[ ALL] montaż regulacji świateł - jak to zrobić?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
[ ALL] montaż regulacji świateł - jak to zrobić?
Od jakiegoś czasu nęci mnie założeni elektrycznej regulacji świateł, jednak nie wiem jak do tego się zabrać. Na pewno potrzebuję silniczków regulacji oraz przełącznika, ale czy tylko? No i jak to sprawnie podłączyć? Jeśli ktoś już to robił to proszę o wskazówki.
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
No ja też regulacji niemam Ale już przełącznik ori mam, silniczki też, tylko nie wiem co dalej. Więc chmieliniak jak byś mógł to podeślij mi to na maila, bo by mi się to przydało, a jak byś się zgodził wrzuciłbym to tu do tego tematu
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-09-12, 13:15 ]
No to chłopaki mamy schemat dzięki koledze chmieliniak
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-09-12, 13:15 ]
No to chłopaki mamy schemat dzięki koledze chmieliniak
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
kurde, chłopaki, mimo schematu nie daje rady, mógłby ktoś napisać jak podłączyć przewody i gdzie?
z przełącznika wychodzą mi następujące przewody:
pin 2 - brązowo-żółty (podwójny)
pin 3 - żółty
pin 4 - brązowo-czerwony (podwójny)
pin 5 - czarno-niebieski
pin 6 - brązowy
natomiast z kostek:
żółty, brązowo-czerwony, brązowo-żółty
[ Dodano: 2011-10-22, 13:56 ]
już rozkminiłem sam jak to podłączyć i opiszę dla potomnych:
1. bezpośrednio łączymy brązowo-czerwony i brązowo-żółty z kostek z tymi samymi kolorami z przełącznika,
2. czarno-niebieski jest od podświetlenia przełącznika, ten sam kolor jest np. przy awaryjnych i chyba można spokojnie je złączyć
3. brązowy to masa i można go połączyć z masą np. radia
4. żółty to napięcie i najprościej podpiąć go również do radyjka, bezpiecznik radyjka znajduje się w komorze silnika, pod dekielkiem przy podszybiu, wystarczy zlokalizować przeciwległy przewód do tego, w który wpięliśmy się z przełącznikiem i do niego podpiąć żółte przewody z silniczków, w ten sposób silniczki regulacji świateł mamy zabezpieczone przed przepaleniem
z przełącznika wychodzą mi następujące przewody:
pin 2 - brązowo-żółty (podwójny)
pin 3 - żółty
pin 4 - brązowo-czerwony (podwójny)
pin 5 - czarno-niebieski
pin 6 - brązowy
natomiast z kostek:
żółty, brązowo-czerwony, brązowo-żółty
[ Dodano: 2011-10-22, 13:56 ]
już rozkminiłem sam jak to podłączyć i opiszę dla potomnych:
1. bezpośrednio łączymy brązowo-czerwony i brązowo-żółty z kostek z tymi samymi kolorami z przełącznika,
2. czarno-niebieski jest od podświetlenia przełącznika, ten sam kolor jest np. przy awaryjnych i chyba można spokojnie je złączyć
3. brązowy to masa i można go połączyć z masą np. radia
4. żółty to napięcie i najprościej podpiąć go również do radyjka, bezpiecznik radyjka znajduje się w komorze silnika, pod dekielkiem przy podszybiu, wystarczy zlokalizować przeciwległy przewód do tego, w który wpięliśmy się z przełącznikiem i do niego podpiąć żółte przewody z silniczków, w ten sposób silniczki regulacji świateł mamy zabezpieczone przed przepaleniem
Ostatnio zmieniony 2011-10-22, 16:41 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 3 razy.