[A6 C4] Montaż wskaźnika ciśnienia oleju zamiast zegarka A6
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Według etki 2.5 w A6 mają ten czujnik 068919081a na schemacie pokazany jako nr 3 0,9 BAR. U mnie tak to wygląda.
tutaj jeszcze przykładowe zdjecie bloku 2.5 AEL
tutaj jeszcze przykładowe zdjecie bloku 2.5 AEL
Ostatnio zmieniony 2016-02-03, 13:58 przez plazma24, łącznie zmieniany 4 razy.
EcoPower by' To JA !
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Udalo sie wczoraj zamontowac ten czujnik w mojej A6 C4 2.5 wykorzystalem wedlug porad czujnik cisnienia oleju "banke" z Audi 100 zamontowana w miejscu wskazanym na schemacie od Binias a takze na zdjeciu kolko czerwone. Dodatkowo wykorzystalem plytke dodatkowych zegarow z Audi 100 wiec wystarczylo podpiac pod fabryczna tasme pomiedzy plytkami. Jak czas pozwoli to wrzuce voltomierz zamiast zegarka analogowego. Ps. Cisnienie na zimnym silniku utrzymywalo sie przez kilka km na 5 bar dopiero gdy silnik zlapal temp robocza cisnienie powedrowalo w okolice 2 bar. Tak ma byc rozumiem?
Ostatnio zmieniony 2016-02-07, 16:24 przez plazma24, łącznie zmieniany 1 raz.
EcoPower by' To JA !
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Voltomierz już zamontowany trzeba było przewiercić płytkę ale na szczęście otwór nie koliduje ze ścieżka drukowana, nawet ładnie to wyszło. Sygnał wziąłem z niebieskiej małej kostki wchodzącej na płytkę zegarów a dokładnie dwa skrajne piny oznaczone jako 15 i 31. Do poprawnego działania należało jeszcze dolutować diode która była na płytce zegarów A6 C4 ta z A100 nie miała tej diody na płycie przez co voltomierz nie chciał się podnieść to tak dla potomnych gdyby komuś przyszło do głowy wywalić zegarek i wpasować voltomierz.
Ostatnio zmieniony 2016-02-15, 07:10 przez plazma24, łącznie zmieniany 3 razy.
EcoPower by' To JA !
-
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlaskie
Panowie też chce założyć do swojego 2.5 TDI zegar ciśnienia.
Mam płytkę,mam zegar,banke też mam z Audi 80 ( bo chyba to samo).
Moje pytanie o czujnik/bańkę.
Wykręcamy stary czujnik z bloku,wkręcamy drugi bańkę dwu pinowy.
Zakładamy przewód,i teraz z drugiego pinu czujnika ciągniemy przewòd gdzie?
Mam płytkę,mam zegar,banke też mam z Audi 80 ( bo chyba to samo).
Moje pytanie o czujnik/bańkę.
Wykręcamy stary czujnik z bloku,wkręcamy drugi bańkę dwu pinowy.
Zakładamy przewód,i teraz z drugiego pinu czujnika ciągniemy przewòd gdzie?
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
W związku z montażem wskaźnika ciśnienia oleju napotkałem na mały problem. Zakupiłem podstawkę pod filtr oraz wyświetlacz wraz z czujnikiem który był w zestawie. Niestety po montażu okazało się że niestety pojawiła się nieszczelność. Kapie nie tylko z podstawki ale także z gwintu gdzie jest wkręcony czujnik. W efekcie czego postanowiłem zrezygnować z tej podstawki.
W związku z tym czy jak zastosuję czujnik (bańkę) z 100 c4 i podmienię ją z czujnikiem który znajduję się w bloku będzie to działać? Tzn nie chcę utracić sygnału który jest obecnie poprowadzony tylko potrzebuję dodatkowy na sam wskaźnik. I drugie pytanie, czy będzie to w ogóle działać z zewnętrznym wyświetlaczem, bo z tego co czytałem wszyscy stosowali wskaźniki oryginalne z 100, natomiast nikt nie wspomniał o instalacji nieoryginalnego.
W związku z tym czy jak zastosuję czujnik (bańkę) z 100 c4 i podmienię ją z czujnikiem który znajduję się w bloku będzie to działać? Tzn nie chcę utracić sygnału który jest obecnie poprowadzony tylko potrzebuję dodatkowy na sam wskaźnik. I drugie pytanie, czy będzie to w ogóle działać z zewnętrznym wyświetlaczem, bo z tego co czytałem wszyscy stosowali wskaźniki oryginalne z 100, natomiast nikt nie wspomniał o instalacji nieoryginalnego.