[A6 C4] Zmieniamy żarówki na LED.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie.nic nie rozwiaze swiecenia pktowego diody.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Potwierdzam. Nie rozwiąże. Najlepiej wyszły diody z soczewką ale też szału nie ma. Tam gdzie są światłowody można zmienić na smd, i nie ma różnicy. Ale same zegary wyglądają tak o. Użyłem koloru białego ale są miejsca gdzie światło się przebija (np. Koło zegarka)
Ja z kolei mam inna zagwozdke. Czy da się wyłączyć sprawdzanie spalonych żarówek? Zmieniłem tylne na led i ciągle wali mi po oczach na przemian o spalonych żarówkach i kontrola świec. A nie chce montować oporników bo ihmo nie o to w led chodzi
Ja z kolei mam inna zagwozdke. Czy da się wyłączyć sprawdzanie spalonych żarówek? Zmieniłem tylne na led i ciągle wali mi po oczach na przemian o spalonych żarówkach i kontrola świec. A nie chce montować oporników bo ihmo nie o to w led chodzi
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
w kostce 14 pinowej do ac w liczniku zwierasz dwa kabelki do masy.jedyne wyjscie.dokladnie ktore to kable?
piny 1i 2. 14 pinowej czarnej.
jako ciekawostke podam cos takiego...
pin od przkereslonej zarowki mozna wysterowac przekaznikiem .po przekreceniu zaplonu bedzie ci sie swiecila kontrolka i przypominala o zapalenius wiatel.zapalajac swiatla poprzez przekazniczek podasz mu mase i kontrolka zgasnie.no chyba ze masz tam jakies zabawy z dziennymi to troche inaczej niestety.
ale najprostsze to oba kabelki do masy i gasnie kontrola zarowek.
piny 1i 2. 14 pinowej czarnej.
jako ciekawostke podam cos takiego...
pin od przkereslonej zarowki mozna wysterowac przekaznikiem .po przekreceniu zaplonu bedzie ci sie swiecila kontrolka i przypominala o zapalenius wiatel.zapalajac swiatla poprzez przekazniczek podasz mu mase i kontrolka zgasnie.no chyba ze masz tam jakies zabawy z dziennymi to troche inaczej niestety.
ale najprostsze to oba kabelki do masy i gasnie kontrola zarowek.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Chciałbym tak u siebie zrobić, jaki przekaźnik do tego potrzebuje? Bo z przekaźnikami to ja jestem zielony jak szczypiór na wiosnęButterbean pisze:pin od przkereslonej zarowki mozna wysterowac przekaznikiem .po przekreceniu zaplonu bedzie ci sie swiecila kontrolka i przypominala o zapalenius wiatel.zapalajac swiatla poprzez przekazniczek podasz mu mase i kontrolka zgasnie
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przekaznik potrzebuje plusa i minusa zeby sie zewrzec i przepuscic prad lub mase.
zwykly przekaznik.plus podajesz z manetki po swiatlach czy to krotkich czy to pozycyjnych jak wolisz.mase z masy auta.bedziez przepuszczal przez przekaznik mase wiec do kolejnego podajesz mase a ostatni z 4 kabli ciagniesz juz do kabelka nr 1 lub 2 z 14 pinowej kostki.pamietaj tylko zeby ten kabelek odciac od reszty instalacji zeby podana masa gdzies tam nie wrocila sobie kabelkami.
zawile w opisie w zeczywistosci proste do wykonania.espe sobie chwali.
zwykly przekaznik.plus podajesz z manetki po swiatlach czy to krotkich czy to pozycyjnych jak wolisz.mase z masy auta.bedziez przepuszczal przez przekaznik mase wiec do kolejnego podajesz mase a ostatni z 4 kabli ciagniesz juz do kabelka nr 1 lub 2 z 14 pinowej kostki.pamietaj tylko zeby ten kabelek odciac od reszty instalacji zeby podana masa gdzies tam nie wrocila sobie kabelkami.
zawile w opisie w zeczywistosci proste do wykonania.espe sobie chwali.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Witam ponownie.
Przecież mamy podane schematy
http://dadaj.audi-c4.pl/viewtopic.php?p ... bfc2d70907
(dadaj?)
Efekt po zmianie
IHMO efekt jest OK.
A to porównanie PowerLeda w pozycyjnej ze zwykłą mijania
Przecież mamy podane schematy
http://dadaj.audi-c4.pl/viewtopic.php?p ... bfc2d70907
(dadaj?)
Efekt po zmianie
IHMO efekt jest OK.
A to porównanie PowerLeda w pozycyjnej ze zwykłą mijania
Ostatnio zmieniony 2014-05-02, 16:52 przez mas0n, łącznie zmieniany 2 razy.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Dobrze że nie dupa http://www.dupa.audi-c4.pl/viewtopic.ph ... 10278b0060mas0n pisze: (dadaj?)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Wracając do tematu...Butterbean pisze:w kostce 14 pinowej do ac w liczniku zwierasz dwa kabelki do masy.jedyne wyjscie.dokladnie ktore to kable?
piny 1i 2. 14 pinowej czarnej.
jako ciekawostke podam cos takiego...
pin od przkereslonej zarowki mozna wysterowac przekaznikiem .po przekreceniu zaplonu bedzie ci sie swiecila kontrolka i przypominala o zapalenius wiatel.zapalajac swiatla poprzez przekazniczek podasz mu mase i kontrolka zgasnie.no chyba ze masz tam jakies zabawy z dziennymi to troche inaczej niestety.
ale najprostsze to oba kabelki do masy i gasnie kontrola zarowek.
A nie wystarczy wyjąć przekaźnik z podszybia? Wyjąłem i się nic nie pojawia. Chyba żadna krzywda jej się nie stanie. Druga sprawa, nie pojawia mi się komunikat, lecz kontrolka od świec i tak wali po oczach
Chyba pozostanie wlutowanie oporników
[ Dodano: |25 Wrz 2015|, o 21:48 ]
Poprawka, po wyjęciu kostki światła nie działają
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mas0n, łącznie zmieniany 2 razy.