkladaniu pinow, jak się liczy te piny? :oops:

: 2015-01-26, 08:27
autor: Butterbean
do dodatkowych zegarow-podpiales kostke czarna z 2 kabelkami?podlozna montowana pionowo?

[ Dodano: 2015-01-26, 08:28 ]
druga opcja?jesli jednak masz ta wiazke i kostke podpieta.zamien kabelki na czujniku cisnienia-bance ktora znajduje sie kolo filtra oleju..

: 2015-01-26, 10:11
autor: KazikMigdalski
tak tak, mam podpieta ta kostke. Przy czujniku rozumiem ze sa tylko dwa kabelki i je mam ze soba zamienic? A co to zmieni? - ciekawosc majsterkowicza :-D

I mam jeszcze jedno pytanie, za licznikiem w mojej setce jest jeszcze taka wtyczka:

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=552A2924

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=55557A4D

i nie mam gdzie jej podpiąć, od czego ona jest?

: 2016-01-04, 20:45
autor: MrMuzik
Witam
Na wstępie zaznaczę, że jestem tu nowy i być może coś mi umknęło, ale...
Przeczytałem wszystko (a na pewno bardzo dużo) z tego co forumowa wyszukiwarka znalazła, ale nie poznałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Jeśli były proszę tylko o odnośnik, a jeśli nie, proszę o pomocną odpowiedź:

Wymieniłem zegary w Audi 100C4 z silnikiem 2,0 benzyna, na inne takie z dodatkowymi zegarami (7), ale od silnika 2,6 (chyba). Zasadniczo wszystko działa (świeci ABS - wiem czemu, nie działa wskaźnik temp oleju - też wiem czemu - jeszcze :-) ), ale nie całkiem poprawnie:
Obrotomierz zaniża prawie dwukrotnie (na wolnych obrotach pojazuje ok. 500 obr, a przy 3 tyś obr silnika pokazuje 2tyś). Po lekturze forum myślałem, że wystarczy VAG-iem itp, ale majster, którego z tym pomysłem odwiedziłem troszkę mnie naprostował, twierdząc, że programowanie zegarów w starej 100C4 to nie, a potem pokazał, że VAG nie łączy się w ogóle z zegarami.
Czy istnieje jakiś (prosty) sposób, aby obrotomierz wskazywał prawidłowe obroty?
Skala na tarczy się zgadza, prędkościomierz pokazuje poprawnie, a obrotomierz nie
A może mój majster się myli. może da się to jakoś zaprogramować, tylko trzeba je włożyć do A6 i tam programować, a dopiero potem do C4?

: 2016-01-06, 06:22
autor: Casian
Pierwsze pytanie. Nowe zegary masz od A6 ? czy od 100 ? (wyświetlacz jest ciekłokrystaliczny przebiegu czy układ zębatek i rolek?)
2. Jeżeli sa od A6 to trzeba podłączyć linię "K" aby VAG widział zegary - jest na forum opis jak to zrobić.
3. Co do obrotów to na zegarach jest suwak trzeba go przestawić w odpowiednia pozycję. Też jest to opisane na forum.

: 2016-01-12, 20:47
autor: MrMuzik
Witam
Wobec tego mam od A6, bo wyświetlacz przebiegu jest ciekłokrystaliczny.
Z linią K pewnie sobie poradzę.
Jeśli w obrotomierzu jest jakiś suwak to pewnie też, ale niestety nie znalazłem na forum opisu ustawień obrotomierza (znalazłem opis programowania w przypadku diesel/benzyna w A6, ale nic o fizycznych suwakach). Jeśli to ma znaczenie to przypomnę tylko, że ja mam 100C4, a nie A6.
A przy okazji: skąd wziąć wtyczkę do termometru zewnętrznego?
Mam przy tych zegarach wyświetlacz termometru i znalazłem na forum opis jak podłączyć, ale jak szukam na Alle... itp czujnika temperatury zewnętrznej to znajduję czujnik z kawałkiem przewodu, jednak przewód nie jest zakończony wtyczką pasującą do żółtego gniazda z tyłu zegarów. Czy to można gdzieś zdobyć tak normalnie, czy muszę upolować to na jakimś szrocie?
Pozostanie mi jeszcze do podłączenia czujnik temperatury oleju, ale to po kolei.